Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Tusele gokt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 105, 106, 107
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Zoonlief heeft idd een ritme gevonden. jHij heeft moeite met huiswerk maken in een lawaaiige klas. Plan is nu dat hij meer gaat inschrijven voor stilteuren tijdens zijn dalton uren (elke dag het 4e uur is zelf in te plannenv oor het vak waar je behoefte aan hebt). Die zitten snel vol..dus hij moet geweoon wat eerder inschrijven Lach Evt afzegggen en doorschuiven naar een ander vak kan dan altijd nog. En vwb wiskunde gaan we hem wat meer helpen na 2 so's met cijfers waa hij niet tevreden over is.

Vwb werk knoop gehakt..ik blijf bij de afdeling/divisie waar ik nu zit..daar liggen mooie kansen die beter bij mijn passen op de plank. Ik vertrouw erop dat ze me tzt ook gegund worden. En uit de feedback van de interne sollicitatie begreep ik dat ik een mooi visitekaartje achtergelaten heb. Is iemand hoog in de boom,. Dat kan nooit kwaad Lach

Gewicht kruipt langzaam omhoog...teveel een koekje hier&daar..en minder gesport afgelopen 3 weken. Dat niet sporten is ivm leuke dingen. Dus heb niets te klagen Lach

Na dit weekend wordt het weer wat rustiger..En meer ruimte voor sporten en zelf aan het stuur staan vwb gok.

Nog 1 dag er flink tegenaan op werk..morgen 2 uurtjes thuiswerken. Zaterdag ekker mzuiek maken met een superleuk concert met het KLM orkest en Berget Lewis. zondag naar de verjaardag van mijn neefje die 1 jaar wordt. En dan lekker een week vrij met van woe tm zaterdag met de trein naar Berlijn met Man en zoonlief..zin in!

NA de vakantie in wat rustiger vaarwater zoals het er nu naar uitziet...Of er moet opeens wat "uit de koker vallen" van de kansen die besproken zijn. Eén daarvan zou op korte termijn kunnen starten..

maandag
O gr paprike en komkommmer met zelfgemaakte kip kerrie
L kha brood + groene paprika en kip kerrie (moest op vergeten dit weekend voor bezoek)
D sperciebonen en gekookt ei (ipv spinazieschotel)
punten ??
weektotaal punten (Vr-do) 30 + ??
forecast 30 + 4*3 = 30+12 = 42

dinsdag
O rolletjes runderrookvlees met roomkaas, komkommer
L komkommer restje kip kerrie, kha brood met kaas appel
T noten (trek na appel?)
D kha brood met runderrookvlees, blokjes kaas en komkommer
T chips:-

woensdag
O 2 gekookte eiren en komkommmer
L rundroorkvlees rolletjes roomkaas, hartige ontbijtreep, bleekselderij
T koekje
D stamppot knolselderij puree, creme fraiche, zalm, sla erbij zure augurk, appel met kaneel en skyr

donderdag
O skyr noten lijnzaad en stukje kaas
L witte kool salade met noten
D

vrijdag
gok ok
avond tatafeest
gehaktballetjes; hamburger, en gevuld pasteitje..lastig ovezicht te krijgen met 3 stappen lopen en collega;s

zaterddag rep weekend
gebakje+ whiskey

zondag gok ok
rep weekend

maandag
O roerei kha brood
L kha brood kaas komkommer kipfilet
D sla/zalm/knolselderijpuree stamppot met creme fraiche, ricotta met dessertlepel abrikozen jam en appel

dinsdag
GY met noten
L bolletje ham/kaas (picknickmand cursus)
D noten - (bij orkets) geen trek en zin om thuis nog wat te makne

woensdag
o kha brood kaas/komkommer en roomkaas
L witte kool salade, 1 donkerbruin brood met kaas (lunch tijdnes cursus - brood vergeten mee te nemen van cursusruimte)
T- 1/4 gevulde koek
D vitello tonnato, fazant, frietjes -cappucino geen groente en fruit (afsluitend diner van cursus)

dondderdag
O ricotta met noten

Niet geschreven do tm zo

ma tm woensdag
Italie ma 1x uurtje tortellini salie en vlees +gr salade;ontb gy en noten;lunch gr salade platte.seldrij munt avocado en feta (erwten en quiona laten liggen)
Dinsda 2x uurtje lunch pasta en gr salade en diner incl witte wijn (burrata en tonijn; risotto)
Woensdag 2x uurtje ontbijtgroen +fruit;/lunch pizza engemengde salade
Geen wijn in vloegtuig of lounge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2018 9:46    

Reageer met quote
Hallo allemaal..

