Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Tally, kijk eens hier:

http://www.looptijden.nl/

Je kunt je stad en buurt opzoeken (ook België) en de route uitstippelen die je gelopen hebt . Bovenaan zie je dan hoeveel km het is en als je hem opslaat zelfs het aantal meter. Heel handig. Ik gebruik deze site om mijn wandelroutes uit te stippelen. Je kunt ook tijden invoeren om te zien of je sneller gaat in de loop van de tijd. Leuk speeltje...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 12:47    
Vrouw Weeggegevens   pannetje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauww wat een verhalen, ik ben vandaag begonnen met weightcare shakes planA.
Jouw verhalen motiveren me onwijs om door te zetten!
Ik ben nu een beetje ziek maar als ik weer wat meer lucht heb ga ik ook weer beginnen met start to run van Evy. Ik heb het al een tijd gedaan maar vanwege slecht weer heb ik een verplichte pauze moeten inlassen.

Echt mijn complimenten voor jouw doorzettingsvermogen!
Gr. Roos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 13:30    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Odette schreef:
Tally, kijk eens hier:

http://www.looptijden.nl/

Je kunt je stad en buurt opzoeken (ook België) en de route uitstippelen die je gelopen hebt . Bovenaan zie je dan hoeveel km het is en als je hem opslaat zelfs het aantal meter. Heel handig. Ik gebruik deze site om mijn wandelroutes uit te stippelen. Je kunt ook tijden invoeren om te zien of je sneller gaat in de loop van de tijd. Leuk speeltje...

Geweldige site, Odette, dank je wel!!! Alleen weet ik niet goed of de kaart helemaal juist is, ga morgen hetzelfde parcours nog eens lopen en goed naar de straatnamen kijken, maar als het klopt dan doe ik al 6 km?! I'll keep you posted! Dikke knuffel Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 14:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
pannetje schreef:
Wauww wat een verhalen, ik ben vandaag begonnen met weightcare shakes planA.
Jouw verhalen motiveren me onwijs om door te zetten!
Ik ben nu een beetje ziek maar als ik weer wat meer lucht heb ga ik ook weer beginnen met start to run van Evy. Ik heb het al een tijd gedaan maar vanwege slecht weer heb ik een verplichte pauze moeten inlassen.

Echt mijn complimenten voor jouw doorzettingsvermogen!
Gr. Roos

Dank je wel en van harte welkom, Roos!
Bij deze wens ik je heel veel succes gewenst met je programma! Ik ben ervan overtuigd dat ook jij je doel zult halen, wanneer je je keurig aan je programma houdt. Open gerust ook eeen dagboekje hier, zodat we je kunnen volgen, motiveren en waar nodig wat raad geven.

Verder hoop ik dat je je snel weer fit en gezond voelt, zodat je ook weer je looptenue kan aantrekken. We hadden inderdaad nog niet veel mogelijkheden om te rennen afgelopen weken, hopelijk blijt het weer een beetje stabiel en droog nu!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 14:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 25
Start to Run: Lesson 10

Menuutje vandaag: 358kcal

150gr tonijn in eigen nat
125gr milde yoghurt 0%
100gr tomaat
100gr ijsbergsla
75gr rauwe ui
50gr rode paprika
20gr Heinz ketchup (reduced sugar)
125gr fruit yoghurt 0%

Vandaag een uitprobeerseltje: "Tonijnmousse" met ijsbergsalade.
Verdeel de tonijn met ene vork in kleine stukjes in een maatbeker. Snijd 50gr rauwe ui fijn en voeg bij de tonijn. Doe hetzelfde met de milde yoghurt en pureer dit tot een gladde massa. Kruiden met ketchup, peper, zout, peterselie en bieslook.

Snijd de paprika, tomaat en de rest van de ui in fijne blokjes en verdeel dit onder de ijsbergsla, bijkruiden naar smaak. Drapeer dan de salade op je bord en schep de tonijnmousse erbovenop. Serveer met een partje citroen.

