Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Chrisje,
nog van harte gefeliciteerd met jullie Julie. Geweldig dat ze geslaagd is. Sorry dat ik hier niet kwam, maar ik heb ne al na deze twee berichten geplaatst te hebben al weer ogen die beginnen te tranen. Het zit niet goed. Ik wens je het allerbeste met de verhuizing.
Wij zien elkaar, wat heb ik er zin in. Hoe en wat spreken we idd van te voren af. Knuffel ook van Butch (die is touwens ook ziek, net als Aisha die is nu ook begonnen.) Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 7:44    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Chrisje,
nog van harte gefeliciteerd met jullie Julie. Geweldig dat ze geslaagd is. Sorry dat ik hier niet kwam, maar ik heb ne al na deze twee berichten geplaatst te hebben al weer ogen die beginnen te tranen. Het zit niet goed. Ik wens je het allerbeste met de verhuizing.
Wij zien elkaar, wat heb ik er zin in. Hoe en wat spreken we idd van te voren af. Knuffel ook van Butch (die is touwens ook ziek, net als Aisha die is nu ook begonnen.) Verward

Dankjewel Ulli , voor de wensen van ons Julieke , en ocharme ik vind het zo zielig dat je je niet goed voelt , ik ken dat gevoel , maar je moet sterk zijn , weet dat we aan je denken .
Ik wens je een redelijk goede werkdag toe , hou je , en verzorg je .
Dikke knuffel
Chrisje en Marc
ps ik krijg de foto s niet open Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Grootste min-punt is dat er sommigen op een gegeven moment slordig worden met de foto's en niet meer van alles foto's nemen. Vooral van dingen die ze beter niet hadden kunnen nemen.

Dat heb je met eetdagboekjes ook, zodra je iets eet wat je eigenlijk niet "mag" krijg je de neiging om het dan maar niet op te schrijven (al was ik het zelf, haha).
Maar goed, als het voor je werkt, dan werkt het voor je. Good luck!!

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 11:00    

Reageer met quote
Chrisje,

1. click op de link
2. dan opent een folder - click achter het document op het groene download pijltje
3. click op 'download now'
4.dan ''click here to download this file'
5. een klein raam opent. Click op 'openen' en dan 'toestaan'

eh voilà.

Even een wegetje, maar het duurt niet echt lang hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ulrike, ik vind het fantastisch dat jij nu ook iets gevonden hebt waarbij je happy voelt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat al die foto's helpen bewuster met je zelf om te gaan.

De link lukt mij niet. Ondanks je voortreffelijke uitleg. Maar die is al zo duidelijk dat de link misschien niet eens nodig is.

Hoe was je eerste werkdag? Ben je zeker helemaal kapot nu?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2009 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2009 21:03    

Reageer met quote
Mathilde,
ik heb de eerste werkweek achter de rug en het gaat moeizaam. Ik heb zelf het gevoel dat het de laatste twee dagen minder gaat. Mijn bronchiën beginnen weer op te spelen. Echt geen pretje.
Ik vole me prima met mijn - eet gezond en met maatje en weiger alles wat al enigszins is voorbereid.
Ik was zeer benieuwd of ik ben afgevallen, want ik heb meer KH's gegeten, maar was tenminste 'satt'.
Vanochtend op de weegschaal geweest en het waren -2,0kg. Wat ben ik blij!
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 7:25    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Mathilde,
ik heb de eerste werkweek achter de rug en het gaat moeizaam. Ik heb zelf het gevoel dat het de laatste twee dagen minder gaat. Mijn bronchiën beginnen weer op te spelen. Echt geen pretje.
Ik vole me prima met mijn - eet gezond en met maatje en weiger alles wat al enigszins is voorbereid.
Ik was zeer benieuwd of ik ben afgevallen, want ik heb meer KH's gegeten, maar was tenminste 'satt'.
Vanochtend op de weegschaal geweest en het waren -2,0kg. Wat ben ik blij!
Erg blij

Wat ben ik blij voor jou en je gewicht Ulli , goed zo , maar je gezondheid is natuurlijk niet gelijk het moet , wees toch maar voorzichtig hoor , goed opletten dat je geen longontsteking hebt ?
Ulli misschien moeten we nog effe wachten met op bezoek te komen , want je moet je wel goed in je vel voelen , ik voel me op het ogenblik ook heel moe , maar jij moet zien hoe het met jullie gaat ok
dikke kus
Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 12:30    

Reageer met quote
OK!
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Maar ik hoop toch dat het doorgaat. Het is nog eventjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Kom een fijn weekend wensen. Alles goed met je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2009 22:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 28 van 199