Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Today is the DAY

Auteur Bericht
Vrouw   Simona
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hey Allemaal,

Na heel veel excuses, (denk dat volgende week starten praktischer is, Nee op maandag werkt beter, oeps heb me vanochtend niet gewogen dan laat maar) Heb ik vandaag de knoop door gehakt. Today is the day! Maandag 1 september, kan me geen geschiktere datum bedenken, ga ik Simone, beginnen met afvallen!!

Hopelijk gaat het snel en goed..

Gr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Nikkie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: beetje van mezelf en een beetje Cohen

Reageer met quote

70kg 1e streef, 6 okt '08 Kampioen 68kg 2e streef, 10 dec '08 Kampioen
65kg 3e streef - ?, 60kg 5e eindstreef - ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Catootje1972
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Geweldig Simone dat je met ons meedoet. Ikzelf ben ook pas 2 weken van de partij dus ik voel met je mee en wens je alle succes om je doel te halen.
Groetjes Catootje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 17:01    
Vrouw Weeggegevens   Diaan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
ik wens je bij deze ook heel veel succes.
ook ik ben vandaag begonnen

groetjes diaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Chrisv
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote

Welkom Diaan en Simone,
Allebei heel veel succes!

Simone, dat het goed zal gaan weet ik zeker, of het snel gaat is niet te zeggen. Eigenlijk kan het ook beter iets langzamer en dan blijvend eraf gaan dan snel en ook snel weer eraan.

Groetjes,
Chris Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 sep 2008 17:26    
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Van harte bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Ticker: Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 10:52    
Onbekend Weeggegevens   Silver
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: discipline/regelmaat

Reageer met quote
Simona schreef:
Na heel veel excuses, (denk dat volgende week starten praktischer is, Nee op maandag werkt beter, oeps heb me vanochtend niet gewogen dan laat maar) Heb ik vandaag de knoop door gehakt. Today is the day! Maandag 1 september, kan me geen geschiktere datum bedenken, ga ik Simone, beginnen met afvallen!!

De meeste diëten beginnen morgen, apart dat jij nu juist vandaag begint Erg blij (maar wel goed natuurlijk; overigens is vandaag alweer gisteren geworden ondertussen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 sep 2008 12:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1