Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
@Lotje,
ja heerlijk. Ik heb een wandelmaatje erbij. Marga en ik hebben de eerste afsprak al staan. Je hebt gelijk, tussen de oren zit het niet goed, de buik weet wat goed is en reageert.....ik heb echt maagpijn. Zit verschrikkelijk in over eigen onverantwoord gedrag. Vandaag zal ik me stral aan mijn plan houden.
Geen probleem dat je Chrisje meteen 'meebewerkt', Chrisje hoort gewoon bij mij! Lachen Lachen Lachen

Ik beloof om mijn dagboek bij te houden.Dank je voor je lieve en eerlijke woorden.

@Greet,
schat. ja, je weet er ook alles van. Ik zal eerst proberen mijn eigen dieet weer op te pikken, want als ik me hieraan houd dan gaat het ook zeer goed. Maar merk ik ,dat ik kom te hangen, zou ik misschien erover nadenken. Veel succes en dank je zeer. Ik zal jullie eetdagboek wel volgen (houd je eentje bij?) Dan weet ik al een beetje hoe SB zit. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 6:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja het is levenslang als ik op gewicht ben denk ik altijd ik kom nooit meer aan, helaas dit gaat ook niet op voor mij.
Leuk een wandelmaatje dan kunnen jullie meteen lekker kletsen over van alles en de lijn Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 6:39    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
@Lotje,
ja heerlijk. Ik heb een wandelmaatje erbij. Marga en ik hebben de eerste afsprak al staan. Je hebt gelijk, tussen de oren zit het niet goed, de buik weet wat goed is en reageert.....ik heb echt maagpijn. Zit verschrikkelijk in over eigen onverantwoord gedrag. Vandaag zal ik me stral aan mijn plan houden.
Geen probleem dat je Chrisje meteen 'meebewerkt', Chrisje hoort gewoon bij mij! Lachen Lachen Lachen

Ik beloof om mijn dagboek bij te houden.Dank je voor je lieve en eerlijke woorden.

@Greet,
schat. ja, je weet er ook alles van. Ik zal eerst proberen mijn eigen dieet weer op te pikken, want als ik me hieraan houd dan gaat het ook zeer goed. Maar merk ik ,dat ik kom te hangen, zou ik misschien erover nadenken. Veel succes en dank je zeer. Ik zal jullie eetdagboek wel volgen (houd je eentje bij?) Dan weet ik al een beetje hoe SB zit. Erg blij

Hier is je ene kant Ulli , die wil ook effe meepraten hihihihihihihi leuk dat je van ons tweetjes één maakt , twee dikke lieve vriendinnen en Lotje en Greetje ik ga jullie wijze woorden zeker ter harte nemen , want het doet toch wel iets met een mens dat andere mensen meedenken met iemand die effe dipperig is Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 13:40    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Ellen schreef:
ja het is levenslang als ik op gewicht ben denk ik altijd ik kom nooit meer aan, helaas dit gaat ook niet op voor mij.
Erg blij

Precies!! Ik moet ook echt niet denken dat ik nu wel weer alles kan eten...want dan vliegt het er zo weer aan, ook bij mij Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 14:42    

Reageer met quote
Jullie steun doet doet me goed.
De varkentjes zeggen het helemaal, Chrisje. Lief!
Meeri, ik ben zoooo jaloers op jouw figuur. Was ik er maar zo, maar ik begrijp best dat het ook voor jou een struggle blijft. ja Ellen, was het maar zo dat we altijd op ons streef zouden blijven.... Verward Wat zou dat geweldig zijn.
Op de achtergrond loopt 'Who's the biggest looser?'een afvalprogramma op ITV1. Het is wel zeer motiverend.

Ben vandaag weer met school begonnen, nadat ik zeer van de vakantie heb genoten. Was een mooie dag en ik heb me strak aan mijn plan gehouden.
Morgen ben ik voor een avondeten bij een vriendin uitgenodigd. Ik zie het wel, maar dat komt goed. Ik zal jullie bericht doen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2009 22:45    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Hoi Ulrike rot dat je, je zo triesterig voelde. Hoop dat je inmiddels weer een beetje aan het opknappen bent.
Als je fitter bent (lichaam en geest) dan lukt het afvallen ook weer beter.

tot de volgende keer........... Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 19:23    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Knuffels van mij voor jou Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 19:26    

Reageer met quote
Heb vandaag van een gezellige avond genoten. Mijn vriendin heeft helemaal rekening gehouden met mijn eetpatron en we zijn dan ook nog stevig gewandeld. Goede dag dus. Morgen brengen we de boot naar Friesland. Hoop we hebben mooi weer. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mei 2009 22:10    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Heb vandaag van een gezellige avond genoten. Mijn vriendin heeft helemaal rekening gehouden met mijn eetpatron en we zijn dan ook nog stevig gewandeld. Goede dag dus. Morgen brengen we de boot naar Friesland. Hoop we hebben mooi weer. Erg blij

Ik wens jullie in ieder geval mooi weer , maak er een mooi weekend van ik denk aan jullie , lieve schat , en doe Aisha en Mo en Butch de groetjes van ons en zeker van ons Senna Liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2009 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 16 van 199