Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Handje chips op... Pff ik begin het zwaarder te krijgen. Vakantie, vent die zich blijft vol stoppen. Ik heb geen honger maar wil snaaien. Waar ligt dat toch aan, gewoonte? Ben geen emo eter...

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2017 22:13    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
We gaan gelijk op... Ik heb ook een zware week. Menstruatie, geen zin in gezond eten. Heb deze week niet zoveel gegeten 's avonds bij m'n avondeten maar heb me gelukkig in kunnen houden om dat lekkere bord patat te nemen waar ik zo'n zin in had.

De weegschaal deed ook niet leuk mee. Hangt natuurlijk samen allemaal. Bijna een week amper beweging in te krijgen. Vanmorgen was ie eindelijk weer gezakt.

Net bij m'n consulente geweest en ze herkende sowieso dat mensen na een week of 4 een dip krijgen en nu ook nog samen met m'n menstruatie. Tja.... Maar ze was trots dat ik niet gezondigd heb.

-0,9. Wat ik ervaarde was dus ook te zien in m'n resultaten. Maar de rest was wel prima. Vet was goed gedaald, spiermassa gelijk gebleven, Vocht gestegen. Omvang nu sinds de start - 9cm. Zal dus nog wel wat vocht vasthouden.

Weer wat lekkere nieuwe dingen mee... En we gaan gewoon weer door...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 13:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan meid! Ik speel momenteel veel games op de playstation in mijn week vrij. Qua beweging is het erg slecht maar ach volgende week mag ik weer aan de bak. Ben benieuwd wat mijn weegschaal van de afgelopen week vind. Opzich moet er toch een mooi resultaat op staan ... maar kon vast beter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jan 2017 14:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ai dat was dus maar 0.3 eraf afgelopen keer. Veel beter gaat het nog niet. Moeite met verleiding, gelukkig geen eetbuien. Voorbeelden: verjaardag rauwkost met saus snoepen en 1x en stukje chocolade taart. Eigenlijk mag ik NIETS.

Morgen maar eens in beweging komen en voldoende drinken. Wat vaker op de weegclub kijken en aan mijn doelen denken. Ik wil sowieso over die 100kg!!
Volgende week over het mes voor mijn galblaas.... kijk er niet echt naar uit. Zeker niet nu ik er geen last meer van heb.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Balen Panterdraak!!! Ik kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent. Soms is het ook zo hard vechten en als het resultaat dan wat tegenvalt... Kun je je dieet gewoon blijven volgen als je straks geopereerd bent?

Bij mij gaat m'n gewicht langzaam naar beneden. Voel me wel weer een stuk beter dan vorige week dus dat is mooi. Hopelijk zie ik er binnenkort wat meer van terug in m'n gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 8:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Volgens mij kan ik zelfs strenger diëten dan ervoor. De eerste week houd ik alles nog hetzelfde. Daarna ga ik waarschijnlijk de strengere variant proberen waardoor het weer wat sneller gaat. Strenger houd in dat ik niet meer warm eet maar ook vervang door een shake of reep. Misschien is dat even de verandering wat ik nodig heb..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 8:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig nog wel afgevallen maar het moet echt beter gaan. Wat raar dat je zo goed bezig kunt zijn en het vervolgens het helemaal kwijt bent. Morgen sollicitatie en woensdag operatie. Misschien stiekem stress eter? Vandaag start de nieuwe week, nieuwe kansen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2017 7:26    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey meid
Je blijft goed groen ik ben trots op je.
En die operatie heb ik even gemist veel succes.
En ook die strengere kan je luister naar je lichaam en je komt helemaal goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2017 19:42    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Probeer vol te houden. Dat loont. Over een paar maanden en een hoop -kg eraf dan ben je zeker trost op jezelf.
Nu denk ik ook van had ik het maar volgehouden, dan woog ik nu -5kg minder.
Ook zou het fijn zijn als alles er om heen ook mee zit natuurlijk maar dat hebben we niet voor het zeggen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2017 9:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Je bent me redding m1981, je woorden slaan als een bom in. Ik ben zo slecht bezig op het moment dat ik me afvraag waar ik mee bezig ben. Zou het stress eten zijn of gebruik ik het als excuus? Want ik geniet niet eens van het ongezonde eten maar krijg mezelf niet in het gareel. Vanavond naar me coach, vind het best spannend want daar gaat geen goed resultaat uit komen. Even goed om stil te staan waarom en wat weet er aan kunnen doen. Ik wil niet uit het groene sprintje vallen dus moet aanpoten!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2017 10:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 28 van 38