Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Goed dat je je lekkerder in je vel voelt!

Ik vind het ook al zo moeilijk vol te houden. Moeten 3 kg vanaf en het liefst heeeeeel snel want heb volgende week vrijdag een bruiloft. Die kgs maken nét het verschil tussen 36 en 38 dus nu flink aan het water en groenten Verward Lachen

Hopelijk mag je nu snel de magische 8 in ruilen voor een 7.

Succes weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 15:52    

Reageer met quote
Goed dat je je lekkerder in je vel voelt!

Ik vind het ook al zo moeilijk vol te houden. Moeten 3 kg vanaf en het liefst heeeeeel snel want heb volgende week vrijdag een bruiloft. Die kgs maken nét het verschil tussen 36 en 38 dus nu flink aan het water en groenten Verward Lachen

Hopelijk mag je nu snel de magische 8 in ruilen voor een 7.

Succes weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 15:52    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 15:54    
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Heey

En hoe gaat het je af met hippro?
Hopelijk bevalt dit beter als de modifast, al hoewel ik er wel een vraagje over heb.
Modifast is toch shake of pudding die gelijk alle 3 maaltijden vervangen?
Je eet dan toch alleen pudding of shake over de gehele dag?

Voorbeeld:
Smorgens: shake of pudding
Smiddags: shake of pudding
Savonds: shake of pudding

Je eet hierbij toch geen tussendoortjes en geen andere eten?

Zit af en toe in twijfel om het te proberen.....

Fijne avond nog,
Groetjes vrouwtje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Zoals ik dus gedacht had: aangekomen. Maar ik weet dat dit tijdelijk is en dat het er volgende week vanaf is, maar wilde zo graag deze week al onder die 80 komen. Nu ja, niets aan te doen behalve weer vol goede moed verder gaan, flink veel sporten en niet zondigen. Dan komt het vast goed!

Straks naar de sportschool, twee uurtjes sporten (spinning en kickfun). Vrij intensief, dus dat verbrand lekker veel kcal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2012 9:22    
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hee Swinta,

Oke dankje voor de uitleg nog van modifast.
Mwoa ja met weight care gaat het goed hoor. Gisteren was de 5e dag dus 1 doos is op. Vandaag 2e doos. Weer 5 daagjes. Ik hou me er wel goed aan hoor. Maar die trek in zoetigheid blijft natuurlijk wel. Bij de c1000 zijn die (neger)zoenen nu 1 euro, echt heerlijk!! En 2 zakken chips 1 euro, die pindaknabbels vind ik ook heerlijk. Het is al wat hahaha, maar goed zo maak ik mezelf al gek Sip mag er toch niks van hebben Verward

Wat eet jij nu met hippro? ook warm eten?

Groetjes vrouwtje, en nog een fijne weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jan 2012 15:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afvallen staat nu even op een laag pitje. Heb zoveel huiswerk, dat dat even voor gaat. Sporten is er deze week dus niet van gekomen en zonder dat gaat afvallen erg moeizaam bij mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 9:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ondanks snoeperij van de week, uit eten gaan met mijn klasgenoten en niet sporten, is er toch 3 ons eraf! Daar ben ik heel blij mee, want woog van de week 82,2 Schaam Schaam Het ging echt de verkeerde kant weer op, met mijn eetgedrag van voor het lijnen. Ik ben me bewust geworden dat ik mijn oude eetgewoonte nog niet los heb gelaten. Dat vind ik al een hele stap, plus daarbij het feit dat ik nu wel dat snoepen los kan laten en mij weer op mijn dieet kan richten. Alhoewel dit niet gemakkelijk gaat, maar de dalende lijn is er weer en daar gaat het om!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jan 2012 13:24    

Reageer met quote
Hoe gaat t nu? kwam weer even in je boekje kijken, was benieuwd!

succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 19:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jilly, het gaat langzaamaan iets beter. Ik woog vanmorgen alweer 81, heb hoop dat het zaterdag nog iets lichter is. Ik vind het nog wel moeilijk om me weer goed aan mijn dieet te houden. heel stom, want ik wil zo graag. Maar op de een of andere manier kan ik me niet strak aan mijn dieet houden. Zo raar.
Aan de andere kant: ik ben al zolang goed bezig geweest en er is al veel af, dat ik het niet zo heel erg vind om nu pas op de plaats te maken. Morgen maar weer schouders eronder, ha ha.

vandaag ging het supergoed. Ben nog naar de kapper geweest en heb nu halflang haar. iets over mijn schouders komt het nu, in plaats van heel lang haar tot over mijn bh-bandje. het ziet er nu ook mooier en voller uit. Ben zeer tevreden. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 23:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 9 van 15