Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat je wilt kan je bereiken, het enige wat je moet doen is doorzetten en een mantra maken van hetgene wat je wilt.

Je kan het gewoon je bent een sterke vrouw en je wilt straks ook nog erg veel leuke dingen doen met je mooie kindje.

Dat kindje is je gelukt dus dit gaat je ook lukken.

Dat eten klinkt bekend ik doe namelijk momenteel hetzelfde het is geen emotie eten maar dwangmatig eten. Wanneer je iets wilt nemen neem dan eerst een glas water of zorg dat je niks ongezond in huis hebt.

Succes wijfie

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2017 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Wat naar dat het zo zwaar is op het moment!! Ik hoop echt dat je snel weer in een lekker ritme terecht komt en de draad weer op kunt pakken. Wellicht dat je operatie daaraan bij kan dragen, of de strengere versie van het dieet. Misschien als je net weer wat strenger doet, dat je dan weer de motivatie terug kunt vinden, doordat de resultaten dan weer leuker worden.

Ik duim mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2017 20:11    
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Dank je wel meiden voor jullie steun! Operatie is gelukt, gauw herstellen nu. Vreemde was dat ik geen galstenen had op het moment..door het dieet? Alle stress momenten zijn voorbij, nu kan ik weer concentreren op het afvallen. Laatste dagen heb ik gezondigd dus hopelijk is de weegschaal lief voor me zondag. Zou jammer zijn als ik het groene sprintje moet verlaten. Ik ga proberen vaker aanwezig te zijn op de weegclub, tijd zat nu ik thuis zit. Kortom:

suus is back

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jan 2017 14:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zucht.... ik heb erg veel moeite om op het juiste spoor te komen. Vanochtend vergeten om op de weegschaal te staan maar ik weet zeker dat het een rood vakje word. Jammer van de 2 groene sprintjes waar ik inzat. Ik was zo ver en het ging zo goed..... kennelijk ben ik een stress eter. Kom op suus!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jan 2017 9:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Eerste rode vakje dit jaar, valt me nog mee 1kg. Hopelijk komen er voorlopig alleen groene vakjes. Helaas nog niet de draad opgepakt maar elke ochtend ga ik er opnieuw voor.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2017 8:40    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hey meis,
Wat verveldn dat je vakje rood is gelukkig operatie goed gegaan.
Meis pak de draad op je kan het dat weet je ook.

Je verdiend het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2017 17:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend niet zo goede start maar kon het vrij snel oppakken. Opzich een goede dag achter de rug, nu doorzetten. Morgen shake, reep en een warme prak. Ik ben van plan het spul dat ik in huis heb op te maken en dan kruidvat spullen te proberen ivm de kosten. Of ik stap over naar een gezond dieet. Eerst maar eens een week zonder snoepen volhouden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 21:09    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
Yes ben trots op je Erg blij
Je kan zoek je puzzelstuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 22:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks Wendy! Ik heb het gevoel dat deze dag ook gaat lukken. Bedankt voor je steun.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 7:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
OK het is pas dag 2 maar ik het het gevoel dat ik weer terug ben meiden! Ik zit me te bedenken wat de omkeer geweest kan zijn. Misschien het uitspreken naar me goede vrienden en familie dat het niet lekker liep. Ze steunde me door te zeggen dat ik het niet moest opgeven en dat ik er al zo goed uit zag. Dat werkt motiverend als je het even niet zie zitten. Ik vind het al een hele overwinning dat ik bleef doorzetten. Normaal haakte ik af als het niet meer ging en probeerde ik het een half jaar later wel weer met 5kg meer.... Dus een hele overwinning!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jan 2017 8:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 29 van 38