Best wel tevreden met mijn officële wekelijkse resultaat: 60.4kg. Mijn gewicht blijft ondanks het toevoegen van kcal toch redelijk stabiel zo te zien. Nochtans heb ik niet zo'n braaf weekend achter de rug. Maar dat stemt een mens alleen maar geruster, denk ik. Al weet ik natuurlijk wel, dat ik dat niet elk weekend moet gaan doen. Toch is het fijn te merken dat ik me toch wel eens iets kan toestaan, zonder daar genadeloos voor afgestraft te worden. Bovendien is Moedertje Natuur nog steeds aan het lanterfanten, dus ja, echt wel een resultaat om blij mee te zijn!

Veel zal er natuurlijk ook wel te verklaren zijn doordat ik toch wel actief blijf. Het lopen mag dan een tijdje stil gelegen hebben, de lange wandelingen in het weekend en het wekelijkse paardrijden zullen ook wel hun invloed hebben. Ik hoop in elk geval vanavond les 10 van het Start-to-Run programma te kunnen gaan lopen, als het tenminste niet weer met bakken uit de lucht valt. Beetje regen daar zie ik nog niet tegenop, maar pijpenstelen...

Verder voorspellen ze vanaf woensdag weer vriestemperaturen, met kans op winterse neerslag, dus dat zou betekenen dat het toch weer niet meer veilig gaat zijn om te lopen *zucht diep*. Zo stilaan heb ik er echt genoeg van, ik snak naar de lente! Gisteren toch nog flink een wasje opgevouwen en een mandje gestreken, vanavond nog wat handdoeken en dan zou ik er weer zo goed als doorheen moeten zijn.

Ik moet de dingen nu nog beter plannen, gezien we zaterdags nu bij liefs ouders zitten, om de honden zoveel mogelijk met elkaar in contact te blijven houden. Zaterdagvoormiddag komt er trouwens iemand langs, die achteraan het terras zal gaan afzetten, zodat we een klapdeur voor Arthur kunnen plaatsen en hij en Shuuto tijdens de dag een frisse neus kunnen halen. Voor Shuuto hadden we dat vroeger zelf gedaan, maar met een reusje van 65kg, moet het toch iets steviger ohhh

Morgen en overmorgen werk ik dan weer van thuis uit in de namiddag en dat is toch ook veel relaxer dan en 's avonds weer lekker paardrijden!

Hele fijne dag gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Haha, de hond is straks zwaarder dan jij, als dat maar goed gaat Cool

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 9:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Odette schreef:
Haha, de hond is straks zwaarder dan jij, als dat maar goed gaat Cool

*lacht vrolijk* Dat is hij al! 't Scheelt zo'n 5kg op dit moment ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 9:54    
Vrouw Weeggegevens   jilly

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
hahaha da's wel humor dat je hond zwaarder is Erg blij !
Wat blijf je toch mooi op gewicht!
Je bent echt veel heel veel mensen een voorbeeld hier he, super vind ik dat. Als ik alleen al naar mezelf kijk merk ik hoezeer je me motiveerd. Dat wilde ik je toch even laten weten Cool

Ik ga weer richting het maandelijkse probleem en dan ben ik de week van te voren alsmede deweek zelf zwaarder. Het irriteerd me want zo en ma stond er nog 72,1 en vanmorgen 72,5 terwijl ik niks geks heb gegeten/gedronken/gesnoept. Zit goed in t ritme.
Ik ga dan meteen aan mezelf twijfelen Verward Vooral nu is t een 'heet hangijzer' voor me aangezien ik zo sta de popelen om het gewicht dat in de zeventig kilo ligt te verlaten. Wil die 6 zien al is t 69,99
Zo was dat voor mn gevoel maar 2,1 kg maar nu........
ach ja er zijn ergere dingen en over 2 weken zal t wel weer in orde zijn en met een beetje geluk dan wel rochting de 69,99.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 13:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
jilly schreef:
hahaha da's wel humor dat je hond zwaarder is Erg blij !
Wat blijf je toch mooi op gewicht!
Je bent echt veel heel veel mensen een voorbeeld hier he, super vind ik dat. Als ik alleen al naar mezelf kijk merk ik hoezeer je me motiveerd. Dat wilde ik je toch even laten weten Cool

