Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Beterschap!!!!
Doe maar lekker rustig aan!

Ik zit ook helemaal niet lekker in mn vel en feeling blue, zie mn dagboekje Verward

Na regen komt zonneschijn,
ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt!

groetjes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 13:30    
Vrouw Weeggegevens   anne-xx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast intensive

Reageer met quote
Veel beterschap!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 19:44    
Vrouw Weeggegevens   Y1982
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
He lieve Talantha,

Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je weer wat lekkerder in je vel zit... Balen dat je zo'n knaag gevoel hebt en honger (of denkt te hebben...)... Ik hoop dat het inmiddels iets beter gaat en je hebt al zoveel bereikt het is ook niet gek dat je lichaam moet wennen denk ik.. Misschien dat je lichaam je wel het signaal geeft van Ho Stop...even genoeg kcal...dit is waarop ik het beste draai en hoe ik in dit lichaam het gewicht op peil hou...
Maar schroom niet om af en toe ook iets lekkers te pakken...dat moet ook echt wel kunnen af en toe!

Morgen voor mij weer weegdag...spannend maar ook weer niet..het spectaculaire is er nu wel af denk ik... Maar goed, ook ik kom er wel!

Liefs en een fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 19:52    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hoi iedereen, sorry dat ik vandaag niet bij iedereen langskom.
Vanavond bij de dokter geweest en blijkt dat ik griep heb en het begin van een bronchitis. De symptomen van deze griep zijn inderdaad onder meer het nachtelijke zweten...

Geen wonder dus dat mijn honger was aangewakkerd en das op zich een geruststelling voor mij. Vandaag dus veel meel kcal gegeten dan voorzien in mijn opbouw-plan, maar dat had mijn lichaam nu even nodig.

Ik kom zo snel mogelijk weer bij jullie langs, van zodra ik me weer beter voel. Tot die tijd, goed doorzetten, he? Dat ga ik ook doen.

Tot gauw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 20:59    
Vrouw Weeggegevens   jilly

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Beterschap! en goed voor jezelf zorgen, en even niet aan de calorieen denken als je ziek bent. Ik hoop dat je je snel betervoelt!

ik zet in ieder geval door!

ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht, dat scheelt ook al.

Welterusten voor strakkies
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011 21:56    
Vrouw Weeggegevens   MamERB

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Beterschap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2011 11:20    
Vrouw Weeggegevens   kilovretertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet

Reageer met quote
Hoi Talantha,

Heel veel beterschap, luister naar je lichaam en zorg goed voor jezelf dan kom je hier het snelste weer door.

Ik vind het super om te lezen hoe jij nu in de opbouwfase bezig bent met je voeding. Zoals jezelf al aangaf zet je hiermee iedereen die voedingssupplementen veroordeelt omdat je er niet gezond mee zou leren eten op het verkeerde been. Ik hoop dat ik het over een tijdje net zo goed als jij doe. Voorlopig nog even volledig op de maaltijdvervangers, heeft als grote voordeel dat ik niet na hoef te denken over wat ik mag eten.

Groetjes Anke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2011 11:33    
Vrouw Weeggegevens   sannesan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care en gezond eten

Reageer met quote
Hopelijk voel je je snel weer beter, doe rustig aan en beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2011 11:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 35
Start to Run: Lesson 12
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/goedemiddagkopjemuisjes9rg.gif[/img]

Menuutje vandaag: 761 kcal

Ontbijt: 174 kcal
61gr Zelfgebakken Rogge-volkoren brood
31gr ommelet vetvrij gebakken

Tussendoortje: 158 kcal
1 Modifast Intensive Chocolade shake

Lunch:weggevallen

Tussendoortje: 158kcal
1 Modifast Intensive Chocolade pudding

Diner: 271kcal - Rosbief met puree van raapjes en witte kool
130gr Rosbief
200gr raapjes
200gr witte kool
50gr gebakken ui
125gr fruit yoghurt 0%

Over voorverwarmen op 200°. Rosbief langs alle kanten aanbakken in de pan, kruiden met peper, zout en eventueel wat paprika. De ui grof snijden en in een braadslee verdelen, leg daar bovenop de rosbief en schuif in de oven. Reken per 500gr rosbief een 20 minuten om hem rosé te hebben, dus heb je een rosbief van 1kg is dat ongeveer 40 minuten.

De kool en raapjes, fijn snijden en elk apart in gezouten water gaar koken. Zorg ervoor dat het niet teveel water is om zoveel mogelijk smaak te bewaren. Eens gaar, elk van de groentjes pureren, witte kool kruiden met peper zout en nootmuskaat, raapjes: peper, zout en peterselie. Smakelijk.

Ik lig dus nog steeds in de lappenmand, niet verwonderlijk, zullen jullie denken. En net als die twee muisjes bovenaan zit ik momenteel aan een lekker kop fruit thee. Daar waar ik gisteren een verhoogde eetlust had, daar is die vandaag weer verdwenen. Heb toch wel ontbeten met een goede snee brood en een vetvrij gebakken ommeletje, omdat ik mijn medicatie moest nemen...anders had ik even graag me enkel bij mijn modifast shake gehouden.

Zoals jullie merken is mijn dag menu vandaag weer heel keurig, misschien zelfs aan de iets te lage kant. Maar ik heb dus nu absoluut geen zin meer om 'bij te tanken', zoals gisteren het geval was. Best wel fijn te weten waaraan het lag, zelfs al is het te wijten aan mijn ziek zijn.

Met behulp van de medicatie vannacht trouwens voor de eerste keer weer kunnen doorslapen, zonder verdrinkende in het zweet wakker te worden, wat ook een hele verademing was. Ook vandaag weer lang blijven liggen, al was het iets vroeger dan gisteren en pas na 10 uur opgestaan. Ik ben nog steeds moe en het zonnetje dat nu stralend in de hemel staat, heeft weinig invloed op mijn energie-peil. Tja, dat hoort bij het ziek zijn, veronderstel ik....

Zo lieve allemaal, ik wilde jullie nog even bedanken voor al die lieve beterschapswensen die ik mocht ontvangen. Dank jullie wel, ze doen me goed! Nu ga ik ga me nog wat op de zetel neerleggen en wat lezen aka slapen. Keep up the good work, keep fighting the dream! Tot binnenkort!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2011 13:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 36
Start to Run: Lesson 12

Menuutje vandaag: 658 kcal

Ontbijt: 158 kcal

Tussendoortje: weggevallen

Lunch: 158kcal

Tussendoortje: weggevallen

Diner: 342kcal - Kalfsgebraad met puree van groene kool en gestoofd witloof
130gr mager kalfsgebraad
350gr groen kool
50gr gestoofd witloof
125gr fruit yoghurt 0%

Het gaat weer stilletjes aan iets beter met mij. Gisteren flink gerust en veel geslapen en nu doet het zonnetje buiten me weer plezier. Das een goed teken, al ben ik nog wel vermoeid. Het heeft allemaal natuurlijk zijn tijd nodig, he? Vandaag gaan we toch een flinke wandeling maken met de honden, dat hebben ze nodig, ziek of niet.

Gisteren ben ik niet meer toegekomen aan de rosbief had geen zin om te koken. In de plaats daarvan maar weer brood gegeten, met de niet zo gezonde brood pastaatjes, in de vorm van choco en speculaas. Een mens heeft toch echt geen ruggengraat als hij ziek is. Maar goed, today is another day, dus nu weer keurig in het rijtje, zullen we maar zeggen.

Fijne zaterdag, iedereen! Ik kom gauw weer bij jullie langs, belooft!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 jan 2011 10:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 29 van 55