Weer terug van een weekje vrij/paar dagen Berlijn! Het was een heerlijke week. Gevuld met thuis rommelen/klusjes, afsluiting van een invalklus met een supergeslaagd concert waar de “fanclub (Man- en zoonlief en een bevriend stel) ook van genoten hebben, verjaardag van mijn neefje die 1 werd, een paar dagen thuis, een paar dagen in berlijn en gisteren een leuke repetitie van een latinbandje waar ik as weekend inval.
Het was leuk de twee invalklussen..maar ook heel fijn dat de extra repetiities en extra thuis oefenen nu vervallen!
Afgelopen week heb ik een mooie balans gevonden tussen gokken met creatieve oplossingen en genieten van wat extra’s vind ik zelf 
Ik heb genoten van de niet-gok momentjes die ik bewust ingepland had. Dat waren een heerlijk ijsje na diner bij een italiaans restaurant en een glaasje wijn bij het diner. Ik heb 1x geluncht met een broodje omdat er niets anders was bij de restauratie in de trein en ik niks van mijn gading kon vinden in de supermarkt op het station bij vertrek…Soms is het even niet anders..
Deze week geen bijzondere eetuitdagingen in het vooruitzicht..

@ wilma..idd daar zijn we geweest bij dat stukje muur. En ook in het STatis museum. Enorm indrukwekkend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018 13:02    

Reageer met quote
Hierbij de menuutjes van deze week..
Stijgende lijn vwb zoetbehoefte de kop in drukken is er nog. Zondagavond was lastig.. Man en zoonlief hadden iets lekkers gekookt geen groene kh en een zoet toetje..en dan ook nog sint maarten met al het snoep onder mijn neus…
Tsja..en wat doe je dan..maar een keer gewoon meedoen en er niets van zeggen? Ik vond het superlief en leuk dat ze samen iets lekkers bedacht hadden. Ivm druktes is manlief niet zo creatief op het moment qua koken. Ik snap het wel gezien de druktes dat hij niet veel tijd neemt om iets anders te maken/bedenken. Hij kiest wat we eten in ieder geval 2x per week en de afgelopen weken zelfs 4x/week omdat ik weinig ruimte had om te kokende afgelpoen 3 weekenden..
Maar het waren wel een beetje vaak vlees + gebakken aardappeltjes + bloemkool of sperciebonen op het menu de afgelopen weken..
Tsja..of ga ik manlief toch fijntjes attenderen op het ¼ systeem….
Ik heb maar voor het 1e gekozen en schijf het hier op zodat als het de komende weken nog een paar keer gebeurt ik kan terugzoeken hoe vaak het ook alweer was 
Maarja..die knellende spijkerbroeken zitten me NIET lekker..en een foto van het optreden van afgelopen zondag ook niet..Er zijn weer wat kg’s “aangekropen”…en die wil ik er iig weer af!
Vrijdag WEL heerlijk gefietst! Woensdag niet geaikdo-ed…was flink verkouden en moe..dus beter om vroeg naar bed te gaan. Die verkoudheid is nu zo goed als over gelukkig!
Deze week een uitdaging om woensdag te sporten na al 2 avonden ervoor op pad voor vrijwilligerswerk. Maar ik ga er wel voor evt dan maar wat eerder vertrekken als het me te gek wordt.

Fijne week allemaal!

maandag 5/11
o skyr noten lijnzaad
l kha brood kiopfilet, bleekselderij roomkaas
D bloemkoolrijs, chili sin carne, geraspte kaas, komkommer, pompelo met gy
kha speculaas

1/4 eiwit/vet ger kaas gy
1/4 gr kh blloemkoolrijst komkommer
1/4 fruit pompelo
1/4 ov kh bonen in chili

dinsdag 6/11
O blokjes kaas, ei/champignon/kaas muffin, gekookt ei, kha brownie (potliuck ontbijt op werk)
L kha brood kipfilet, bleekselderij blokjes kaas
D hamburger (vego) en spitskool curry, gy met mandarijn

1/4 eiwit/vet hamburger kokosmelk gy
1/4 gr kh spitskool
1/4 fruit mandarijn
1/4 ov kh

woensdag 7/11
O skyr noten lijnzaad
T kha speculaas
L komkommerbootjes met tonijn
D katnespek zuurkool rookworst pakketjes groentelepel krieltjes uit actifry, gy met noten en honing koek

1/4 eiwit/vet katenspek rookworst
1/4 gr kh zuurkool
1/4 fruit -
1/4 ov kh krieltjes honing koek

donderdag
O blokjes kaas, 2 pl kiprollade, noten
L kha brood kipfilet, bleekselderij rolletjes kiprollade en cervelaat
D rudnervink, sperciebonen, geb aaardappels met spekjes, gy met mandarijn

