Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Gaat lekker zo te zien!
ik ben ook een aantal keren geswitched, anders is t veel te eentonig. Ben benieuwd hoe t loopt. Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Hoi Jilly, Leuk dat je weer even langs bent gekomen.

Ik ben niet zo lekker, veel hoesten en ik heb bijna geen stem meer. Vandaar dat ik vandaag niet ben wezen sporten, al vind ik dat wel erg jammer.

Ontbijt: pudding (banaan)
tussendoor: hippro koekje (het was de laatste....jammer, want ze zijn zo lekker)
Lunch: twee echte crackertjes van wasa met sandwichspread. (o, wat ik gewoon eten toch lekker)
tussendoor: ik denk dat ik een plakje kaas neem en een stuk wortel.
avondeten: geen idee, in ieder geval sperzieboontjes met een stukje vlees, vis of kip dat weet ik nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 nov 2011 12:58    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
ha ha perongelijk 2 x geklikt,probeer ik het te wissen ...ga niet ??? dus dan maar andere tekst ,sorry voor het bevuilen van je dagboekje,soms zijn er acties op dit forum,die moet ik nog door hebben Schaam Schaam

Laatst aangepast door jsteen op wo 07 dec 2011 20:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2011 20:05    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
hoi swinta
Kwam ff buurten,dank je voor je reactie bij het sprintje.
Jij ga ook goed en al zoveel afgevallen,man wat goed.
En idd de laatste kilo's gaan heel langzaam,dat had ik de vorig jaar ook en heb toen de brui aan gegeven en wat gebeurd er? tja weer kilo"s erbij...ppff.Maar nu ga ik door,geen zoetstoffen dit keer en meer dagboekjes lezen,dat is zo motiverend!!lekker sporten he,ik hoop echt daar weer tijd voor te krijgen,succes en weet zeker dat jij ook snel onder de 80 kom!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2011 20:06    
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Heey Swinta!

al 83 zeg! Goed hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2011 15:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
even mijn dagboekje nieuw leven in blazen.

De kerstdagen weer achter de rug, wat gaat de tijd toch snel. Ik heb heerlijk gegeten en niet opgelet. Had er geen zin in, ha ha. Maar vanaf nu weer strak in het gelid, want wil natuurlijk nog wel slank de zomer in. Ik heb besloten dat ik over ga stappen op modifast intensive. Ik vind het prettiger als ik een vast dagritme heb en ik moet nog teveel afvallen om met gezond eten dat te bereiken. Althans,voor mij is dat te moeilijk. Ik merk namelijk dat ik snel in mijn oude gewoonte val, want ik vind het te moeilijk om een beetje lekkers te nemen. Dat lukt gewoon nog niet. (zoals brood, wat is dat lekker zeg. 1 sneetje kan ik niet nemen, ik neem er dan meteen vier ofzo)

Ik ben vandaag begonnen met modifast intensive en ik moet zeggen dat ik het prima te eten vind. Ik heb voor de pudding gekozen, caramel. Ik heb tussendoor totaal geen honger, dus dat is pretting. Morgen weer even naar kruidvat, een voorraadje inslaan. Erg blij

ontbijt: caramelpudding
lunch: caramelpudding
avondeten: caramelpudding

Ha ha, alleen maar caramel. Ik heb geen andere variant gekocht, want ik wilde het eerst even uit proberen. Vanille koop ik niet, dat vind ik niet zo lekker. Ik wil ook de shake gaan uitproberen, maar persoonlijk vind ik het fijner om iets vaster te nemen.

Morgen weer lekker twee uurtjes sporten. Ik kijk er nu al naar uit, ha ha. En dan maar weer eens aan mijn huiswerk, want ik heb nog een boel te doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2011 16:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eerste dagje modifast achter de rug. Het is me ontzettend meegevallen en vanmorgen moest ik zelfs tegen heug en meug mijn pudding eten. Straks mij lunch klaarmaken!

Ik kon het natuurlijk niet laten om op de weegschaal te gaan staan vanmorgen en zou het echt zo zijn dat ik al dat overtollige vocht in 1 dag kwijt ben geraakt??? Ik woog vanmorgen 83 kilo, wat natuurlijk erg fijn is, maar geloof het zelf nog niet helemaal. Ik wacht zaterdag maar even af voordat ik een gat in de lucht spring, ha ha.

Straks naar kruidvat om een paar dozen modifast te halen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2011 12:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeminee, gaat het echt zo snel met modifast??? Vanmorgen woog ik 81.8! Geschokt Ik hoop dat het niet een tijdelijke daling is met daarna een hele hoge berg, maar dat geloof ik zelf niet eens. Ik moet dus maar geloven dat het echt zo is! Erg blij

Vandaag even naar mijn ouders, ik wil daarna de grote boodschappen gaan doen (we gaan 1 keer per week naar AH en kopen dan voor de hele week boodschappen), zodat die al binnen zijn. Scheelt morgen weer een tripje naar de winkel.

Ik heb vandaag mijn leuke rokje aan met een coltruitje. Ik heb wat truien die te groot voor me zijn en die ga ik wegbrengen naar mijn moeder. Misschien dat zij ze past/mooi vindt.

Hè, ik voel me vandaag super, ha ha! Lachen

ontbijt: caramelpudding
lunch: chocoladepudding
avondeten: caramelpudding

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2011 10:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Begon de dag zo goed met 81 kilo op de weegschaal, eindigt hij iets minder. We hadden een goede vriend over vanuit Amerika en hij bleef eten. Zouden we eerst lasange gaan eten (wat ik vrij goed zou kunnen weerstaan), gingen we toch chinees halen. Nu eten we dat echt heel weinig, zo'n drie keer per jaar ofzo, dus ik wilde dat ook wel eten. Ik voel me nu echt propvol, terwijl ik niet eens zo gek veel gegeten heb. Ik waag me er niet eens aan om te zien hoeveel kcal en koolhydraten ik op heb, maar ik weet nu al dat ik morgen geen 81 zal zien...Aan de andere kant, ik heb lekker gegeten en kan er weer tegen voor een tijd!

ontbijt: bananenshake (die vullen niet echt goed helaas)
lunch: caramelpudding
Avondeten: foe yong hai met bami

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2011 19:36    
Vrouw Weeggegevens   jilly

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hoi hoi!

ik ben ook een tijd lang veel afgevallen met modifast en ik vond alle shakes vies en niet vullen. vooral de banaan en sinaasappel was erg smerig.

t lekkerste vond ik chocoladepudding en daarna caramel.

Modifast is geen eiwitdieet alleen een calorieerbeperker en bevat gewoon koolhydraten. dus over die chinees hoef je je dan niet heel gek te maken alhoewel ik t wel herken!

je gaat lekker zo te zien! succes een een fijne jaarwisseling!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2011 20:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 7 van 15