Ik ga weer richting het maandelijkse probleem en dan ben ik de week van te voren alsmede deweek zelf zwaarder. Het irriteerd me want zo en ma stond er nog 72,1 en vanmorgen 72,5 terwijl ik niks geks heb gegeten/gedronken/gesnoept. Zit goed in t ritme.
Ik ga dan meteen aan mezelf twijfelen Verward Vooral nu is t een 'heet hangijzer' voor me aangezien ik zo sta de popelen om het gewicht dat in de zeventig kilo ligt te verlaten. Wil die 6 zien al is t 69,99
Zo was dat voor mn gevoel maar 2,1 kg maar nu........
ach ja er zijn ergere dingen en over 2 weken zal t wel weer in orde zijn en met een beetje geluk dan wel rochting de 69,99.

Je doet me blozen, Jilly, dank je wel. Ik deed echter niets anders dan mijn programma volgen, dus eigenlijk niks speciaals *knipoogt*

In elk geval ben ik blij te lezen dat jij je ritme nu gevonden hebt. Laat je vooral niet ontmoedigen doordat Moedertje Natuur haar bagae aan het binnen smijten is, je weer dat dat alleen maar vocht is. Al snap ik je ongeduld natuurlijk wel Uitlachen. Je zal zien die 6 die verschijnt gauw genoeg op jouw schaaltje! Succes weer vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011 7:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stabilisatie Dag: 26
Start to Run: Lesson 10

Menuutje vandaag: 376kcal - Gevulde kipfilet met snijboontjes (bevatten meer kcal dan sperzieboontjes)

150gr kipfilet
300gr snijboontjes
30gr Brugse ham
25gr ui
25gr aubergine
25gr courgette
25gr rode paprika
5gr gemberpasta
5gr rode currypasta
125gr fruit yoghurt 0%

Verwarm de oven op 200°. Snij de kipfilet overlangs in het midden open, zodat je een "zakje" krijgt en wrijf hem in met een mengeling van peper, zout, look en curry. Doe de ui, paprika, aubergine en courgette in een beker, kruiden met verse basilicum, peper, zout, gemberpasta en rode currypasta, voeg nog een beetje olijfolie toe en pureer fijn. Steek nu dit mengsel in het kippenfilet-zakje en draai er de ham omheen, steek vast met een houten stokje en schuif de kippenfilet in een braadslee in de oven voor +/- 30 minuten. Snijboontjes gaar koken in gezouten water. Bon Appétit.

Mijn probeerseltje van gisteren is enorm goed meegevallen, al is de tonijnmousse wel iets vloeibaarder uitgevallen dan ik verwacht had. Maar de smaak was enorm lekker en ook lief vond het heerlijk. Voor hem had ik er rijst bijgemaakt en afgekoeld geserveerd. Voor de zomermaanden is het een echte smakelijke, gezonde aanrader! Verder kan je hetzelfde doen met bevoorbeeld, zalm, maatjes, forel....Hmmmm, zoveel mogelijkheden. Om een vastere konsistentie te krijgen ga ik wel eens experimenteren om er de volgende keer wat gelatine aan toe te voegen. I'll keep you posted!

Ik weet niet of Blue Monday zich ook vertaald naar een Blue Wednesday of dat je het kortweg een Blue Week noemen kan. Vandaag voel ik me niet bijster happy, 'k ben een beetje zwaarmoedig en blue. Nochtans is niet speciaals gebeurt vandaag en ook de weegschaal was vriendelijk vanmorgen en duidde weer iets lager aan dan gisteren, kan ik strakjes van thuis uit werken en heb ik vanavond het paardrijden weer in het vooruitzicht, toch voel ik me somber. Is het omdat ik gisteren door dat pokkeweer toch weer niet kunnen lopen heb, het zou kunnen...

Misschien dat ik strakjes, ALS HET EINDELIJK EENS DROOG BLIJFT *kijkt kwaad naar boven*, alsnog mijn looptenue aantrek. Na afloop voel ik me dan altijd veel energieker en dat kan ik wel gebruiken. *zucht diep*.

Anyways tijd voor een bakje troost!

Laatst aangepast door Talantha op wo 19 jan 2011 19:47, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 jan 2011 7:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 26 van 55