Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Zo, net een tikker aangemaakt en hopelijk verschijnt hij hieronder.

Vandaag is dag 13 van mijn dieet en dit heb ik vandaag gegeten:
- ontbijt: banaandessert
- tussendoor: vanillewafel

Ik zie dat het al één uur geweest is, dus ga ik straks mijn toast eten. Hierop smeer ik slankie komijnenkaas en komkommer. Plus een rauwkostsalade, maar niet veel hoor. Hier heb ik al een hele maaltijd aan en heb (sinds vandaag) niet zoveel honger. Dat is beter dan gisteren, want toen had ik de hele dag door trek. Vooral hoofdhonger, niet mijn maag, al knorde die wel rond half negen 's avonds.

Mijn kinderen zijn met hun vader op vakantie, dus het is erg stil hier in huis. Ook vind ik het erg moeilijk om nu niet andere dingen te gaan eten, want dat is altijd mijn valkuil geweest. Ik ben dus een stiekeme eter, want in gezelschap kan ik heel gemakkelijk niet eten. (dat heb ik pas gisteren geleerd en eerlijk toegegeven naar mijzelf. Een stapje dichterbij naar het waarom ik zo dik ben geworden ohhh )

Nu mijn lunch maar eens gaan eten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Succes ermee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 18:06    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Knap dat je je valkuilen herkent, dat is al een heel grote stap naar gezonder leven hoor. Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 19:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel.
En over mijn valkuil: ik heb het altijd wel geweten, maar nooit echt toegegeven aan mijzelf. Beetje de schijnophouden, zeg maar. Nu met mijn billen bloot hier op het forum, kan ik er gewoon niet meer omheen. Inderdaad, een grote stap naar een gezonder leven.

Ik heb vandaan geen honger gehad! Ben ik dan nu eindelijk in ketose gekomen? De afgelopen twee weken had ik echt elke dag honger en was het een gevecht met mezelf om mij strikt aan het dieet te houden. Vandaag ging het eigenlijk vanzelf en halverwege mijn avondeten had ik eigenlijk geen trek meer. Maar met dit dieet moet je je maaltijden opeten, dus dat heb ik dan maar gedaan ook.

Morgen ga ik naar de sportschool: Bodycombat! Zal zwaar worden (heb nog spierpijn van gisteren fitness, auwie), maar ik ga doorzetten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 20:23    
Vrouw Weeggegevens   krullebol
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nogmaals veel succes toegewenst!

grts

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 22:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
poehee, Bodycombat was pittig. Ik heb nu al spierpijn in mijn bovenarmen en benen, dat zal morgen nog wel erger worden. Nou ja, ik weet waar ik het voor doe, dus ik zet gewoon door!

Mijn eten voor vandaag:
ontbijt: banaandessert
lunch: zelfgemaakte groentesoep - uurtje later twee snee toast (hippromaaltijd) met slankiekaas en een halve komkommer
tussendoor: twee koekjes (hippromaaltijd)
avond: quiche met spinazie en rauwkostsalade.

Ik heb vannacht gedroomd over mijzelf dat anderen vonden dat ik te dun werd. Ha ha, ik ben er dus heel erg mee bezig, maar dat vind ik niet erg. Het houdt mij bij de les, en dat vind ik alleen maar goed.

Morgenochtend wegen. Ik ben benieuwd hoeveel er af is. Elke keer als ik ga wegen dan knijp ik hem toch wel een beetje hoor. Is er wel iets af, er is toch hopelijk niets bij??? Ik weet dat het van het eten niet kan komen, maar ben toch onzeker daarover. We zullen morgenochtend wel zien! Fingers crossed, dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 11:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zit ik net aan mijn hippro-quiche met spinazie en een lekkere salade, schiet ik opeens vol. Ik ben zo trots op mijzelf dat ik nu twee weken een strak programma heb gevolgd, zonder te zondigen. Daarnaast voel ik opeens ook verdriet over het stuklopen van mijn relatie die ruim 16 jaar heeft geduurd. Wat ze zeggen klopt dus wel: ik heb al die jaren mijn gevoelens weggegeten, verstopt door voedsel. Nu ik minder eet en niet naar suiker en/of vet grijp, voel ik de emoties ook dwars door mij heen gaan.
Ik schrijf dit hier van mij af, zodat ik mijn hoofd helder krijg en de emoties op een rijtje kan zetten. Dit is de eerste keer dat ik zolang alleen ben, echt alleen, in mijn eentje. Ik vind dat moeilijk, maar het heeft ook een helende kant. Ik had nooit gedacht dat ik zo trots op mijzelf kon zijn. Je hoort wel dat je goed moet zorgen voor jezelf, maar dat heb ik dus nooit gedaan. Nu ik dat wel doe, voelt dat echt heel goed. Ik ben ook belangrijk!

Hè, heerlijk om dit even van mij af te schrijven. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Is ook moeilijk al is een mens sterker dan die denkt,

succes je bent goed bezig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 17:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks, Ellen. Ik merk ook dat ik sterker ben dan ik altijd gedacht had. Zo'n jaar of 6 à 7 geleden heeft iemand tegen mij gezegd dat ik nooit al mijn overtollig gewicht af zal vallen. Dat het mij niet zal lukken, omdat ik geen doorzettingsvermogen zou hebben. Het was niet eens kwaad bedoeld, maar ik heb mij dat heel erg aangetrokken en altijd gedacht dat zij gelijk heeft gehad. Ik realiseer mij nu dat ik naar haar mening heb geleefd, maar ik weet nu dat ik het dit keer wel ga halen. Ze zal nog opkijken als zij mij over een half jaar ziet, ha ha.

Vandaag wordt dit mijn menu:
ontbijt: aardbeipudding
lunch: toast met slankie en komkommer
tussendoor: banaanpudding
diner: spaghetti met wokgroentje en salade

Ik heb heel erge spierpijn van bodycombat. Ik heb spieren op mijn rug en in mij zij waar ik niets vanaf wist. Ook al doet het zeer, ik vind die pijn wel prettig eigenlijk. Een teken dat mijn spieren aan het opbouwen is, dat er wel degelijk onder die rollen rugspieren zitten. Omhels de pijn, ha ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 8:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is geen spaghetti geworden, maar een spinazie met champignonquiche. Ook lekker hoor. Morgen weer boodschappen doen. Mijn groente is op en dat heb ik wel nodig, ha ha.

Ik heb besloten dat ik morgen evengoed naar de sportschool ga. Daar ga ik wel vragen of het verstandig is om te sporten. Anders ga ik gewoon rustig aan cardio doen. Heb ik toch mijn beweging te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 17:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15