Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 198, 199, 200  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Ben de meivakantie in Friesland geweest en heb van het heerlijke weer genoten. Waren ook op Ameland. Heerlijk!
Vandaar dat jullie weinig van me hebben gehoord.
Maar nu ben ik er weer en heb alle motivatie nodig die ik kan krijgen, want ik zat in een ongekend diep gat.
Veel huilen, veel frustratie. Ik maak de verkeerde keuzes en wlg achteraf van mezelf. Ik voel me letterlijk en figuurlijk misselijk.
Ik zou wensen dat ik iemand heel dicht bij mij in de buurt had, met die ik samen ook wat kon sporten, maar ik heb steeds weer het gevoel er allleen voor te staan, ondanks jullie grote steun. Thuis ben ik de enige die te dik is en op dit moment is het heel erg. Heb veel kilos erop en ben moedeloos.
Maar ik kom er weer. Ik ga ervoor, zou toch idiot zijn om al die moeite voor niets te hebben gedaan.... Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 18:51    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Ben de meivakantie in Friesland geweest en heb van het heerlijke weer genoten. Waren ook op Ameland. Heerlijk!
Vandaar dat jullie weinig van me hebben gehoord.
Maar nu ben ik er weer en heb alle motivatie nodig die ik kan krijgen, want ik zat in een ongekend diep gat.
Veel huilen, veel frustratie. Ik maak de verkeerde keuzes en wlg achteraf van mezelf. Ik voel me letterlijk en figuurlijk misselijk.
Ik zou wensen dat ik iemand heel dicht bij mij in de buurt had, met die ik samen ook wat kon sporten, maar ik heb steeds weer het gevoel er allleen voor te staan, ondanks jullie grote steun. Thuis ben ik de enige die te dik is en op dit moment is het heel erg. Heb veel kilos erop en ben moedeloos.
Maar ik kom er weer. Ik ga ervoor, zou toch idiot zijn om al die moeite voor niets te hebben gedaan.... Verward

Als er één iemand is die jou ten volle begrijpt ........................ dan ben ik het wel lieve schat , en ik vind dat jij nog meer gemotiveerd bent dan ik als ik je zo lees Schaam Schaam ik helaas ben niet gemotiveerd Schaam Schaam dus die motivatie moet nog komen Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 19:23    

Reageer met quote
Wat denk je Chrisje...gaan we voor een stap-voor-stap aanpak. Gewoon iedere dag opnieuw aanpakken. Niet de hele week zien, ook niet de feestjes die eraan komen. Iedere dag even voordat we de dag beginnen, tijdens het (verantwoorde) ontbijt die ene dag plannen en proberen ons hieraan te houden.
Ik denk dat dit de enige manier voor mij is om überhaupt weer op gang te komen.
Ook moet ik meer bewegen, maar alleen wandelen is soms wel leuk, maar niet altijd. Hier moet ik nog nagaan, hie ik hier tot een oplossing kan komen. Een martelkamer (= fitnes studio) is voor mij geen optie. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Hey meis....ik woon dan niet direkt naast je deur maar wel redelijk in de omgeving van jou hè...

Kom eens aanwaaien als je in de buurt bent.
Je mag zelfs gerust 1x per week na je werk hier komen, mee-eten en dan samen ff gaan wandelen.

Laat je niet op je kop zitten Ulrike, jij kan het óók!

Ik ben trouwens blij weer wat van je te lezen.al is het dan wat minder goed nieuws. Maar ik had me al afgevraagd waar je toch gebleven was..

