Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Gisteren was het opendag op mijn sportschool. Ik heb toen meegedaan met een uurtje bodypump. Sport
En daarna natuurlijk meegedaan met de nieuwe release van bodyjam. Heerlijk gesport, maar nu auw, auw, auw, overal spierpijn. Het valt me eigenlijk wel mee, want ik had het erger verwacht.
Ik ben helemaal een beetje verslaafd aan het sporten geworden, ha ha. Ik krijg daarna zo'n lekkere roes van, ha ha.

Gisteravond heb ik voor mijn gezin preiovenschotel gemaakt. O, wat ruikt dat lekker zeg. Mijn kids zaten tegen heug en meug te eten en wat overbleef mocht ik niet bewaren (normaal gesproken mijn portie dus), ik heb me echt goed gehouden en niet een hapje geproefd. Het kliekje ging zo de vuilnisbak in. (o, wat zonde)

Voor vandaag staat er voor mij een omelet op het menu, met groenten uiteraard en voor mijn gezin wordt het nasi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011 8:49    
Vrouw Weeggegevens   MariskaM
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast/Weight care

Reageer met quote
Hoi,

Als je weggooien nou heel zonde vindt, kan je het toch invriezen. Komt altijd wel een svan pas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2011 13:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@MariskaM, ja, invriezen is natuurlijk ook een optie. Dat is daar niet aan gedacht heb, ha ha.

Ik ga weer goehoed! Al mijn overtollig vocht is weg, plus extra. Ik schrok me rot vanmorgen, want ik weeg nu 94.1!! Joehoe, kan het wel van de daken schreeuwen, ha ha.

Vanmorgen meegedaan met bodyjam, heerlijke les weer. Daarna alles klaargelegd voor bodypump, gaat ie niet door. Zo ontzettend jammer is dat. Maarr, ik laat me hier niet meer door kisten. Ging ik vroeger aan de vreet, nu ga ik lekker door met mijn programma. Het gaat zo onzettend goed, dus waarom zou ik iets anders doen?

Straks ga ik mijn spaghetti maken, dan mijn jongste dochter ophalen van school. We gaan vanmiddag even naar ons winkelcentrum en vanavond moet ik alweer naar school toe.

Ik loop nu echt op wolken, ha ha. Vandaag kan niet meer stuk bij mij!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2011 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Waauw wat ga je goed! Ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2011 17:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag komt er niets uit mijn handen. Ben moe, heb nergens zin in, gewoon geen fut. Ik wil nog wel even de was wegwerken (vouwen en strijken), want anders kan ik niet slapen. (heule grote berg op mijn bed, ha ha).
Wel leuk: ik ga straks, als ik mijn jongste van school gehaald heb, nieuwe sportschoenen komen. Is mijn beloning voor -11 kilo! Erg blij

Morgen weer kickfun, hoop dat er nu wel les wordt gegeven! Daar heb ik dus wel zin in, ha ha...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2011 12:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, ik heb leuke gympen gescoord. De winkel waar ik mijn nieuwe sportschoenen wilde kopen, was door omstandigheden dicht. Helaas, want had leuke gezien in een folder (veul geld, dat wel). Ondderweg naar huis langs sport2000 gekomen en even binnen gekeken. En daar een leuke aanbieding: reebok van 50 euro. Ze zitten goed, hoop dat ze morgen ook lekker meewerken met de les.

Ik heb vandaag een nieuwe broek gekocht, maat 46. (ik had maat 48 Schaam Schaam ) In de winkel zei de verkoopster (we kennen elkaar) dat je kon zien dat het afvallen goed gaat. Ik heel verbaasd: "O, kan je dat zien dan?' Die verkoopster lachen: "Jeetje, Swinta, of je dat kan zien. Natuurlijk zie je dat, gekkie." Ik kan het zelf nog niet zo goed zien, maar anderen dus al wel. Mijn zoon ook: "Mam, je bent bij je billen veel afgevallen." Heerlijk he, zo'n zoon. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 sep 2011 18:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje, is het alweer 5 dagen geleden dat ik hier geschreven heb? Moet echt wat vaker in mijn boekje schrijven, ha ha.

Maandag en dinsdag heb ik zelfstandig mijn stagegroep gedraaid. Niet de hele groep, want groep 8 is naar kamp. Ik vond het best pittig, maar ontzettend leuk om zelf verantwoordelijk te zijn voor '' mijn' kids.
Met mijn dieet gaat het goed, al vind ik het wel moeilijk om mijn warme hap 's avonds te eten als de rest van het gezin lekker aan de spruitjes zijn...Dan steekt mijn eten zo flauw af.

Vanmorgen weer naar bodyjam en bodypump geweest, wat is dat toch heerlijk! Erg blij Ik ga zo Oprah kijken (zolang als dat nog kan, ha ha) met mijn overheerlijke koekjes erbij. Is echt een geniet momentje, ha ha. Daarna vroeg mijn 'brood' opeten, want vanavond moet ik weer naar school toe. En, zoals jullie weten, wil ik 's avonds niet meer eten. Tot nu toe lukt dat aardig, al had ik van het weekend een dipje. Maar met komkommer ben ik ook een eind gekomen hoor.

Menu:
ontbijt: aardbeipudding
Lunch: pannenkoek met champignons (mmm, lekker met knoflook gebakken)
tussendoor: koekjes
Avondeten: toast met smeerkaas en halve komkommer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2011 13:58    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
ga zo door, je gaat super!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2011 18:44    
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Super hoor! Erg blij De 8 komt al in debuurt op de weegschaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 sep 2011 16:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week vind ik mijn resultaat iets tegenvallen. Geen idee waardoor dat komt, want heb me erg goed gehouden aan het dieet. Maar, ik ben blij met -700 gram, eraf = eraf.

Vandaag kickfun, heb ik zo'n zin in. Plus de verjaardag van mijn nichtje, zij is 3 jaar geworden. Ik maak een mooie prinsessentaart voor haar. Als ik eraan denk, plaats ik hier wel een foto van die taart. En dan ook nog de wekelijkse boodschappen, het huis op orde maken en nog een beetje aan mijn huiswerk zitten, druk druk druk, dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2011 7:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 5 van 15