Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Hoi, mijn naam is Marion. Ik ben 44 jaar. Ik ben al eerder lid geweest hier, jaren terug, maar heb toen het diëten volledig opgegeven. Dat heeft geresulteerd in 15 kilo erbij sindsdien en dat vindt mijn lichaam toch iets minder leuk. Ik ga de strijd met de kilo's weer aan. Zeker nu waarschijnlijk de diagnose reuma eraan komt en dan is het zwaar overgewicht niet prettig.
Veel succes gewenst. Hopelijk wordt het dit keer geen dieet maar een serie gezonde gewoontes, een nieuwe leefstijl die je helpen om af te vallen en dan stabiel te blijven op een gezond gewicht!
_________________ [/url]
The main thing is to keep the main thing, the main thing. - Stephen R. Covey
Veel succes gewenst. Hopelijk wordt het dit keer geen dieet maar een serie gezonde gewoontes, een nieuwe leefstijl die je helpen om af te vallen en dan stabiel te blijven op een gezond gewicht!
Dat hoop ik ook! Vandaag al gezond gekookt met veel groenten en het was heerlijk!