Auteur |
Bericht |
Panterdraak Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-8-2011 Berichten: 610 Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018 Woonplaats: Moordrecht
|
|
Hopelijk start ik zo een dagboek op. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 aug 2011 12:25 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Inderdaad, welkom en succes!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 aug 2011 20:57 |
|
 |
iniemin Weegclubfan voor het leven

|
|
hey suus het is je gelukt zie ik,
veel succes met je lijnpoging,
houd je het nog vol met de shakes?
doe jij er echt 3 per dag?
groetjes wendy_________________ Met ups enr downs maar ik kom er!!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 aug 2011 23:38 |
|
 |

Geregistreerd op: 11-8-2011 Berichten: 610 Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018 Woonplaats: Moordrecht
|
|
Dag 1: ging vlekkeloos! 3 shakes op en verder niets.
Dag 2: Oooo een handje chippies op en een dropsleutel.
Bij de middag shake kwam er een deel terug wat ik net doorgeslikt had. Ik vind ze echt niet lekker!
Dag 3: Vandaag laat opgestaan en daardoor de shakes vlak op elkaar gedronken. Voelde me vanochtend erg zwakje en vermoeid tot na de shakes. Net pudding en muslie varriant gekocht. Moet toch wat proberen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 aug 2011 16:03 |
|
 |
|
 |

|
|
kom op suus je kan het.
had je weight care ook al geprobeerd?_________________ Met ups enr downs maar ik kom er!!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 aug 2011 16:25 |
|
 |
DJ Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 8-8-2011 Berichten: 38 Dieet: Protiplus 3.2.2. Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hallo Suus,
Doe je de intensive kuur?
Zelf heb ik daarvan de pudding wel eens geprobeerd en die bevielen mij best prima, ik ben erg benieuwd naar jou ervaring hiermee.
Gewoon doorzetten.
Gr. DJ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 aug 2011 16:34 |
|
 |

|
|
Hoi Dj,
De muslie varriant ben ik op dit moment aan het eten. Het lijkt net pudding met granen. Het smaakt niet echt lekker maar het is te doen. Al heb ik liever een shake want die drink ik in een paar teugen op. De pudding ga ik morgen als ontbijt proberen. Ik moet alleen nog kiezen welke smaak.
Nee naar meerdere happen muslie heb ik besloten deze nooit meer te nemen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 aug 2011 18:04 |
|
 |
|
 |

|
|
@ wendy
ja, ik doe echt drie shakes per dag en Nee weight care heb ik nooit geprobeert. Mijn man heeft die van jou geprobeert. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 aug 2011 18:08 |
|
 |

|
|
die is goed te doen namelijk.
en die heeft ook 3 soorten warme maaltijden en wilt dat je veel rauwkorst eet dat is weer een wat anders dan shakes.
ik vind bij weight care dat je veel keuze hebt in producten dat vind ik toch wel het voordeel.
xxx_________________ Met ups enr downs maar ik kom er!!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 aug 2011 18:52 |
|
 |

|
|
Hehe ik geloof dat ik iets van modifast bijna lekker vind: de pudding. Ik eet het nog wel met twijfel maar het is beter dan de rest.
Gister ben ik zoooo knap geweest. Een verjaardag vol met lekkere dingen. Knabbels, worst/kaas, stokbrood en bitterganituur maar NIETS genomen. Ook de omgeving zat soms 'ah waarom lijn je nu, doe je dat toch morgen''. Zelfs die heb ik overwonnen.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 aug 2011 11:01 |
|
 |
|
|