Liefs, Marga
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 21:25    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Wat denk je Chrisje...gaan we voor een stap-voor-stap aanpak. Gewoon iedere dag opnieuw aanpakken. Niet de hele week zien, ook niet de feestjes die eraan komen. Iedere dag even voordat we de dag beginnen, tijdens het (verantwoorde) ontbijt die ene dag plannen en proberen ons hieraan te houden.
Ik denk dat dit de enige manier voor mij is om überhaupt weer op gang te komen.
Ook moet ik meer bewegen, maar alleen wandelen is soms wel leuk, maar niet altijd. Hier moet ik nog nagaan, hie ik hier tot een oplossing kan komen. Een martelkamer (= fitnes studio) is voor mij geen optie. Erg blij

Moet ik echt zeggen wat ik denk .................... nou neen alle gekheid op een stokje , iedere dag aan pakken , is me vandaag al niet helemaal gelukt , maar was met goede voornemens begonnen , morgen weer een nieuwe dag toch ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 21:28    

Reageer met quote
Chrisje,
ik begrijp je zo goed! aai

Marga,
ben je helderziende? Ik heb net deze thread op het wandelforum geplaatst:

http://www.natuur.nl/forum/showthread.php?t=8581

Ik zou heel graag met jou 1x per week een wandeling maken. Eten zou ik zelf mee kunnen nemen, ik heb er echt zin in. Denk er eerst rustig over na, soms maak ik ook spontane voorstellen en achteraf denk ik: Oh Nee toch....
Maar ik zou het super gaaf vinden. Vorden en Lochem hebben super leuke wandelroutes. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Chrisje,
ik begrijp je zo goed! aai

Marga,
ben je helderziende? Ik heb net deze thread op het wandelforum geplaatst:

http://www.natuur.nl/forum/showthread.php?t=8581

Ik zou heel graag met jou 1x per week een wandeling maken. Eten zou ik zelf mee kunnen nemen, ik heb er echt zin in. Denk er eerst rustig over na, soms maak ik ook spontane voorstellen en achteraf denk ik: Oh Nee toch....
Maar ik zou het super gaaf vinden. Vorden en Lochem hebben super leuke wandelroutes. Erg blij

Nou Ulrike, daar hoef ik niet verder over na te denken. Ik weet het zeker ja. Het is wel zo dat ik dus geen hele lange wandelingen kan maken hè...ivm de ms. Maar 'n klein uurtje lukt wel. Moeten we alleen de dag ff overleggen dan nog. Kan je toevallig ook op vrijdag...of liever niet? Ik stuur je zo ff een pb'tje...das handiger denk ik...... Lachen

Liefs, Marga
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 22:06    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Heerlijk Ulrike dat je zomaar een wandelmaatje krijgt toegeschoven!
Joh, als je eenmaal weer bezig bent komt het echt weer!
Ga nu door plannen de knop omzetten. Pak alles erbij aan boeken die je nodig hebt en ga weer lezen, lijstjes maken...
En houd je voor: nu doorzetten is straks genieten....!!!!
Kom, ik heb ook zo vaak in zo'n dip gezeten!!
Maar als je je er weer helemaal voor inzet, dan gaat het weer. Alleen maar gezond eten in huis halen!
En houd hier ook een dagboekje bij!
Heel sterkte en veel succes!!

En Chrisje, dat geldt ook voor jou. Doe het maar, dan ben je straks eens een keer helemaal blij. Problemen en zorgen blijven, worden vaak nog erger omdat je je niet tot afvallen kunt zetten.
Laat de wijn staan, dat is vergif voor je! Dat kun je best een poos hoor!!

Sorry, Ullie dat ik het voor Chrisje ook even in jouw boekje neerzet, maar ik heb weinig tijd om bij iedereen langs te gaan.
Maar jullie tweeën gaan het redden deze keer...... Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 22:49    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Helemaal met Lotje eens Erg blij
Weg met alle troep, weg met suiker en alcohol.
Meer eiwitten en groenten en minder koolhydraten.
Waarom gaan jullie niet met ons SB doen?
Ik moet ook mijn best blijven doen maar zal nooit die koolhydraten kunnen eten. Daar word je ook dipperig en depressief van. Het enige wat ik straks weer toevoeg zijn de Fjordjes daar ben ik gek op maar niet meer dan 5 per dag.
Ik vind het heel rot voor jullie maar de enige die jou kan helpen ben jezelf. Dus Ladys sluit je bij ons aan. Samos en ik doen SB en we voelen ons allebei geweldig goed en vallen ook op een verstandige manier af, join us en we steunene jullie met raad en daad.
Heel dikke knuff Greet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 22:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 198, 199, 200  Volgende
Pagina 15 van 200