Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Tish'es Weight Loss Success

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Tish
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi hoi! Tish hier.
Drie jaar geleden was ik er ook Uitlachen
Ik was toen een aantal kilootjes afgevallen. Inmiddels woon ik, na 15 jaar in Nederland, weer in Curaçao en kan ik weer bij af beginnen. Ik wil graag in porties van 5kg afvallen. Mijn uiteindelijk streefgewicht is 63kg.
Ik wilde weer een frisse start maken en was opzoek naar een manier om dit te ondersteunen. Toen dacht ik weer aan de weegclub Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2015 15:50    

Reageer met quote
Ok... Uit ervaring weet ik dat het voor mij beter werkt, als ik van tevoren een planning maak met een voedsellijst. In de plan beschrijf ik ook hoe vaak ik per dag wil gaan eten en drinken Lach .

Ik wil om de week de ochtend beginnen met een peterseliedrankje (peterselie, 1 limoen en warm water) of een kaneeldrankje (kaneel,honing 1 limoen en warm water).

Hierna ontbijten, tussendoortje, lunch, tussendoortje en dinner (tot 1214 KCal per dag).

Verder de hele dag door groenethee en (infused) water drinken. Totaal 2 liter.

voedsellijst:
limoen, kaneel, honing, peterselie, ei, donkerbruinbrood, avocado, groene thee, kaas, magere yoghurt, fruit, kip, tonijn, groente, zalm, oester, cayenne peper, spinazie, zoete aardappelen, linzen, amandelnoten zonder zout.

Ik doe mee met een sprint van 8 weken. Komende weken ga ik mijn best doen om me aan deze voedsellijst en het maximale aantal kcal van 1214 per dag te houden Erg blij .

kcal uitrekenen: aantal kcal per 100ml/gr : 100 x werkelijk verbruikte aantal ml/gr Lezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2015 17:19    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Tish, Succes meid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2015 19:33    

Reageer met quote
Hi Eef! Dankjewel Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015 0:14    

Reageer met quote
Zo zo. Leuke dag gehad.

Ik voel me wel wat licht in het hoofd, ondanks dat ik goed gegeten heb vandaag.
Ik merk dat mijn lichaam nu dat het gewend is aan gezond eten (lichter eten en minder vet) een beetje tegensputtert als ik gefrituurd eten neem.
Ik heb vandaag 'gezondigd' en Kentucky geluncht. Ik voel me sinds een uurtje daarna niet zo lekker Sip

Vandaag gingen we tussenuit. We gingen o.a. in een kruidentuin rondneuzen. In het winkeltje die daarbij hoort kocht ik pure aloë pillen die het verschonen van je darmen bevorderen. Soort detox dus. Het zijn er 10. Ze moeten 2 keer per week verspreid ingenomen worden. Sinds ik eentje vandaag innam zou ik de andere op dinsdag kunnen innemen and so on... Ik ben benieuwd wat er allemaal uitkomt Boe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015 1:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2