Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 198, 199, 200  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Nee dan voel je je niet gelukkig op zo'n moment. Maar jij als ouder al helemaal niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 mrt 2009 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
O Ulrike, wat zal je ongerust geweest zijn!!!! Rollende ogen Hele huis in paniek, natuurlijk!

Logisch hoor en hij had in de trein zeker geen bereik?

(Ach, dan weet je gelijk weer eens hoeveel je van hem houdt. Geschokt ) Lachen Lachen Lachen

Hoest met de Weight Watchers?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 0:37    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Hallo meisies,
het gaat super, ik viel al meteen de eertse dag goed af en het gaat door. Ook heb ik een week geen sigaret meer opgestoken. Ik had toch vertled dat ik weer 1,5 maanden 1-2 sigaretten per dag heb geroken, om te voorkomen dat ik ging snaaien. Maar gelukkigis het nooit zo ver gekomen dat ik de sigaretten begon lekker te vinden. Vandaar was het stoppen geen groot probleem. Ik was vorig jaar ook zo blij dat ik naar meer als 30 jaar gestopt was met roken. Maar tussen de oren heb ik meer last van mijn overgewicht, ondanks dat ik denk dat roken veel schadelijker is.

Ulli met 118,5kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 12:36    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Ulli, ik kwam je dagboekje hier tegen, goed van je zeg, dat je nog niet weer gerookt hebt. En roken is erger, denk ik ook. Zo vreselijk veel overgewicht heb je nou ook weer niet, toch?
We zien onze eigen pondjes altijd erger dan een ander ze ziet. Je ogen zitten ook tussen je oren hè... Lachen maar wat je hersens ervan maken ook.
Ik heb je maar een middagje meegemaakt, maar je bent zo'n vrolijk positief mens, dat je iedereen blij maakt. Als jij lerares bent, wat moeten er dan veel leerlingen jouw vak kiezen !!! Want de docent maakt of het leuk is en ik wed dat je een geliefde docente bent!
Succes met je cohennen... fijn weekend,
grtjs, Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Wow hé wat een verschil zeg toen had je een lekkere krullebol Lachen

Je hebt er al een hele berg vet af. Wat goed van je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 18:31    

Reageer met quote
@Hinke,
Lachen Lachen Lachen Die krullebol was een pruik. We hadden op school met de kerst'06 een optreden als 'sister act' met een aantal collega's, vandaar dat outfit.

@Katjekat,
inderdaad, ik heb een heleboel kwijt en ben er blij mee, maar er moeten nog 25kg eraf. Hiermee ben ik nu bezig. Eerst eens 15 kg en dan weer 6 maanden stabiliseren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Berenknuffel
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: W.m.d.Weegschaal

Reageer met quote
Wat een verandering. En zoals Kaatjekat al zei. Je bent een hele gezellige meid. Ik had je graag als lerares gehad. ik denk dat ik dan een hoop lol had beleefd.

There are no mistakes, just lessons to learn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2009 22:21    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Jeeeeee Ulrike, als ik zo'n voor-en na foto bij een advertentie zie, geloof ik niet eens dat het dezelfde persoon is.... Wow! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2009 0:28    

Reageer met quote
Vandaag doe ik het rustig aan. Mijn keel voelt als schuurpapier en slikken is moeilijk. Ik denk dat ik straks ook weer het bed in ga. Heb een grote slaapbehoefte. Ligt zeker aan de griep.
Moet vanmiddag neog even met onze zoon zijn aanpak voor deze week doorlopen. Vanavond kmt zijn vriendinnetje. Heel lieve meid.
Butch neemt het koken over. (Hij maakt preitaart met Zweedse hakkeboellers)
Ik hoop ook in een goed Engels boek te lezen dat ik heb gekocht , echt hilarisch: Foxtrot Oscar van Charlie Owen. Gaat over een politiecorps in het Noorden van Manchester.
Maar mijn ogen tranen en ik denk dat het maar hooguit een kort hoofdstuk wordt.
Fijne zondag allemaal.

Hinke, de poesjes-mokken werden van mijn kinderen met met veel : oooooh, wat liiiieeef, bekijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2009 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Veel beterschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2009 11:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 198, 199, 200  Volgende
Pagina 3 van 200