Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   grover
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
yes start to run les 15 Uitlachen Uitlachen lekker hoor!!
Jij ook heel fijn weekend!
groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2011 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 60
Modifast Intensive vrij: Stabilisatie Dag 50
Start to Run: Lesson 15

Menuutje vandaag: TBC kcal + rauwkost

Ontbijt: 186 kcal
67gr zelfgebakken chocolade volkoren tarwe wafel
20gr Abrikoos confituur zonder suiker

Tussendoortje: 159 kcal
68gr zelfgebakken abrikoss volkoren spelt muffin

Lunch: 125 kcal + rauwkost
125gr gegrilde kipfilet

Tussendoortje: 152 kcal
71gr zelfgebakken volkoren rogge - tarwe brood
25gr extra mager Filet de York

Diner: TBD kcal - Vismousse met sla of boontjes

150gr mager levende kwark 0%

Ik baal een beetje, dit weekend problemen met mijn pc die nog steeds niet opgelost zijn. Dat stuurt heel wat in de war, alsmede het plannen van mijn menu's. Heel vervelend en absoluut niet plezant, zoals we dat in België plachten te zeggen. Gisteren ook een dagje verlof genomen, waardoor de wekelijkse regelmaat iets later start.

Vanochtend ook niet op de weegschaal gaan staan...al een paar dagen niet. Ik ben dus benieuwd wat hij me morgen te vertellen heeft, ik denk niet dat ik alweer dicht tegen mijn stabilisatie-gewicht hang. Het zou mij heel erg verbazen moest dat zo zijn, een verhoging met 200kcal is niet niks. Bovendien toch weer meer koolhydraten gegeten de laatste dagen, mede doordat het zo'n druk weekend is geweest en natuurlijk de wekelijkse bakdag niet vergetend.

Maar goed, regelmaat moet zijn en dus ben ik blij dat ik tenminste op het werk weer on-line kan en opnieuw alle wijzigingen die ik in mijn reken-tool had aangebracht gedurende vorige week donderdag en vrijdag. Nog iets waardoor ik een beetje uit mijn hum ben. Mijn creatie om de verhouding tussen koolhydraten, eiwitten en vetten te berekenen, alsook het aantal kcal per zelfbereid gerecht, baksels, wat dan ook, begon zo mooi vorm aan te nemen!

Het bood nog meer flexibiliteit en automatische berekeningen aan de hand van de formules die ik eraan toe had gevoegd. Bovendien geeft het per ingrediënt ook nog eens de GI waarde aan... Als ik mijn pc niet meer aan de praat krijg, moet ik alles opnieuw doen en ik kan jullie verzekeren dat er ettelijke uurtjes, zeg maar gerust weken werk in zitten. :zucht: So be it.

Lichamelijk begin ik er stilaan bovenop te geraken, tot 2 nachten geleden werd ik nog steeds badend in het zweet wakker en voelde me nog steeds enorm moe. De dokter had me wel gewaarschuwd dat, dat één van de sypmtomen waren van het type griep dat ik had, maar had me er eerlijk gezegd niet aan verwacht dat het effectief zo lang zou aanslepen. Maar goed, wanneer ik nu weer een paar nachtjes ononderbroken kan slapen, zal ook dat euvel wel verholpen zijn.

Het weekend zelf is zowel rustig als enorm druk geweest, zaterdag een flinke wandeling langs uitgestrekte landerijen gemaakt, met onze twee oogappels (de derde was naar zijn papa ohhh ) en daarna was het tijd om me eindelijk door de berg was te worstelen, die was blijven liggen. Zondag dan de wekelijkse bakdag en zaterdag aansluitend strijkdag. Vanavond nog de laatste loodjes en dan ben ik er weer helemaal door!

Ik hoop in elk geval dat jullie het allemaal goed maken en een fijn weekend achter de rug hebben.

Fijne dinsdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 feb 2011 9:35    
Vrouw Weeggegevens   grover
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Talantha,

Goed om je even te lezen..voor motivatie en inspiratie..
Hoop dat je computerproblemen snel opgelost zijn!

groetjes
grover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 feb 2011 20:44    
Vrouw Weeggegevens   nachtzuster
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan (Low-Carb)

Reageer met quote
hoi Talentha,

Vol bewondering je foto's bekeken en een heeeeeeeeeeeeeel stuk van je dagboek gelezen.
Nu heb ik nog 2 nachten dus dat komt wel goed.
Wat een prestatie meid, daar mag je trots op zijn, je bent echt een inspiratie voor anderen.

groetjes Annie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 feb 2011 3:38    
Vrouw Weeggegevens   Quenie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Talantha, hoop dat je vermoeidheid snel gaat slijten en dat je problemen met je pc snel achter de rug zijn. Ik weet wat een ellende je kan meemaken als dat ding het niet doet.Heb het zelf ook al eens meegemaakt en vanaf dat moment maak ik buiten mijn pc om back-up's zodat ik ten alle tijden kan formateren en mijn backup erop terug kan zetten, zo voorkom je dat je je gemaakte lijstje weer helemaal op nieuw moet maken.
Ben erg benieuwd naar je stabilisatie gewicht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 feb 2011 9:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 62
Modifast Intensive vrij: Stabilisatie Dag 50
Start to Run: Lesson 15

Menuutje vandaag: 1097 kcal + rauwkost

Ontbijt: 425 kcal
150gr Magere kwark 0%
40gr fijne soja vezels
30gr lijnzaad
15gr geroosterde kikkererwten
10gr agave siroop

