Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Talantha's Modifast Ervaringen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Talantha schreef:
Wel goed dat het je is opgevallen en je ervoor wilde waarschuwen! Maar zoals je ziet delen we dezelfde mening ohhh Bedankt!

Gelukkig Erg blij

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Dag 42,
Totaal aantal kcal gisteren: 497 kcal.
Zesde week: + 1.1kg
Totaal: -12.5kg
Nog te gaan: 27.4kg

Ik zit vandaag met een probleem Sip ...mijn weegschaal kon me geen duidelijk resultaat aan duiden. Ik ben er verschillende keren op gaan staan...mét en zonder kledij en telkens waren de resultaten anders. Heel boos Ik weet dus niet wat ik nu vandaag moet melden.

De eerste keer (zonder kledij): 84.9kg
De tweede keer (zonder kledij): 82.9kg
De derde keer (zonder kledij): 84.6kg
De vierde keer (met kledij): 84.6kg
De vijfde keer (met kledij): 85.4kg
De zesde keer (zonder kledij): 85.4kg

*zucht diep* Tja, they are back: de befaamde bokkensprongen van Talantha....
Misschien moet ik vanavond eens nieuw batterijen in mijn weegschaal steken, maar nu weet ik niet wat ik als resultaat voor week 6 moet meegeven. Het is in elk geval meer dan vorig week... Och ja, ik zal maar door de zure appel doorbijten en voor het minst positieve resultaat gaan.

Waaraan deze gewichtstoename te wijten is? Ik weet het niet. Ik hou me nog steeds strikt aan de Modifast Intensive, ik ben nog steeds in ketose dus het moet wel vocht zijn. Mijn maandelijks cadeautje is al afgeleverd, dus eigenlijk had ik dit niet verwacht. Misschien dat het te maken heeft met mijn fiets-training van gisteren avond. *haalt schouders op* who knows? Ik geef het in elk geval niet op, op dit moment lig ik nog voor op mijn planning en volgende week zal ik wel weer een beter resultaat neerzetten.

Vanavond trouwens mijn afspraak met de diëtiste, eens benieuwd naar wat zij hiervan maakt. Waarschijnlijk hetzelfde als wij - vocht, training....blah, blah blah.

A not so happy camper wishes you all a great day!
Doeg

Laatst aangepast door Talantha op di 27 jul 2010 9:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 6:22    
Vrouw Weeggegevens   lientjen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast (WW)

Reageer met quote
hej meis! hé, je moed niet laten zakken hé! volgens mij ligt het aan je weegschaal hoor! Steek er inderdaad wat nieuwe batterijtjes in en weeg je morgen ofzo! Of sla inderdaad deze week eens over, je zal je verbazen volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 7:22    

Reageer met quote
De aanhouder wint!!
Wat zei de dietiste?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 18:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Uit mijn bezoek aan de diëtiste blijkt, dat het wel degelijk aan mijn weegschaal ligt. Bij haar woog ik 's avond om 18u30 : 84.4kg mét kledij. En jullie zullen misschien lachen maar toen ik thuis gekomen was, heb ik mijn kledij meteen gewogen op mijn betrouwbare keukenweegschaal en dat was welgeteld: 1.1kg.

Duuuuus dat betekent dat ik gisterenavond 83.3kg woog en vermits ik 's morgends altijd minder weeg, was het al bij al geen slecht weekresultaat en zeker niet méér als vorige week. *glimlacht opgelucht*. Nieuwe batterijen hebben trouwens ook niet geholpen, toen woog ik ineens 87.6kg... Rollende ogen Dat betekent dat ik me de eerste dagen niet meer zal kunnen wegen, omdat ik op zoek moet naar een nieuw martelding *grijnst breed* Wie helpt me met mijn afkickverschijnselen? Lachen

Ik voel me in elk geval al veel opgeluchter dan gisteren. Verder was ze heel tevreden met mijn vooruitgang en vond dat ik al heel wat veranderd was. Zelf zie ik dat natuurlijk nog niet zo, maar het was wel leuk haar zo opgetogen te zien over mijn resultaten. We bespraken ook mijn opbouwplan en ook daar was ze opgetogen over, eerst en vooral omdat ik er zélf over nagedacht had en ten tweede omdat het blijkbaar prima in elkaar zat. Hihi, klein pluimpje voor mij.