1/4 eiwit/vet rundervink spekjes
1/4 gr kh spercibonen
1/4 fruit mandarijn
1/4 ov kh geb aardappel

vrijdag
O hartige ontbjitreep bleekselderij bloikjes kaas
L kha brood kiprollade, bleekselderij blokjes kaas
D vergeten op te schrijven

Zaterdag
O gy lijnzaad noten
L : lha brood omelet prei/camembert
Vult goed..vond de camembert wat "slijmerig" Te lang gewacht voor opeten? Of ander merk?
D indiase bouilonfondue (garnalen, witvis, kipfilet) naanbrood, gy, mango chutney appel banaan ananas bloemkool komkommer gr paprika
T 1 handje chips

1/4 eiwit/vet vis kipfilet gy
1/4 gr kh paprika, komkommer bloemkool
1/4 fruit ananas banaan apppel stukjes
1/4 ov kh naanbroodmango chutney handje chips

Zondag
O gy lijnzaad noten
L mini frikandel ontbijtreep bleekselderij 2 pl kiprollade stukjes kaas
T thee bij concert.*trots*
D geb aardappels, wortels, kabeljauwfilet met korstje ; brpeer; ownie en ben en jerry ijs. Man en zoonlief hadden iets lekkers gekookt..
en 2 lions van sint maarten snoep (lukte niet om eraf te blijven)
Niet in balans..manlief atttenderen op 1/4 systeem...

1/4 eiwit/vet kabeljauw
1/4 gr kh
1/4 fruit peer
1/4 ov kh worstels kostje van kabeljauw brownie, ijs, 2 mini lions

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2018 11:50    

Reageer met quote
kopietje van forum Yvonne...(er mist wellicht een stukje..) maar wie weet weer een "impuls" voor mede gok-kers hier ?!??!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2018 11:33    

Reageer met quote
en weer een kopietjes...
xxxx schreef:
Als je snoept, geniet er dan ook van. Anders is het gewoon jammer de pammer. Veel plezier samen

Heb ik gedaan Lach Echt lekkere dingen gehaald bij de warme bakker..anders vind ik het de kcal/verstoren van het gok ritme niet waard..Gesmuld van taai, choco pepernoten, banketstaaf en marsepein..mjam mjam!!!

Deze week aikido overgeslagen. zou maandag gaan, maar was nog niet fit genoeg. Vandaag WEL gefietst..door regen en wind..was ff bikkelen..maar zo lekker de elementen op mijn snoet en het voldane gevoel erna Lach Wel ff gedoe met de "natte meuk"..ik hoop dat ik einde middag weer droge sokken en broek heb Erg blij

Morgen shoppen voor kleding voor gala van zoonlief op school..Zin in Lach Ha ha de meiden pakken helemaal uit...maar zoonlief en de jongens waar hij mee optrekt zijn er niet zo van/weten niet goed wat ze willen. Knap dat zoonlief het voortouw neemt en een knoop hakt wat hij wil. Niet strak in pak..nette spijkerbroek, leuk t shirt met blouse erop en een vlinderstrikje. En misschien al (een start maken met) de kerstversiering. En genoeg denkwerk. Ben gevraagd om te solliciteren op een vrijkomende functie intern. Qua inhoud lijkt het mee een superleuke baan..maar of het qua uren, 4,5 dag werken en hoeveelheid reizen past ben ik in kaart aan het brengen met wat informele gesprekken. Dat in combinatie met een opleiding die manlief wil doen en die na 1e module (2 weekenden geleden) toch heel wat meer inspanning lijkt te vragen geeft dat manlief en ik beiden de nodige stof tot nadenken/uitwerken hebben de komende weken..Luxe problemen zullen we maar zeggen. Maar wel heel belangrijk om daar samen knopen in te hakken en te proberen zo goed mogelijk in te schatten waar we in stappen Lach Met voorop dat zoonlief niet in de knel komt..

Volgende week zal ik waarschijnlijk weinig schrijven ivm een meerdaagse buitenlandse dienstreis.

Goed weekend allemaal!

mijn menuutjes..
dinsdag 412
O skur noten pompeonpitten
L kha brood rb kaas handje noten
T handje noten
D gok ok, wel wat veel gy als dessert.
geen koek snaai momenten!

woensdag
gok ok, extra handje noten
's avonds sint snoep moment

donderdag
O gy noten pompoenpitten
L witlof tonijn salade met zure augurkjes en beetje mayo (lekker en geen trek in de middag!!)
T handje walnoten
geen extra trek na sint snoepmoment

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 9:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 105, 106, 107
Pagina 107 van 107