Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Te grote kleren, wat doe je ermee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wilma72
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond en lekker eten

Reageer met quote
Hi Tams,

Ik kan me voorstellen dat het je tegenvalt dat je nog niet een extra maatje kleiner bent Sip
Elk lijf is weer anders en dan zeker van de vrouw Lach Ik heb heel veel aan de kledingtic van een vriendin gehad! Ik was op een gegeven moment zo depri over m.n broeken kopen dat ik dit liever nooit meer deed. Zij nam mij eens mee naar andere kledingwinkels en heb gemerkt dat mijn lijf (brede heupen en bovenbenen met smallerer tailie) heel goed in andere broeken van een andere winkel past! En ondanks mijn toen topgewicht deed het mij zo goed om leuke en vooral lekker zittende kleding aan te hebben...
Geen idee hoeveel shopervaring jij hebt?? maar ga eens een andere kledingwinkel in maak er een leuke meiden dag van Lach Ik heb er veel aan gehad....
En ik ben inmiddels een kleine 20 kilo kwijt en heb nog altijd 3 maten van broeken in de kast liggen Lach

o,ja te grote kleding; die leg ik apart en doe ik uiteindelijk naar bijv. de kledingbank/ projecten voor mensen met een kleine beurs...

suc6 !!

Laatst aangepast door Wilma72 op di 10 jul 2012 23:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Tams
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten sporten

Reageer met quote
ja misschien is proberen... Ik shop graag hoor! Maar inderdaad ik haat het broeken te kopen Sip
Ik koop deze dan ook altijd in dezelfde winkel omdat ik weet dat het daar past en dan koop ik af en toe een simpele jeans.

Voor het overige tijdens mijn shoppen koop ik voornamelijk rokjes, kleedjes en topjes, deze rekken meestal nog wat mee en passen bijna altijd.
Broeken ... dat is echt een nachtmerrie... Ik zal zooooo blij zijn als ik ooit een maatje heb dat in de meeste kledingwinkels te vinden is en niet meer bij de grotere maten moet kijken voor een paar jeans...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Wilma72

Dieet: gezond en lekker eten

Reageer met quote
Hi tams,

Volgens mij haal ik ook nog namen doorelkaar Erg blij zie ik bij het teruglezen lolll
Mijn eerste reactie was ook naar aanleiding van tanja die op maatje 44 blijft steken momenteel Lach

Jou tip over iets te strak vind ik ook een goede..
Een tijd terug een stapeltje gekregen met leuke broeken die nog net niet paste en dat was wel een motivator om die nieuwe te willen passen...ik ben een echte broekenvrouw en vind het heerlijk dat een broek goed zit in de taile i.p.v. ingesnoerd omdat anders mijn benen er niet inpassen Lachen

De eerste keer met mijn vriendin shoppen heb ik gezegd; oke ik pas alles.. wil niet zeggen dat t mee naar huis gaat.. en heb hierdoor veel leuke dingen door meegenomen die ik zelf vanaf het hangertje niet zo snel had uitgekozen...was een echte eye-opener Geschokt om te zien wat een ander kledingstuk met je kan doen; en hoe anders en goed je er uit kan zien Erg blij

en dat is toch voor mij het belangrijkste.. lekker in me vel en oke maatje kleiner is ook leuk maar niet het aller belangrijkste

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 23:16    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
ik denk dat je gelijk hebt Wilma wat betreft het verschil van maten in winkels.
Gisteren was ik met mijn collega aan het beppen die ook aan het lijnen is en toen ik vertelde dat ik nog steeds maat 44 heb zei ze dat ze dat niet snapte. Ik oogde in haar ogen toch slanker dan haar met haar maatje 42. we hebben er een centimeter bij gepakt en wat denk je? rond mijn heupen en billen ben ik slanker dan haar...... dus waarschijnlijk zijn er inderdaad diverse maten 44 of 42. Toch maar eens ergens anders gaan shoppen. Wat ik helemaal geen straf vind Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2012 6:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3