Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   grover
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Nou ik kom ook maar weer eens langs hier..

Ben ook benieuwd hoe met je is?
Erg lang geleden maar hoop dat je dit leest...

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2011 9:04    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Heeft er nog eens iemand iets vernomen v thalanta?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hallo allemaal, het is alweer een hele lange tijd gelden dat ik hier nog geweest ben. Er is ondertussen dan ook heel veel gebeurd, zo ben ik op 08/08/2011 in het huwelijksbootje gestapt, wat een hele hoop werk met zich meebracht, want we hebben alles zelf gedaan.

Het is verder een hele vruchtbare huwelijksnacht gebleken, want ondertussen ben ik ook 19 weken zwanger. Het eerste trimester was heel vermoeiend en ik was week na week van 's morgens tot s' avonds verschrikkelijk misselijk. Maar dat is ondertussen gelukkig weer voorbij en ook het energiepeil komt weer stilaan als vanouds terug.

Wat mijn eetgewoontes betreft, dat hou ik nog steeds zo gezond mogelijk , al heb ik natuurlijk wel weer meer koolhydraten aan mijn dieet toegevoegd omwille van ons kindje. Verder probeer ik wel steeds zo gevarieerd en gezond mogelijk te eten al kan ik het nu niet nalaten af en toe toch eens iets te snoepen. Wat mijn gewicht betreft, tja das natuurlijk niet meer wat het geweest is en schiet nu toch weer goed te hoogte in. Probleem hier is dat ik enorm veel vocht vasthoud dat tikt natuurlijk erg aan op de weegschaal.

Dus dat betekent, dat ik vanaf volgend jaar ook wekelijks mijn gewicht zal invoeren op de terugweg naar mijn gewicht van voor de zwangerschap: 64kg. Modifasten zal het op dat moment niet worden om de simpele reden dat ik borstvoeding wil geven en dat diëten en BV niet samengaan. Maar mijn strat gewicht , daar raak ik ook weer terug aan. Eerst maar eens een gezond kleintje op de wereld zetten. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 nov 2011 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Paulina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Talantha, was leuk dat je weer iets van je laat horen! Heel erg gefeliciteerd met je huwelijk en je zwangerschap, ik wens je het allerbeste toe!
Toen ik begon met Modifast heb ik veel aan je dagboekje gehad, veel tips en trucs eruit gehaald. Bij mij gaat het voorspoedig; nu 9 weken bezig en ben 16 kilo kwijt. Ik hoop over 2/3 weken op mijn streefgewicht te zijn, en dan begint het belangrijkste; stabiliseren. Ik vroeg me af hoe het je is verlopen na de laatste posts in je dagboekje; dat je door je zwangerschap aankomt en meer moet eten begrijp ik heel goed, maar hoe ging het daar voor? Lukte het om je streefgewicht vast te houden, ondanks het stoppen met roken? Ik ben er erg benieuwd naar, juist omdat ik binnenkort ook naar die fase over ga. Ik hoop iets van je te horen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2011 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Paulina! Eerst en vooral een dikke proficiat met je geweldige resultaat, dat heb je schitterend gedaan! Wanneer je de tijd neemt om langzaam aan te stabiliseren, dan kan je het zeker ook behouden.

Mijn stabilisatie periode is goed verlopen en was stabiel qua gewicht, tot inderdaad het stoppen met roken, maar gaandeweg kwam dat ook weer in orde. Dus meid, geen nood, zoalng je je lijf de kans geeft langzaam aan te wennen aan weer meer kcal en meer koolhydraten, komt het jelemaal goed! Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 dec 2011 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Ha Lieve Tally, Lachen

Ik ben hier al te lang niet geweest zag ik Schaam Schaam maar wat een geweldig nieuws dat je getrouwd ben & inmiddels ook zwanger bent, van harte gefeliciteerd hoor meid ! Hallo Echt hardstikke leuk voor je.
En wat goed dat je borstvoeding gaat geven want dat is de beste start hoor voor je kindje.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het beste voor 2012 !!!

Nog ontzettend bedankt voor al je hulp & adviezen het afgelopen jaar en ik kom hier weer regelmatig even kijken hoor Yes! (nederlands= als je weer in je boekje schrijft.
Veel liefsss Kussen

Mijn Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2011 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Stadler
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd met de kleine & trouwerij Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2012 12:51    
Vrouw Weeggegevens   suzanna1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ook ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest!
Maar wat lees ik: getrouwd en een kleine in aantocht, van harte gefeliciteerd!
Wat mooi!

