Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hee Swinta,

Hoe gaat het met je?
Jammer met je gewicht dat je steeds op hetzelfde blijft hangen. Maar soms is het niet anders, beter dat als veel aankomen.

Ik zit eigelijk ook met hetzelfde, 6/7 weken geleden woog ik ook al 80.9 en nu weer, al die weken voor niets....
Nou ja, niets is ook een verkeerd woord, maar zo voel ik me dan wel.

Zet hem op hè, heel veel succes deze week.

Groetjes vrouwtje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 14:19    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
ja meiden bij mij net zo,je denkt echt ,waar doe ik het voor he.
Maar gewoon maar doorzetten he.Op een dag zal het wel weer in kg"s naar beneden gaan.ik neig ook weer naar de 80 kg.
Vandaag maandag en weer streng begonnen en ook de callorieen maar ff op 1200 en de kh op 60 gr.
Sterkte meiden en nog een fijne maandag.ik heb nog 2 nachtdiensten en dan woensdag het sporten proberen op te pakken. lieve groetjes, Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 15:34    
Vrouw Weeggegevens   jilly
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond-koolhydraatarm eten

Reageer met quote
Hoi Hoi,

ik kwam even kijken hoe het gaat.
'vasthangen' is erg lastig. Ik heb dat ook zo ervaren. Toch, de aanhouder wint. Ik ga zelf proberen er 5 kg af te krijgen om bij 60 te komen, ik denk dat het er nu de tijd voor is. Streng aan de bak dus. Hopelijk kunnen we elkaar steunen.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 11:23    
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hee meid,

Hmm jij ook niet meer zo actief bezig?
Ik ben vandaag weer begonnen met sonja bakker, 9ste week..
Ben totaal niet trots op mezelf aldoor snoepen tussen door dan weer dieeten, dan weer snoepen, dan weer dieeten.

Nu doe ik wel haar laatste weekmenu maar voor minj gevoel heb ik het totaal niet goed gedaan met al die tussenstoppen erin. Jammer...en vooral niets afgevallen eigelijk Sip

Jij had ook hoog ingezet met het sprintje, en ook niets afgevallen Sip net als mij dus....pfffff

Jammer toch.

Wil je heel veel succes wensen, want jij kan het ook!!!
Zet hem op hè.
Al gaat het soms zo moeilijk, gewoon doorzetten, want we vechten er nog steeds voor en zolang we ervoor vechten hebben we nog niet verloren!

Groetjes vrouwtje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2012 10:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi kwam ff buurten en kijken hoe met je is,nog steeds erg druk?
Heb je beetje fijne paasdagen gehad ? gr Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 10 apr 2012 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Na maanden van afwezigheid ben ik nu weer terug. Ik heb het heel druk gehad (what's new) met afstuderen, verhuizen (heb in juni de sleutels gekregen van mijn nieuwbouwhuurhuis, dus moest behoorlijk veel klussen). Ik heb een zooitje gemaakt van mijn lijn, dus ben alweer gegroeid. Niet leuk, maar wel begrijpelijk. Nu is het zaak voor mij om weer verder te gaan met het afvallen. Ik ga weer aan die modifastzakjes, want het hipprodieet is echt te duur voor me.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012 7:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
aha kijk daar is ze weer ,ik miste je al hihi.Succes met de opstart meis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2012 20:33    
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hee Swinta,

Hoe is het met jou?
In maart heb je nog gewicht ingevuld maar daarna ook niet meer. En las dat je bent verhuisd, wat geweldig voor je! In een sprintje had je verteld dat je nog samen woonde. (met je ex in 1 huis) dat is nu helemaal voorbij? Je hebt nu echt een huisje voor jou en de kids alleen?

En hoe is het met het ''dièten" Lukt het je weer, of ben je er nog niet helemaal klaar voor?

Groetjes vrouwtje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 19:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hallo dames hoe is het met jullie ? Gr Jo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Hoi vrouwtje en jsteen!
Met mij gaat het goed. Inderdaad woon ik nu met mijn kids in een eigen huisje. Het is een heel mooi huis, nieuwbouw, dus moest alles aanpakken. Het is nog niet helemaal klaar. Hier en daar nog een plakplintje (waar er geen normale plint geplaatst kan worden) en ik moet in de woonkamer nog een plafondsierlijst plaatsen. Verder is de inrichting nog niet zoals ik het graag wil, maar daar moet ik echt eerst voor sparen.

Ik ben behoorlijk gegroeid, maar heb geen zin om mijn nieuwe gewicht in te vullen. Dom, ik weet het, maar pas als ik weer richting mijn oude gewicht ben, vul ik dat pas weer in. Zo heul erg is het nu ook weer niet, maar toch...
Voorraad modifast heb ik aangevuld om een vliegende start te maken en ik denk dat ik over een week (of twee) weer naar de hippromaaltijden overstap. Het is duur, maar daar val ik toch het beste mee af.

Sporten staat op een laag pitje nu, vanwege het invallen waardoor ik overdag niet kan sporten. 's Avonds lukt me (nu) niet, maar ben wel van plan om echt weer vaker te gaan sporten. Zonder sport val ik niets af, en ik mis het sporten heel erg. Dus misschien toch maar in de avond naar de sportschool?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 nov 2012 15:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 12 van 15