Auteur |
Bericht |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 156 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Hoi allemaal. Ik ben terug van lang weggeweest. Ik heet hier cavia, omdat ik net zo veel van lekker eten hou als deze kleine diertjes. Helaas houden zij er een veel gezonder menu op na dan ik.
Ik ben veel te zwaar en heb al vaak pogingen gedaan om af te vallen. Mijn grootste probleem is dat ik geen groente lust. Ik eet ze dus ook niet heel. Ik lust komkommer, rauwe peen, sla, rauwe andijvie en daar houd het wel zo'n beetje mee op. Ik eet wel iets meer dan dat, maar meestal sla ik de groenten over. Verder ben ik verslaaft aan suiker en vet.
Op dit moment kamp ik met een flinke overspannenheid, helaas sta ik al meer dan een half jaar op de wachtlijst voor de psycholoog en ben ik voorlopig nog niet aan de beurt. Gelukkig heb ik me ook door laten sturen naar een fysiotherapeut, omdat ik altijd al veel te weinig beweeg maar nu helemaal grote problemen heb om van de bank af te komen. Dat is dan ook waar ik me nu vooral op wil gaan toeleggen voor ik mijn eetprobleem wil gaan aanpakken: meer bewegen.1 stap tegelijk, zowel meer bewegen als gezond eten en niet meer snoepen heb ik vaak geprobeert maar dat is veel te veel, dat trek ik niet. Helemaal niet nu ik ook nog eens psychisch in de knoop zit, ik ben een emo-eter._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 mei 2022 10:48 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41388 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
welkom back  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 mei 2022 14:28 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 156 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Dank je  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 mei 2022 15:03 |
|
 |
|
|