Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 198, 199, 200  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Oh, heerlijk. Jouw G en ik zijn dol op dezelfde dingen. Lachen
Nee, ik heb voldoende gedronken, maar ik houd onder de invloed van Naproxen altijd veel vocht vast. Zodra ik het afzet, loop ik leeg Lachen Lachen Lachen

Gisteren was ook een goede dag en vandaag de eerste vastendag deze week met een asperge/-schorsenerensoep met zalmsnippers.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016 7:12    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Mijn G krijgt ook Naproxen voor zijn versleten gewrichten. Hij kan zich wel laten opereren maar dan wordt hij minder mobiel en dat kan niet met zijn werk. Hij verbijt zich dus vaak.
Lief plaatje Lach
Die soep klinkt lekker Lach
Voor morgen weer een goede dag gewenst.
Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016 22:58    

Reageer met quote
Ze was ook heel lekker Hinke.
Vandaag een heftige dag: Ben sinds 05:30 op zoals altijd en heb de decorspullen voor vanavond gepakt. Vanochtend eerst les. Dan mogen de leerlingen iets eerder gaan zodat we de school in de discosfeer kunnen omtoveren. Dit is heel wat werk. Dan naar huis (kleine 30km)samen met een collega. Hier gaan we iets eten (heb voor hem een mijn man maandag voor gekookt, voor mezelf bereid ik het eten vanavond) en dan moeten we een metamorfose ondergaan: Het thema van de avond is Horror. Mijn collega zou dus in het thema van deze avond gekleden en geschminkt gaan (wat een onderwerp voor kerst, maar de kids hebben hiervoor gekozen en jaren geleden heeft dit thema onverwacht heeeeel leuk in combinatie met kerst uitgepakt.)Ik zelf speel een hele avond de Duitse toilettenvrouw, die als een stereotype Duitse militair heerst over de dames toiletten, die aangekleed zijn met posters van verschrikkelijke Duitse schlagerzangers en met een mop bewapend toezicht op handen wassen, net taalgebruik, niet te veel make-up en orde op de toiletten zorgt.Natuurlijk speelt hier de hele avond Duitse schlagermuziek (mijn persoonlijke horror) en staat er een prachtige kerstboom voor de toilettenboxen met een mooi vloerkleed. Echt een sfeer toilet. Mijn kleding heb ik uit Oost-Duitsland besteld, want hier vindt men nog ouderwetse kleding die geschikt is voor zo een personage.
Dan weer terug naar school waar we dan de boel stemming inblazen. Ik hoop om 01:00 in bed te liggen.
Ze lopen de hele avond met lekkere hapjes rond en frisdrankjes, maar ik houd me aan mijn plan:

O: porridge
L: kwark met peren en kaneel
D: Broccolisoep met Roqueford kaas & kalkoenreepjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2016 7:47    
In loving memory

Reageer met quote
Ha maak je ook foto's wil je wel eens zo zien.
Wordt vast een top avond.
Heel veel liefs en hoop dat het je lukt vanavond.
Liefs van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2016 23:28    

Reageer met quote
Ik heb helemaal geen stem meer Hinke...

Vandaag beginnen we (na 3 uur slaap) met het bakken van roerei met cüçück voor 17 personen (30 eieren opkloppen , 3 worstjes in miniblokjes) , dan nog 1,5 kg romige kwark met vanillesuiker, sinaasappel vers geperst, zachte peren en kaneel. Alles tot een lekker toetje mengen. Dan om 7:30 na de Turkse bakker voor Turkse pizza. En naar school... Hier dan het kerstbrunch voor de leerlingen (drie zijn vandaag jarig en nemen cakes mee)
Om 12:00 leerlingen met rapporten eruit, decor afbreken en grote schoonmaak. Aansluitend kerstbuffet en viering en dan vanavond eindelijk vakantie.
Ik neem mijn eigen pompoensoepje met balletjes mee, want dat is het enige wat ik vandaag mag hebben, want het is mijn vastendag. (dus ik neem niets anders....heel moeilijk bij de verwennerij vandaag).
Dat is het Uschi...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 dec 2016 8:08    

Reageer met quote
Vandaag +0,4kg

O: porridge
L: broccolisoep met gerookt kalkoenfilet-reepjes
D: mini gehaktballetjes met spruitjes
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezegende kerst.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2016 8:20    

Reageer met quote
Kerstavond en eerste kerstdag goed gesmikkeld en gesnoept. Nu weer op de rails.
Vandaag de eerste vastendag. Erg blij
Niet makkelijk als je gasten hebt voor die je kookt (paksoi met krieltjes provencale ,gehaktbal met parmezan en rozemarijn & jus en.....een heerlijke kippendij/-eend terrine met pistachenoten en een jus van portwijn) Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 12:25    
In loving memory

Reageer met quote
Nee dat is heel erg lastig, Wij hebben ook meegedaan.
Mijn benen zitten meteen vol met vocht. Kun je zien wat eten met je lijf doet. Succes, hou je zelf gefocust bedenk welke kant je op wilt en vooral WAAROM.
Gezondheid is naast God en liefde toch wel het belangrijkste in het leven denk ik?
En daar doe je het toch voor!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 20:01    

Reageer met quote
Helemaal gelijk Hinke.

O: een hard broodje met walnootkaas en mandarijnen jam
L: veldsla met eend-kip terrine
D: kipfilet met spruitjes/wortels/ prei/ uien
TD: koffie en nootjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 12:12    
In loving memory

Reageer met quote
Spruitjes, mijn G is weg dus dat kan ik wel een keertje doen. Hij houdt er niet van.
Lekker 14 dagen vrij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 20:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 198, 199, 200  Volgende
Pagina 155 van 200