Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Terug van heul lang weggeweest

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
Dag mooie mensen,

Als jullie mijn profiel bekijken dan zien jullie dat ik al heul lang lid ben op deze pagina. Toevallig (na ja, toeval bestaat niet) kwam ik mijn inloggegevens vandaag tegen.

In aanvulling op de gewichtsgrafiek van mijn pagina heb ik deze grafiek om de tussenliggende jaren aan te tonen.

Ik vertrok hier eigenlijk door ziekte en overlijden van mijn schoonouders, stress, vermoeidheid etc.
Toen kwam ik begin 2016 op het punt dat ik "de knop" vond en met behulp van weightwatchers flink afviel. Totdat ik eind 2017 ziek werd: leverfalen als gevolg van een bijwerking op een lullig antibioticakuurtje. Toen mocht ik niet verder afvallen. Door het ziekzijn en jaren aan opgespaarde bagage kreeg ik er nog een forse burnout bovenop.

De focus is toen verschoven naar mentaal welzijn. Ondertussen ben ik wat jaren aan wijsheid, een adhd-diagnose en veel zelfkennis verder.

Er zijn wel weer wat kilo's bij, ook door wat fysieke blessures die het sporten tegen gingen, en natuurlijk de ophok-kilo's waar veel mensen last van hebben. Maar al met al ben ik op een stuk beter punt in mijn leven dan vergeleken met mijn laatste bericht hier.

Qua dieet verschuift mijn focus nu van extrinsieke voedingskeuzes (volgens boekjes, punten en apps) naar meer intuïtief eten. Paleo-ish blijft leidend. Wat ik echter miste was een stuk community, voor accountability en "gedeelde smart is halve smart". En toen vond ik dus deze login terug en herinnerde ik me de warme sfeer hier.

Dus hoi, ik ben terug, Kat, bijna 42, samenwonend met vriend, drie katten en vijf kippen, jurist, ondernemer, ruiter, wandelaar, tuinier en druide.

Remember me?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 15:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weet trouwens iemand of je het startgewicht kan aanpassen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 15:42    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom Back
startgewicht aanpassen kan niet denk ik...dan is je geschiedenis weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 11:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Dipinipi!

Ik bewaar de geschiedenis wel liever, want deze oude cijfers heb ik nergens anders meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom terug! Lach Heftige jaren heb je gehad zo te lezen. Daar ben je vast, met vallen en opstaan, sterker uitgekomen. Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 0:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
He Flying Missy,

ik herinner je nog!

Weet je, uitdagingen zijn er voor een reden: het is pittig om te moeten groeien en uit je comfortzones te gaan, maar aan het einde van de dag ben ik veel blijer met mijn leven nu dan toen.

En de weegschaal is maar één indicatieve factor, ik rij weer paard, kan 20 km wandelen zonder problemen, etc. Dat was toen ik hier weg ging wel anders.

Carpe diem!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 6:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1