Auteur |
Bericht |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Nee dan voel je je niet gelukkig op zo'n moment. Maar jij als ouder al helemaal niet. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 mrt 2009 23:32 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
O Ulrike, wat zal je ongerust geweest zijn!!!! Hele huis in paniek, natuurlijk!
Logisch hoor en hij had in de trein zeker geen bereik?
(Ach, dan weet je gelijk weer eens hoeveel je van hem houdt. )
Hoest met de Weight Watchers? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 mrt 2009 0:37 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3918 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Hallo meisies,
het gaat super, ik viel al meteen de eertse dag goed af en het gaat door. Ook heb ik een week geen sigaret meer opgestoken. Ik had toch vertled dat ik weer 1,5 maanden 1-2 sigaretten per dag heb geroken, om te voorkomen dat ik ging snaaien. Maar gelukkigis het nooit zo ver gekomen dat ik de sigaretten begon lekker te vinden. Vandaar was het stoppen geen groot probleem. Ik was vorig jaar ook zo blij dat ik naar meer als 30 jaar gestopt was met roken. Maar tussen de oren heb ik meer last van mijn overgewicht, ondanks dat ik denk dat roken veel schadelijker is.
Ulli met 118,5kg |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 mrt 2009 12:36 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Hoi Ulli, ik kwam je dagboekje hier tegen, goed van je zeg, dat je nog niet weer gerookt hebt. En roken is erger, denk ik ook. Zo vreselijk veel overgewicht heb je nou ook weer niet, toch?
We zien onze eigen pondjes altijd erger dan een ander ze ziet. Je ogen zitten ook tussen je oren hè... maar wat je hersens ervan maken ook.
Ik heb je maar een middagje meegemaakt, maar je bent zo'n vrolijk positief mens, dat je iedereen blij maakt. Als jij lerares bent, wat moeten er dan veel leerlingen jouw vak kiezen !!! Want de docent maakt of het leuk is en ik wed dat je een geliefde docente bent!
Succes met je cohennen... fijn weekend,
grtjs, Karin |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 mrt 2009 13:09 |
|
 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Wow hé wat een verschil zeg toen had je een lekkere krullebol
Je hebt er al een hele berg vet af. Wat goed van je. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 mrt 2009 18:31 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3918 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 07 mrt 2009 21:57 |
|
 |
Berenknuffel Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 21-6-2008 Berichten: 1195 Dieet: W.m.d.Weegschaal Woonplaats: Zeeland
|
|
Wat een verandering. En zoals Kaatjekat al zei. Je bent een hele gezellige meid. Ik had je graag als lerares gehad. ik denk dat ik dan een hoop lol had beleefd._________________
There are no mistakes, just lessons to learn.
|
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: za 07 mrt 2009 22:21 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Jeeeeee Ulrike, als ik zo'n voor-en na foto bij een advertentie zie, geloof ik niet eens dat het dezelfde persoon is.... Wow!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 mrt 2009 0:28 |
|
 |

|
|
Vandaag doe ik het rustig aan. Mijn keel voelt als schuurpapier en slikken is moeilijk. Ik denk dat ik straks ook weer het bed in ga. Heb een grote slaapbehoefte. Ligt zeker aan de griep.
Moet vanmiddag neog even met onze zoon zijn aanpak voor deze week doorlopen. Vanavond kmt zijn vriendinnetje. Heel lieve meid.
Butch neemt het koken over. (Hij maakt preitaart met Zweedse hakkeboellers)
Ik hoop ook in een goed Engels boek te lezen dat ik heb gekocht , echt hilarisch: Foxtrot Oscar van Charlie Owen. Gaat over een politiecorps in het Noorden van Manchester.
Maar mijn ogen tranen en ik denk dat het maar hooguit een kort hoofdstuk wordt.
Fijne zondag allemaal.
Hinke, de poesjes-mokken werden van mijn kinderen met met veel : oooooh, wat liiiieeef, bekijken. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 mrt 2009 9:48 |
|
 |
Renie Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 mrt 2009 11:29 |