Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Alles goed daar T.??

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2011 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 70
Modifast Intensive vrij: Stabilisatie Dag 50
Start to Run: Lesson 15 :zucht:

Hier zijn we weer, na welgeteld een dikke week afwezig te zijn geweest. Het gaat nog gelukkig nog steeds goed met mij en mijn stabilisatie-plan en ook de menuutjes worden nog steeds stee-vast volgens plan uitgedokterd. Alleen is het door omstandigheden even héél erg druk geweest. Vanaf volgende week zal ik ze weer trouw proberen te posten.

Maar nu iets heel anders, waarbij ik jullie hulp nodig heb. Ik heb namelijk mijn foto ingestuurd om "Gezicht 2011 van BonPrix" te worden. De persoon die het meeste stemmen haalt, wordt de winnaar en vandaar dus mijn oproep aan jullie allemaal. Zouden jullie zo lief willen zijn om op mij te stemmen en de link doorsturen naar iedereen die zou willen meehelpen?

Stemmen kan via de volgende link:

Ik stem op Lieve Tally!

Jullie zullen me wel herkennen, want ik heb de foto's genomen die ook in mijn foto boekje hier staat, gekozen Lach

Alvast heel erg bedankt en heel fijn en zonnig weekend gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2011 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Toets
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
heb gestemd Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2011 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Heel veel succes met de BonPrix wedstrijd !! cheerleader cheerleader cheerleader
Wanneer hoor je of je hebt gewonnen ?
Heb in ieder geval gestemd en de link doorgestuurd.
Groetjesss en het beste Talantha Zwaaien

Mijn Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2011 1:11    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ook op jou gestemd!!

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2011 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Quenie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
gestemd. Op jou natuurlijk Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2011 8:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag, 5 maart 2011 - Stabilisatie Dag: 71
Modifast Intensive vrij: Stabilisatie Dag 50
Start to Run: Lesson 15 :zucht:

Ik stem op Lieve Tally!

Jullie zijn allemaal schatten, dank jullie wel voor jullie stemmen! De wedstrijd loopt tot 23 maart en diegene die in die tijd de meeste stemmen haalt zal winnen. Op dit moment heb ik de 13de plaats. Ik hou jullie zeker op de hoogte van hoe het verder loopt Erg blij.

Vandaag weer een drukke dag voor de boeg, seffens ga ik wat volkoren melkbroodjes bakken op mee te nemen naar liefs ouders en misschien ook al wat volkoren muffins en brownies. Morgen is dan het wekelijkse brood aan de beurt. Weinig tijd dus alweer vandaag. Maar Ik kom gauw weer bij jullie langs!

Fijne zaterdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2011 11:12    
Vrouw Weeggegevens   grover
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
gestemd hoor!
Suc6 je verdiend het om te winnen... Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2011 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Katootje33
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight Watchers

Reageer met quote
heb gestemd! Zag je mooie resultaatsfoto in de babbelbox.
Petje af!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2011 22:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 73

Ik stem op Lieve Tally!

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal al heel erg bedanken, dankzij jullie sta ik momenteel op de: 7de plaats!

Zoals belooft volgt vanaf vandaag weer keurig mijn dagmenuutje:

Menuutje vandaag: 1451 kcal
43.9% eiwitten - 37.87% koolhydraten - 18.23% vetten

Ontbijt: 287 kcal
50.34% eiwitten - 27.09% koolhydraten - 22.57% vetten

150gr Magere kwark 0%
40gr fijne soja vezels
10gr lijnzaad
10gr agave siroop

Tussendoortje: 260 kcal
30.72% eiwitten - 63.69% koolhydraten - 5.58% vetten

79gr Zelfgebakken Volkoren Abrikoos wafel
123gr Magere kwark 0%

Lunch: 135
83.05% eiwitten - 10% koolhydraten - 6.95% vetten

110gr zelfgebakken kipfilet
50gr gekookte bloemkool
50gr gekookte broccoli
30gr tomaat

Tussendoortje: 316 kcal
36.80% eiwitten - 47.68% koolhydraten - 15.52% vetten

62gr Zelfgebakken volkoren spelt melkbroodje
30gr Zelfgebakken kalkoenfilet
153gr Magere kwark 0%

Diner: 453 kcal - Kalkoenfilet met Rataouille
40.71% eiwitten - 31.31% koolhydraten - 27.97% vetten

150gr Zelfgebakken Kalkoenfilet
350gr Rataouille
100gr Magere kwark 0%

Kalkoenfilet is in zijn gehele, gerkuid met peper, zout en paprika gebraden in de oven op een bedje van uien. Een protie van 150gr wordt eraf gesneden in fijne reepje en later aan de rataouille gevoegd.

Het receptje voor de rataouille: men neme:

200gr aubergine
100gr champignons
400gr courgette
100gr rode paprika
100gr groene paprika
150gr ui
1000gr gepelde tomaten
knoflook
laurierblaadjes
tijm
rozemarijn
extra virgin olijfolie
peper
zout

Groentjes fijn (of grof) snijden en aanstoven in de olijfolie, voeg dan de tomaten en de kruiden toe en laat een 20-tal minuutjes op een zacht vuur verder sudderen.
Ondertussen kook ik basmati-rijst als bijgerecht voor lief. De laatste 5 minuten de kalkoenreepjes toevoegen, zodat ze mee kunnen warmen. Smakelijk!

Zoals jullie zien, is mijn kcal intake opnieuw verhoogd en hang ik nu tegen de 1500kcal aan te hikken. Zo stilaan is er ook een vaste routine tot stand gekomen tijdens de week. Mijn ontbijt is steevast een kommetje kwark met wat sojavezels(heerlijk knapperig) en zaadjes en dat bevalt me goed. Niet te zwaar, lekker, snel weg te lepelen en boordevol vezels, vitamientjes en mineralen.

Ook mijn tussendoortjes zijn ondertussen ingeburgerd en bevatten een portie kwark, met een eigen baksel, dat kan een wafel, muffin, melkbroodje of zefgebakken brood zijn. De tussendoortjes zijn dus iets hoger in koolhydraten (maar wel koolhydraten met een lage tot gemiddelde glycemische index!)dan de hoofdmaaltijden. De lunch bestaat nu nog steeds uit het bordje rauwkost, maar ook hier wordt er nu een stukje kip of kalkoen toegevoegd.

Het diner 's avonds blijft qua samentelling grotendeels hetzelfde als voorheen, ietsje rijker aan kcal maar nog steeds met een hoger eiwit-percentage. Vanaf vandaag zet ik er ook per maaltijd en voor de hele dag het eiwit-, koolydraat- en vetpercentage bij. Al bij al genomen blijft mijn opbouw-fase dus positief verlopen. De schommelingen op de weegschaal vallen binnen de perken en wanneer ik eindelijk weer serieus driemaal per week zal kunnen gaan lopen, zullen ook die waarschijnlijk steeds stabieler gaan worden, zodat ik uiteindelijk met een vlakke gewichts-weeglijn zal uitkomen.

Verder heb ik nu mijn derde nacht op rij (eindelijk) zweet-vrij kunnen slapen en dat werd hoogtijd. De vermoeidheid begon me echt parten te gaan spelen en mijn energiepeil bereikte bijna de bodem. Het zal nog wel een tijdje duren alvorens ik die reserves weer heb opgebouwd, maar het gaat eindelijk de goede richting uit. Gek hoe een griep nog zoveel weken nadien zoveel vat op je lijf kan hebben.

Zo lieve mensen, tijd weer om erin te springen! Ik wens jullie alvast een hele fijne en zonnige dag toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 mrt 2011 8:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 39 van 55