Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Ziet eruit als een top dagje, ik denk dat je daar snel rendement van mag zien op de weegschaal!!!!

Ik vind dat eten savonds altijd behoorlijk lastig moet ik bekennen, overdag gaat t me goed af, maar savonds is echt een valkuil. Toen ik in t begin strak in het regime zat was het geen moeite maar om een of andere reden vind ik t nu weer moeilijker dus ik ga de komende tijd de teugels flink strak houden.

Succes weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 aug 2011 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Heb een profielfoto gemaakt. Even zien of het goed overkomt... Erg blij

Vandaag heb ik weer een nieuwe bestelling va hippro binnengekregen. Ik heb nieuwe maaltijden besteld, waaronder de omelet bacon. Moest het natuurlijk meteen proberen en het was heerlijk! Wel iets te weinig vet gebruikt bij het bakken, want het ei liet niet los. Morgen even naar de winkel op een spuitfles van baukje te halen, vind ik gemakkelijker en lekkerder werken dan de olie. Alleen vult deze maaltijd minder goed dan bijvoorbeeld chili of spaghetti. De volgende keer dus meer groente erbij doen.

Vanaf morgen krijg ik het weer drukker, want mijn opleiding begint dan weer. Ik heb er weer zin in, heb veels te lang stil gezeten, ha ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 aug 2011 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heerlijk gesport vanmorgen, Bodyjam. Nu even aan mijn huiswerk en daarna strijken en bed opmaken. Het wordt vanmiddag vroeg warm eten, want ik ga op tijd naar school. Mijn koekjes neem ik dus mee.

ontbijt: caramelpudding
lunch: toast met smeerkaas en komkommer
Diner: spaghetti met sperzieboontjes, paprika en champ.
Tussendoor: twee vanillewafels.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 aug 2011 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Wat gaat het goed bij jou zeg! Gewoon al bijna 8 kilo kwijt! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 sep 2011 15:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, eindelijk weer eens tijd om mijn dagboekje bij te werken. Woensdagavond naar mijn school gefietst, dat is ongeveer 10 kilometer, en natuurlijk weer terug. Donderdag had ik vergadering op mijn stageschool, plus werkoverleg met duo-collega, dus toen was ik ook laat thuis. Snel gegeten en weer naar school toe fietsen (en weer terug, ha ha). Vrijdag ben ik in huis bezig geweest en zaterdagochtend heb ik meegedaan aan de groepsles Kickfun. Dat was leuk! Heelblij Twee buurvrouwen werden ook heel enthousiast en gaan volgende week zaterdag met mij mee. Gezellig.
En gisteravond zijn eindelijk mijn kinderen weer thuis gekomen. Ik ben echt heel blij dat ze er weer zijn, heb ze heel erg gemist.

Vandaag:
Ontbijt: banaanpuddig
Sport: bodycombat
Lunch: drie dunne sneetjes toast met smeerkaas en komkommer
Avondeten: omelet bacon met verschillende groenten

O ja, mijn maandelijkse perikelen komen er weer aan, was vanmorgen iets gegroeid. Geeft niets, ik weet dat het vocht is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 sep 2011 12:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kids zijn weer thuis en ik heb het meteen een stuk drukker, ha ha.
Gisteren ook weer naar mijn stageschool geweest. Ik heb een leuke klas!

Vanmorgen schrok ik me rot! Ik ben flink aangekomen. Maar gelukkig heb ik een weegschaal die zowel vet, als spier en vocht meet. Mijn spieropbouw gaat goed. Erg blij En ik houd vocht vast, want ben nog steeds niet ongesteld geworden. Vet gaat juist weer goed, daar ben ik blij mee.
Maar morgen dus wel een rood vakje, maar ik weet waar het door komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011 9:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zoals ik gisteren had gezegd, ben ik dus aangekomen. 1 kilo, maar zo wonderlijk, er is ongeveer anderhalve kilo vet af! Het is gewoon vocht, want mijn vochtpercentage is flink omhoog gegaan. Ik ga gewoon door met mijn programma, blijf lekker sporten en dan is volgende week al dat vocht wel weer weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011 8:25    
Vrouw Weeggegevens   MariskaM
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast/Weight care

Reageer met quote
om van dat vocht af te komen kun je evt. bleekselderij of meloen eten. Dat werkt vochtafdrijvend. Ik weet alleen niet of dat in je dieet past. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2011 11:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi mariske, Bedankt voor je tips. Meloen mag ik (nog) niet eten, maar misschien wel bleekselderij. Ik zal eens even opzoeken.

Gisteren heb ik tussen de middag warm gegeten. Dat vind ik gemakkelijker, omdat ik 's avonds op tijd naar school toe moet. Ik moet zeggen dat het warm eten tussen de middag mij wel bevalt. Ik hoef dan 's avonds, na het koken voor mijn gezin, niet een tegenvallende maaltijd in elkaar flansen, maar kan mijn toast eten. (de geur van het 'gewone' eten is zo lekker, dan valt mijn eten zo ontzettend tegen)

Vandaag wordt het spaghetti met sperzieboontjes. En de rest weer net zoals altijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2011 9:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het vocht is alweer weg, want vanmorgen woog ik 96.5. Helemaal happy natuurlijk, want het is evengoed niet zo leuk als je goed je best doet en je komt aan.

Vanmorgen ging ik naar de sportschool voor een les kickfun, bleek dat die les niet doorging! Zo jammer, want had net zo zin om te kickfunnen. In plaats hiervan kregen we bodycombat, ook leuk, maar niet zo leuk als kickfun. Nu ja, ik heb in ieder geval gesport, nu aan mijn huiswerk.

Menu:
ontbijt: kwark met zakje hippro-cruesli (mmmm, lekker)
lunch: hippro-pannenkoek met gebakken champignongs
tussendoor: koekjes
avondeten: toast met smeerkaas, kipfilet en komkommer.

En natuurlijk veel water drinken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 13:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15