Nee, aan afvallen denk je ook niet momenteel, eerst dat mooie wondertje op de wereld zetten, dat is het belangrijkste en dan maar verder zien (en genieten!)

Mijn schoonmoeder is afgelopen augustus overleden en sinds die tijd is mijn gewicht weer wat meer, een kilo of 5 maar dat is niet erg(ben een emotionele eter) want ik ben nog steeds slank.

Ik heb ook al weken niet meer op de weegschaal gestaan en dat ga ik voorlopig ook niet doen.
Toen ik met Modifast begon wat dat wel elke dag wegen maar dat werd te extreem, ik was er teveel mee bezig.

Gisteren ben ik begonnen met modifast 3.2.2 proiplus om die paar kilo weer weg te werken en dan zie ik vanzelf wel wat ik weer weeg als ik lekker in mijn vel zit weer!

Dan gaat het ook niet om de kilo's want iedereen heeft een andere bouw en lengte.

Bij mij zit het voornamelijk bij de buik, billen en benen, als die slanker zijn ben ik tevreden, je moet jezelf gewoon goed voelen!

Talantha, geniet van je zwangerschap, je bent dan zo rond eind mei/begin juni uitgerekend?
Lekker hoor!

We zien je wel weer verschijnen!

Groetjes, Suzanna

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 14:33    
Vrouw Weeggegevens   grover
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Toch nog even een berichtje voor lieve Talantha.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dankzij de foto's in jouw dagboek ben ik begonnen met Modifast en al 10 kilo afgevallen! BEDANKT Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012 21:18    
Vrouw Weeggegevens   anddarling
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: modifast

Reageer met quote
hoi jilly
ik ben zins kort gestart met modifast en ik was even aan het
rond kijken op internet of modifast grote successen boekt
en toen las ik jou verhaal
dus ik dacht ik maak even een account aan en ga reageren

te eerste wat ontzettend knap van je dat je nog steeds op een goed en mooi gewicht zit en dat dankzij modifast
nou was mijn vraag welke modifast methode je gebruikt want ik ben zelf begonnen met intensief en ik hoop dat dit goed gaat en werkt
want ik woog vroeger 63 kilo maar na dat ik aan de anti depressie medicijnen moest ben ik veel aan gekomen
ik ben begonnen met 94,7 en zit nu op 91,5 maar dat is als het goed is eerst vocht toch?
ik sport niet echt intensief ik fiets thuis wel op een fietsen daarnaast wandel ik heel erg veel met me honden

denk je dat ik mijn oude gewicht weer terug kan krijgen?

groetjes anddarling

Romaantje schreef:
Hallo Jilly,

Ik ben niet zo heel actief op dit forum en zie dus nu hoe ik in je eetdagboekje kan kijken Verward

Maar weet je, trek je niet te veel aan van andere mensen, doe waar jij je goed bij voelt. En alle kilo's er weer bij? Daar ben ik dan iemand van die al ruim 10 jaar het tegendeel bewijst!! Ik zit al tien jaar na ruim 35 kilo te zijn afgevallen met modifast zo rond de 65 kilo. En zelfs met twee zwangerschappen tussendoor ben ik daarna (ook weer met modifast) weer goed terug op gewicht te komen.

Tuurlijk zul je wel alles weer aankomen plus meer als je na de modifast compleet uit je dak gaat met ongezonde voeding, maar is dat niet immers zo na elk dieet? Het is natuurlijk wel belangrijk om rustig op te bouwen en gewoon een gezond eetpatroon aan te meten (voor je leven!) voor daarna.

Wat ik je nog zou kunnen adviseren is het volgende: Als je nou eens 14 dagen echt enkel 3 keer per dag modifast (dit is ook eigenlijk de werkwijze bij modifast) dan start je dus met fase A. Dan kan ik je garanderen dat je na die 2 weken al op de 74 kilo zit (of zelf minder!). Dan ga je na die twee weken gewoon weer verder zoals je dat nu doet, dat je dus 1 maaltijd normaal eet en 2 maaltijden modifast, als je dit bijv. weer een week gedaan hebt, kun je daarna nog maar 1 modifast nemen en 2 normale maaltijden en zo zul je echt een mooi gewicht bereiken. Echt, je kunt het!

In de decembermaand zal ik ook extra moeten opletten. Ik denk dat ik dan gewoon weer naast alle feestmaaltijden mijn andere maaltijden tijdelijk vervang door modifast, zodat ik niet aankom.

Groet Romaantje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2012 8:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 50 van 55