Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Swinta aan de Hippro-maaltijden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Clauw123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Nou je gaat hardstikke goed! Ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 18:06    
Vrouw Weeggegevens   Miranda-M
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik herken het wel, wat je zegt, als ik me niet in mn eten verstop, dan moet ik ook meer met mijn emoties doen.
En naar eten grijpen is dan zo gemakkelijk.

Maar je bent goed bezig hoor !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2011 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Swinta
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitdieet van Hippro

Reageer met quote
Thanks ladies, het is leuk om te weten dat mijn boekje gelezen wordt.

Vanmorgen ondanks mijn spierpijn toch naar de sportschool gegaan. Helaas viel de steples uit, kregen we een high-lowles, aerobics dus. Nou, voor mij was het meer een highles dan low, vond er weinig low aan. Maar heb nu een heerlijk gevoel en ben trots dat ik het gedaan heb. Hoera voor endorfine, ha ha!

Gisteravond had ik een moeilijk moment. Aangezien je met dit dieet 4 tot 5 maaltijden mag eten en ik altijd maar 4 eet, heb ik gisteren een extra maaltijd genomen. Ik had gewoon echt honger. Ondanks dat het qua plan gewoon mag, had ik toch een beetje een teleurgesteld gevoel. Ik wilde 's avonds gewoon niets eten, en dat heb ik toch gedaan, het maakt dan voor mij niet uit wat het is.

Ik ga nu mijn tussendoortje eten, want moet even mijn eiwitten aanvullen na dat uurtje sporten. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2011 9:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ben de dag goed doorgekomen. Oké, ik moet nog eventjes, want ik ga nu nog niet naar bed. Maar ik weet zeker dat ik vanavond geen moeilijk moment zal beleven. Gek eigenlijk, dat wist ik vanmorgen al. Verrast

Vanmiddag pas na half twee geluncht. Was het bijna vergeten, ha ha. Vanavond heb ik lekker chili gegeten. Lekker is dat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2011 19:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je ondanks de spierpijn toch bent gegaan! En zo te lezen gaat vandaag helemaal perfect Erg blij! Ga zo door he!

Enne die extra maaltijd, misschien heb je die ook wel even nodig gehad. Ik doe dat ook wel eens hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2011 19:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ondanks mijn eigen restricties dat ik alleen maar op maandag en donderdagochtend zou gaan wegen, ben ik toch vanmorgen op de weegschaal gaan staan. Yes, onder de honderd. Oké, maar 100 gram eronder, toch weeg ik nu minder dan die stomme honderd, ha ha. Wat ik morgenochtend weeg, geef ik hier door, dus het kan zo maar eens zijn dat het toch boven de honderd uit zou komen. Vorige week donderdag heb ik mij hier aangemeld en toen woog ik 101 kilo, mij benieuwen wat er na precies 1 week af is.

Ik werd vanmorgen wakker door de buren. Zij moeten op woensdag altijd heel vroeg weg, rond kwart over zes, dus staan ze rond half 6 op. Als zij dan hun zoontje van twee jaar wakker maken, dan kan je dat heel goed horen in mijn slaapkamer. vandaar dat ik nu zo vroeg hier ben, gaap.

Wat staat er vandaag op de planning:
ik heb vanmorgen een afspraak met de sportinstructrice. Dan bekijken we mijn training of die aangepast moet worden. Aangezien ik gisterochtend behoorlijk gesport heb en ik morgenochtend wil gaan zumba'en, ga ik vanmorgen alleen cardio doen. Even rustig aan, dus.
Verder is mijn menu:
- caramelpudding
- toast met slankiekaas en komkommer
- spaghetti met groentes
Of ik een tussendoortje neem, weet ik niet.

Verder ga ik lekker verder met mijn huiswerk. Zodat ik straks meteen al in het ritme zit van studeren en leren. (ik vind het fijn om een beetje voor te werken, scheelt weer in werkdruk als mijn stage ook weer begonnen is)

Clauw, thanks. Ik had bij het vivaforum gevraagd wat het beste zou zijn en volgens hen kun je beter meteen weer gaan sporten. Gisterochtend na het sporten nog wel wat stijf, dus heb lekker heet gedoucht en daarna rustig aangedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 6:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ooh, heerlijk is dat he? 2 cijfers zien inplaats van 3 voor de komma. Ook al is het 100gram, het is toch 100 gram hihi.

Heel veel succes ook weer vandaag! Petje af voor al dat gesport hihi, doe het je niet na.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 9:50    
Vrouw Weeggegevens   hebenl
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes Swinta! Valt ook niet mee, zo zonder kinderen en alle tijd voor jezelf. En alle emoties die dan loskomen.
Wat leuk dat je je omschoolt tot basisschoolleerkracht. De stage zal ook best pittig zijn als school weer begint. Goed bezig!

Gaat je lukken!

Hebi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 10:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Als je eenmaal begint met sporten, dan voel je je zo lekker, dat je graag weer wilt gaan sporten. Ik voel me nu zo fijn, heerlijk gewoon. Ook het besef dat ik toch calorieën verbrand, ook al is het niet zoveel, helpt daarbij. Daar komt nog bij dat ik straks, als ik eenmaal op mijn streef ben en meer khd ga eten, dat ik dan niet weer aan wil komen. Dan helpt juist dat veel sporten om op gewicht te blijven. En ik heb de illusie dat ik strakker in mijn velletje kom te zitten als ik nu zoveel blijf sporten. Of dat echt zo zal zijn, moet nog blijken.

Ik heb vandaag, ipv een tussendoortje, 1 toast gegeten met slankie. Rond twee uur ga ik dan die andere eten. Zo verdeel ik mijn maaltijd een beetje over de dag. Ik hoop dat ik dan zonder tussendoortje kan, of anders de helft. Scheelt weer in koolhydraten.

Grappig: ik was gisteravond in gesprek met mijn buurvrouw (28 jaar, ze is stevig en heeft een zoontje van 2). Zij kon al zien dat ik afgevallen was! Ha ha, ik geloof haar niet echt, want die vijf kilo is amper te zien, maar het was wel leuk om te horen. (de reden dat ik haar niet geloof, is dat andere mensen wel vaker tegen mij hadden gezegd dat zij vonden dat ik afgevallen was, terwijl ik juist behoorlijk aangekomen was. Vind het een soort van valse positiviteit om maar iets te zeggen te hebben.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 10:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo gek, de ene dag gaat het heel gemakkelijk en de andere dag heb je het weer moeilijk. Ik heb, ondanks mijn voornemen, toch een tussendoortje gegeten. Dat hoort normaal in mijn menu, dus gezondigd heb ik niet. Maar heb nu onwijs trek in allemaal lekkers. En het is niet alleen hoofdhonger, mijn maag wil ook graag gevuld worden. Dat het een gevecht zou worden, wist ik natuurlijk wel. Ik hoop door hier van mij af te schrijven voldoende kracht krijg om niet te zondigen en gewoon door te gaan.

Zucht, ga maar weer eens wat water drinken...
O ja, en ik heb het ook nog koud, brrrrr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 14:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 2 van 15