Ze vroeg natuurlijk ook, of het nog ging met Modifast, of ik er geen problemen mee had, de smaak nog te doen vond en hoelang ik ermee door wilde gaan. Ik zei dat ik tot het einde ermee wilde doorgaan en dat ik had uitgerekend (aan dit tempo) dat dat zou betekenen dat ik pas zou gaan beginnen stabiliseren in februari 2011. Dat vond ze goed, op voorwaarde dat ik dan wel mijn bloedwaarden regelmatig zou laten controleren. En daar heb ik hoegenaamd geen problemen mee Lach

Dus de volgende afpraak is op dinsdag 28 september en dan laten we ook meteen bloed trekken. Wel zo makkelijk wanneer je diëtise aan een ziekenhuis gelinked is. Mocht ik tussen nu en 28 september een probleem hebben, mocht ik haar ook meteen bellen.

Wat ik zo fijn vind aan haar is dat ze ook echt wel zegt (op een vriendelijke spontane manier) wat er op haar lever ligt. Zo had ze er tegen een andere patiente, die maar geen resultaat boekte, eens uitgeflapt toen die op alles raadgevingen in verband met meer bewegen, negatief antwoordde: Jij bent ook liever lui dan moe hé? Waarop de dame in kwestie toch wel even schrok, maar daarna toegaf dat dat eigenlijk wel zo was. *grijnst breed* Ik hou van mensen die je durven zeggen waar het op staat, zelfs al kan het op dat moment een beetje hard aankomen.

Als afscheid feliciteerde ze me nog eens om mijn vooruitgang, zei dat ik het zeker moest doorzetten dat ik super bezig was en na me eventjes berekenend te hebben aangekeken voegde ze daar aan toe: "Maar ik denk dat JIJ daar echt wel in gaat slagen." Yup, I found a hell of a coach. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 jul 2010 6:24    
Vrouw Weeggegevens   lientjen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast (WW)

Reageer met quote
Proficiat meis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jul 2010 6:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren nog een drie kwartier bezig geweest op de Wii. Die weegt je trouwens ook, al is het resultaat niet gelijk aan een geijkte weegschaal, hij duidt zo'n dikke kilo meer aan. Maar als je lijntje naar beneden gaat, dan is dat ook op je statistieken te zien en dat was het geval! Nog een duidelijke aanwijzing dat mijn weegschaal een slag van de molen heeft gekregen Lachen

Ondertussen heb ik een nieuw exemplaar gevonden en besteld. Deze keer is het een duurdere, die ook wel aangeprezen wordt door sportcentra, ziekteverzekeringsagenten en zelfs apotheken. De Omron HBF-508 Weegschaal, hij ziet er in elk geval stevig en betrouwbaar uit Erg blij . Gisteren namiddag de bevestiging gekregen dat hij verstuurd is, dus ik zit echt op hete kolen. Gelukkig heb ik mijn ketostix om me aan vast te houden Uitlachen én mijn Wii... Ik weet het ik ben een kip *lacht zacht*

Een hele fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jul 2010 7:39    

Reageer met quote
Komt helemaal goed met jou meis...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 jul 2010 18:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yipiee, de pippieee!!! Mijn nieuwe weegschaal wordt vandaag nog voor de middag afgeleverd....k' ben benieuwd wat hij me te melden heeft...

I'll keep you posted!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 8:09    

Reageer met quote
En? Is 'ie lief voor je???

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 19:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 3 van 55