Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D-aantje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (eerst Modifast)

Reageer met quote
Fijne vakantie!
Leuk om jou hier ook tegen te komen. ;-)
Zet um op met de Modifast!

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 aug 2010 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hoi D-aantje Erg blij ik zet hem nog steeds op!

Vandaag is de dag dat ik dan onder de 80kg ben gekomen!!! Bye bye eighties!!! Here are the seventies! Zo stilaan nadert de tweede helft van de missie Lach

Van beweging is er deze week nog niet zoveel in huis gekomen, buiten dan de gewoonlijke huishoudelijke taken. Het weer heeft zich ook nog niet echt van zijn beste kant laten zien, al lijkt het vandaag wel een mooie dag te worden. Ik ben in elk geval van mijn vakantie aan het genieten, ondanks het weer. Aan het genieten en toch nog steeds braafjes aan de Modifast. Dat is nog steeds goed vol te houden vind ik.

Als alles goed gaat, dan mag ik mijn volgende glaasje bubbles volgende week ohhh Ik hoop dat jullie het ook nog steeds goed volhouden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw, wat knap van je dat je dit zolang volhoudt! Zelf ben ik vier dagen geleden begonnen met modifast en ik lees nu vol bewondering jouw dagboek. Ga zo door!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 13:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Sandra, welkom hier en sorry voor het late antwoord, ben namelijk in vakantie en zit niet elke dag achter mijn pc'tje. Veel succes in elk geval met Modisfasten!

Dit is mijn weekverslag:

Dag 63
Negende week: -2.5kg
Totaal: -20.2kg
Nog te gaan: 19.7kg

Mijn tweede week vakantie is begonnen, alsook mijn tiende week Modifast. Ook deze keer kon ik de week afsluiten met een prachtig resultaat. Gisteren hebben we trouwens een klein flesje champagne gekraakt om de eerste 20 kilo minder én de helft van mijn parcours te vieren Lach. We gaan weer voor de volgende succesvolle Modifast Intensive week!!

Hopelijk wil het weer nu stilaan een beetje gaan meewerken. Want daar hebben we nog niet veel geluk mee gehad. Het doet me een beetje denken aan de vakantie van vorig jaar, toen heeft het ook drie weken aan een stuk zo goed als niet anders gedaan dan geregend. Op dat moment zaten we in het Alsace gebied in Frankrijk. Maar met zo'n weer zit ik toch liever thuis. Strakjes in een droge periode eens wat brandhout naar binnen brengen zodat we vanavond de haard eens in brand kunnen steken.

Ik hoop dat jullie je ook een beetje vermaken!
Fijne week weer, iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 aug 2010 10:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren een paar huidige foto's bekeken en tja, toch niet echt tevreden met het resultaat. Maar ja, wetende dat ik nog een kleine 20 kilo wil kwijt spelen, is dat ook niet echt verwonderlijk, he? Op de foto's is het er niet aan te zien dat ik er al 20 kilo heb opzitten, je ziet hier en daar wel een paar kleine veranderingen, maar niks waarvan je steil achterover zou slaan. Het zit mooi verdeeld bij mij Rollende ogen Er is dus nog wel degelijk heel wat werk aan de winkel.

Daarom ben ik op zoek gegaan naar een paar foto's in bikini, die mijn partner vorig jaar nam om de vooruitgang van mijn toenmalig training schema te volgen en eentje in ondergoed in dezelfde posities gisteren. Waarna ik ze dan per positie (voor, zij en achterkant) naast elkaar hebt gezet op 1 foto. Daar is dan wel merkbaar verschil te zien. Dus daarna voelde ik me toch niet meer zo teleurgesteld.

Hele fijne dag weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2010 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Heb je ook je maten genomen? Dan zie je vast wel verschil. 20 kilo moet ergens vandaan gekomen zijn...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 aug 2010 20:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Je hebt gelijk Odette Lach dank je wel me erop attent te maken. De lintmeter liegt niet en daar is een heel verschil te merken. Na mijn meting gisteren nog eens mijn zak met te kleine kledij open gemaakt en gepast en ik was verbaasd te merken dat ik weer zo goed als al mijn oude kledij pas!!! Nu zrgen dat ook die weer te groot worden Gemeen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 aug 2010 9:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vreemd hoe een mens zich de ene moment fantastisch voelt en de andere opnieuw vreselijk ongeduldig. Gisteren heb ik dan mijn kasten uitgeruimd en het ziet er nu allemaal piekfijn uit. Sommige kledingstukken heb ik enkele keren vastgepakt, weer terug gehangen en ze dan uiteindelijk toch maar in de zak gestoken. Het was toch wel even een kleine discussie met mezelf: Doe dat toch weg, het is te groot, het slobbert langs je lijf, WEG!! ja maar, het zit wel lekker, misschien om in de tuin te werken of in gewoon thuis dragen... Nee! We hebben een afspraak: te grote dingen: WEG, WEG, WEG...

Mettertijd zal het wel gemakkelijker gaan, vermoed ik, wanneer ik meer en meer vertrouwen zal krijgen in het resultaat en meer bepaald in het behouden van dat resultaat. Het is de laatste tijd zo snel gegaan, dat ik nu toch even tijd nodig heb om het te omvatten, begrijpen jullie?

En langs de andere kant...het kan niet snel genoeg gaan...Ik wil er zo graag geraken, zo graag eindelijk voor mezelf die verschillen kunnen zien. Tuurlijk merk ik het aan mijn kledij, al mijn oude spullen passen me, maar het is meer dat ik vroeger, toen die oude spullen me gewoon paste, ook al gewicht wilde kwijtspelen. Voor mij is het dus nu net alsof ik weer net begonnen ben...Klinkt misschien een beetje vreemd. Maar zo voelt het wel. Zo van, ok we zijn hier nu opnieuw aangekomen, nu kan het pas echt beginnen!

In elk geval: ik ben er klaar voor, wat zeg ik: méér dan klaar voor en ik zal ook de tweede helft van dat parcours met glans afleggen. Shake me nog maar een beker Modifast Intensive!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Je zit toch lekker in de flow? De rest gaat ook lukken hoor!!

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 10:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel , lieve Odette

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 10:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 5 van 55