Wat mag ik hier?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
*Als je inlogd mag je meer.
Auteur |
Bericht |
Talantha Mega Weegclubfan

|
|
Hwin schreef: |
Goed bezig!!
Neem je nog steeds shakes? En zo ja, hoe vaak?
Ik sta sinds de kerstdagen zo goed als stil.
Gelukkig weet ik zelf waar het aan ligt.
Maar ach, die 20 kg zijn er nog steeds af, dus ik mag niet klagen. |
Hoi hoi, ja ik neem nog steeds de shakes. Sinds decemebr tot nu meestal nog 1 per dag, met daarbij op mijn voeding lettend....vandaar dat het allemaal veel trager gaat natuurlijk. Maar das op zich ook niet slecht, het huidje moet nog meekunnen he?
Met momenten verstreng ik dan weer eens een week of 2 en zo blijven we rustig aan de gang. Since afeglopen donderdag, ook eindelijk het hardlopen weer kunnen oppikken, wat het proces misschien ook weer wat gaat versnellen. BMI gewijs is het nog 6 kg vooraleer ik op een 'gzond' gewicht ben aanbeland, en dan nog een stukje verder op stevig in het groen te staan
We komen er wel  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2018 16:46 |
|
 |
|
 |
Hwin Mega Weegclubfan

|
|
Inderdaad alleen maar beter om het rustig(er) aan te doen. Dan blijft het er ook af.
Ik neem sinds vorige week ook weer 1 shake tussen de middag. Daar houd ik het beter mee vol, dan wanneer ik brood eet. Na een broodlunch, ga ik s middags toch vaak snaaien._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2018 18:42 |
|
 |
|
|
 |
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 53, 54, 55
|
Pagina 55 van 55 |