Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Hhhhhiiiiier, ik ben hier!
Ik had een nasty virus op mijn laptop en die wou ik niet verspreiden, dus heb ik het probleem laten verhelpen en nu ben ik weer online.

Hier gaat het goed. Nog allen bedankt voor de lieve paasgroeten.
Ik ben lekker aan het lijnen en zit lekker in mijn fel. Ik kijk Leonie op werk op de vingers en zij beoogt kritisch wat ik eet.
We waren het weekend in Burgum (Cobyland Lachen ) en hebben een lang Paasweekend in het Sauerland doorgebracht. Hier is niets van het lijnen gekomen, maar we zijn vele kilometers gewandeld en hebben ons goed ingespand. Was heerlijk. Super gezellig landhotel, mega goed eten Schaam Schaam , een een mooi landschap. De mensen waren erg vriendelijk. We waren er meerdere keer toen ik nog op de basisschool zat, toen vond ik het ookal leuk. We hebben nu al weer voor volgende Pasen geboekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2009 19:54    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Ik had een nasty virus op mijn laptop en die wou ik niet verspreiden, dus heb ik het probleem laten verhelpen en nu ben ik weer online.

Ik ben lekker aan het lijnen en zit lekker in mijn fel. Ik kijk Leonie op werk op de vingers en zij beoogt kritisch wat ik eet.
We waren het weekend in Burgum (Cobyland Lachen ) en hebben een lang Paasweekend in het Sauerland doorgebracht. Hier is niets van het lijnen gekomen, maar we zijn vele kilometers gewandeld en hebben ons goed ingespand. Was heerlijk. Super gezellig landhotel, mega goed eten Schaam Schaam , een een mooi landschap. De mensen waren erg vriendelijk. We waren er meerdere keer toen ik nog op de basisschool zat, toen vond ik het ookal leuk. We hebben nu al weer voor volgende Pasen geboekt.

BEn ik blij dat ik je terug lees , overmorgen zijn we ermee weg lieve schat ik denk aan je ,en als we terug zijn verwachten we jullie hoor !!!! niet vergeten ok Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2009 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De Pasen is al voorbij en de weken gaan gewoon weer door op weg naar de zomer vakantie.
Met je collega achter je aan, moet het lukken weer te "gaan met die banaan"(zoals Sandra altijd zegt! Lachen Lachen )
Het gaat weer goed komen met jou Ulrike!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2009 21:40    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Chrisje schreef:
Ulrike schreef:

BEn ik blij dat ik je terug lees , overmorgen zijn we ermee weg lieve schat ik denk aan je ,en als we terug zijn verwachten we jullie hoor !!!! niet vergeten ok Erg blij

Ik heb geprobeerd je nog te bellen Sip maar ik kreeg de lieve stem van Butch aan de lijn , Verward die me zei , gelieve je naam en telefoonnummer in te spreken , dan bellen we je zo spoedig mogelijk terug Sip maar weet dat ik of tenminste "wij " aan jullie denken , en we hopen jullie vlug terug te zien "bij ons" dan wel te verstaan Brullen OK????????????????? grapje Grap Grap Grap Grap Grap Grap neen serieus , we verwachten jullie kortelings hoor alleé na vier mei hé
dikke lieve knuffel en ik heb je berenhard gemist , (al zou je dat niet zeggen aan de mailtje hé Cool ) maar toch is het zo hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2009 21:48    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Hoi Ulrike, ik kreeg geen bericht meer van je boekje maar hier ben ik weer.
Je hebt een heerlijk weekend achter de rug mooi Lachen

Dat lijnen dat komt nu toch weer Lachen .

Fijn dat je zo goed in je vel zit en alle ziektes weer achter de rug hebt.
Ik wens je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2009 22:19    

Reageer met quote
@Hinke, Mirre,
wat fijn om jullie smoeltje ( bij Hinke dan een snuitje Lachen ) weer te zien. Ik zal de komende dagen bij jullie langskomen om in jullie boekjes te lezen. Is altijd weer een probleem als je iets langer niet online was. Erg blij

@Chrisje,
we zouden jullie graag willen zien en komen, maar we moeten kijken wanneer, want nu begint het super druk aan de weekenden te worden, want de boot moet af en naar Friesland en we hebben nog wat weekenden in Firesland afgesproken, maar we vinden wel een gaatje. Geniet van je vakantie. Zeilen

We waren er gisteravond in de tuin, vandaar dat ik de telefoon niet heb gehoord. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 7:15    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
@Hinke, Mirre,
wat fijn om jullie smoeltje ( bij Hinke dan een snuitje Lachen ) weer te zien. Ik zal de komende dagen bij jullie langskomen om in jullie boekjes te lezen. Is altijd weer een probleem als je iets langer niet online was. Erg blij

@Chrisje,
we zouden jullie graag willen zien en komen, maar we moeten kijken wanneer, want nu begint het super druk aan de weekenden te worden, want de boot moet af en naar Friesland en we hebben nog wat weekenden in Firesland afgesproken, maar we vinden wel een gaatje. Geniet van je vakantie. Zeilen

We waren er gisteravond in de tuin, vandaar dat ik de telefoon niet heb gehoord. Verward

Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil Huil huil ik had je zooo graag nog effe gehoord Huil huil Huil huil Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wat fijn dat jullie zo;n goed hotel hadden dat jullie het nu al weer geboekt hadden.
Veel plezier vandaag, het lijkt prachtig weer te worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Hoi Ulrike, ja het zijn soms hele boekwerken die je door moet lezen (lees worstelen.)

Ik wens je voor nu geniet van het prachtige weer. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 13:46    

Reageer met quote
Zo voordat ik bij jullie op de koffie kom, even mijn dag met jullie delen:
Goede dag op school gehad. Druk, maar zeer bevredigend.
Thuis alles goed, kreeg een warm welkom van de kater en ben dan weer de deur uit om een paar Keen-trekkingsandalen te kopen. Heb een paar mooie rode (niet te fel) gekocht en ze lopen superfijn. Is natuurlijk de bedoeling als je ermee door de bergen en riviertjes/ beekjes moet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 19:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 14 van 199