Tussendoortje: 264 kcal
100gr Magere kwark 0%
30gr fijne soja vezels
10gr lijnzaad
10gr geroosterde kikkererwten
10gr agave siroop

Lunch: 42.5 kcal + rauwkost
50gr zelfgebakken kalkoenfilet

Tussendoortje: 79.64 kcal
30gr zelfgebakken Amandel eierkoek

Diner: 286 kcal - Kalkoenfilet met spruitjes
100gr zelfgebakken kalkoenfilet
400gr spruitjes
50gr gebakken ui
100gr mager levende kwark 0%

Wel, gisteren is het avondeten er een beetje bij ingeschoten...reden hiervoor was, dat ik na het werk serieuze honger had en me eerst een 5-tal macadamia noten had gekraakt. Lief had nog een opengemaakt potje fois gras in de koelkast gevonden en vermits dat dàt een van de dingen is die ik graag eet, ook nog een 2-tal sneden zelfgebakken brood afgesneden met, je raad het al: fois gras! Heel gezond, maar oh zo kcal-rijk! Daar is het echter niet bij gebleven.

Van het potje fois gras was nog maar een beetje over en "oh, zonde om dat weg te gooien", kennen jullie dat? Rollende ogen Dus nog een sneetje erbij...bleef er alleen nog maar een dikke korst zelfgebakken brood over, dus de gedachte spookt door mijn hoofd:" hehe, Gemeen morgen is dat uitgedroogd en het is toch niet genoeg als ontbijt." Dus pot pindakaas erbij en laatste korst verorbert met een dikke laag, en ik bedoel echt een DIKKE laag pindakaas. Zo eentje waarna je je mond amper nog openkrijgt na een hap te hebben genomen. Schaam Schaam Ook oh zoooo lekker, maar oooooh zoo kcal-rijk.

Anyways om een lang verhaal kort te maken: Tally heeft gisteren in totaal met het voorgaande, 1800 kcal in haar jak geslagen zonder avondeten erbij! Dan maar geen avondeten. Na het paardrijden wel nog een bakje kwark met wat soja vezels en wat lijnzaad, dus ik denk dat ik zéker tegen de Geschokt 2000kcal aanhikte. Madré de dios!

Ik heb er wel van genoten, maar ik ben toch eens gaan nadenken, waarom ik de laatste tijd tegen de avond zo'n hongergevoel had. En kwam tot de konstatatie, dat ik vaak als tussendoortje iets had genomen, dat weliswaar gezond, maar vaak ook koolhydraten-rijk was. Heummmmmm. Het zou langs de andere kant natuurlijk ook te maken kunnen hebben met het feit dat Moedertje Natuur zo stilaan weer op bezoek moet komen...

Toch heb ik vandaag mijn eet-plan even wat bijgeschaafd en ervoor gezorgd dat ik weer méér eiwitten toevoeg aan mijn tussendoortjes, zodat ik het langer uitzing en tegen het avondmaal aan geen razende honger meer voel opkomen. We zullen zien wat het de komende dagen zal brengen. In elk geval hoop ik at de weegschaal vriendelijk zal blijven Erg blij.

Vandaag weer lekker thuis werken na de middag. Gelukkig zijn ook mijn pc probelemen nu weer van de baan én ik kan jullie opgelucht melden dat mijn abolute fantastische en nu onmisbare berekeningstool veilig gesteld kon worden. Nu maak ik er dagelijks een back-up van, ohhh ja, dat wil ik geen tweede keer meer meemaken smullen Ik hoop dus snel door mijn op dit moment hectische bestaan door te geraken en snel weer bij jullie langs te komen. Aarzel echter niet om iets achter te laten hier Cool I'll be around!

First things first though, eerst even een kankerstokje en nog een lekkere kop koffie!

Fijne dag iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 feb 2011 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Stadler
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oef... het klinkt mij heel bekend dat "zonde om weg te gooien"

En zowiezo heb ik dat net voordat mijn periode komt , dat ik overal zin in krijg. (ga ook echt zoeken waar ik zin in heb, als er genoeg in huis is)
Gelukkig niets in huis en kan ik alleen aan de komkommer te buiten gaan ..Gemeen
Maar ook tegen die verleidingen zouden wij bestand moeten zijn..

Succes vandaag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 feb 2011 10:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel lieve mensen!

Ik wilde jullie even laten weten dat ik het de komende dagen misschien weken heel erg druk ga hebben en dus niet veel meer hier aanwezig zal kunnen zijn.

Wel wil ik jullie aansporen om vooral door te gaan en veel succes toewensen!! Tot gauw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 feb 2011 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Hai Talantha,
Kom weer even in je dagboekje Lezen snuffelen en je goede ideeen pikken haha Lachen
Inmiddels heb ik in navolging van jou ook een bakdag geintroduceerd en ook het geheel zelf bereiden van vlees en kip als broodbeleg is hier in het gezin een groot succes.
Bedankt voor al je hulp en lieve steun Yes! (nederlands=
Hopelijk krijg je je computer weer snel aan de praat en dan snel je programma maar saven.
Groetjesss en het ga je goed Bye (Nederlands=Dag)

Mijn Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Joeks
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast en gezond eten

Reageer met quote
Hey Talantha!

Wat naar van je computer! Hoop dat je het weer hersteld gaat krijgen!

Had zelf een tijdje een dipje, niet met eten of sporten, maar had geen inspiratie of puf om het dagboekje bij te houden. Heb net weer even die van jouw doorgelezen, en jahoor, daar is de motivatie weer! Lachen

Sterkte met alle drukte en je computer!

XXX

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 17:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 38 van 55