Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk hoor! Streng streng... terwijl het zo goed gaat, want er was 2 kilo af!! En zij stelde ook al voor om door te gaan naar de 2e fase. -1 product + 1 vlees bij mijn maaltijd Lach. Jummie!!

En heb een wat goedkoper merk producten genomen om de kosten een beetje te drukken. Al met al was ik best wel wat goedkoper uit. Die producten zijn ook wel handig om mee te nemen, koekjes en wafels en mijn repen (wel van prodimed, maar dat was 3 voor de prijs van 2 dus heb meteen voorraad nu). Mag nu ook elke dag een reep in plaats van incidenteel dus dat maakt mijn leven ook alweer een stuk makkelijker.

Ben echt blij zeg!

Net nog even wat leuke bloesjes gescoord bij de MS mode, die hebben zo'n leegverkoop. Weet dat ik er snel uitgroei, maar wil er op mijn nieuwe werk toch netjes bijlopen nu en had nu 3 bloesjes en een imitatieleren jasje voor 32 euro, dus daar hoef ik het ook niet voor te laten. Heb ook nog 2 paar laarzen besteld online (waarvan ik 1 paar houd, maar omdat ik dikke kuiten heb, zitten laarzen vaak niet goed, dus ik hoop dat ik iig 1 paar pas).

Nou ik ga lekker even mijn kip bakken. Later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
2kg goed gedaan! verder allemaal positief nieuws en kleding gescoord. Dat van de laarzen klinkt bekend, straks hebben wij daar geen last meer van joh. klinkt als een prima dag, geniet van je kip!

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 18:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdag ga ik zondigen, jaja, ik ga een glaasje alchol nemen. We krijgen visite en gaan lekker gourmetten. Dat word morgen vlees in slaan, volkorenbrood brood erbij en veel groente.
Na het eten gaan de kleintjes naar bed en wij leuke spellen spelen. Ik ben dol op spelletjes, me vrienden en ons gezinnetje dus ik zit goed.

Vandaag weer met plezier gewerkt en morgen een paar uurtjes extra. Qua eten gaat het super al word het nu een beetje saai, gevoel dat ik iets mis. Dat ga ik volgende keer met mijn consulente bespreken. In 2017 werken ze met een nieuwe aanpak hopelijk haalt dit me uit de saaie sleur.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 15:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat heerlijk!! Kan me voorstellen dat je er al erg naar uitkijkt!!

Ik heb voor morgen lekker honing/mosterd kip gehaald. Die hadden we met kerst ook en die was zooo lekker... Hoop dat het standaard AH assortiment is. Hij lag gewoon bij de kip. Ga lekker koken voor mijn vriend Lach

Vandaag was wel een beetje een drama. Ik ging shoppen met een vriendin in Rotterdam. Druk!! Niet normaal. Uiteindelijk zijn we naar Den Haag gegaan (waar we vlakbij wonen), omdat ik daar toch een afspraak had bij de kapper om half 5, maar ook daar erg druk, al scheelde het wel iets.

Daarna dus naar de kapper. Ik wilde weer spoeling, zodat ik er maandag op mijn nieuwe werk weer fris uitzie. Heb altijd boven wat donkerder en dan mijn punten wat helderder rood (niet dat knallende hoor, maar koperachtig). Maar, mijn gewone recept stond er niet meer in. Iemand heeft waarschijnlijk de kleur van een andere klant in mijn kaart opgeslagen.... Opnieuw dus bepalen wat er nodig was.

Heb ruim twee jaar geleden op aanraden van een andere kapper mijn haar laten verven met henna, niet wetende dat je het daarna niet meer over kunt verven (behalve bij deze kapper die ik nu bezoek, die hebben speciale spoeling). Je kunt dan een chemische reactie krijgen en je haar kan afbreken (horror). Nu heb ik behoorlijk lang haar, dus de punten zijn nog steeds bruinrood (hoewel een beetje vaal nu, vandaar dus de roodkleurige onderkant (en omdat ik dat gewoon heel leuk vind)). Eraf knippen is geen optie (heb dus de afgelopen jaren wel steeds een stuk eraf laten knippen, maar het overgebleven stuk is nog te lang).

Na het verven, uitspoelen en fohnen bleek dat de spoeling niet goed genoeg gepakt had en moest dus weer opnieuw ingezet worden en weer wachten, uitspoelen en fohnen. Nu is het geloof ik wel een mooie kleur geworden, maar het was half 8 toen ik weg liep bij de kapper en had natuurlijk nog niet gegeten Sip. Snel naar de appie gegaan en heb de carpaccio meegenomen. Ben nu net klaar met eten. Pffff.... Zo'n honger, ben helemaal gesloopt van deze dag.

Nu even lekker chillen dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 20:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De kip klinkt goed, is dat voor de oven of om te bakken? Je maakt nogal wat mee zo te lezen. Beetje jammer dat je zo lang bij de kapper zat. Ik eet dagelijks rond 5uur en zou het niet trekken om half 8. Goed plan van het chillen, ik doe mee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 21:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag alweer vrijdag, zaterdag en zondag het huis vol gezelligheid en wegen. Ik verwacht een positief resultaat, netjes aan mijn dieet gehouden. Als het goed is ben ik dan 110 kg en mijn eerste 10kg kwijt! Goed begin van het nieuwe jaar!

Gisteren heb ik mijn fiets omgeruild voor een mama fiets zodat ik lekker kan gaan fietsen met mijn kleine meid. Het moet dan wel wat minder koud worden maar de mogelijkheid is er. Laat de lente maar komen, kunnen we naar buiten om extra te bewegen.

In de zomer val ik vaak het meeste af doordat we dan veel meer ondernemen. We gaan naar het strand, zwembad op vakantie. Daarnaast pak ik sneller de fiets en ben ik meer buiten. Qua eten is het wat vaker de bbq maar in de winter zijn veel feestdagen met ongezond eten. Als ik in een warm land zou wonen zou ik een stuk slanker zijn en blijven. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2016 8:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
10 kilo, dat zou inderdaad een fantastische start van het jaar zijn!! Ik ben benieuwd.

Klinkt wel alsof ik veel meemaak, maar dat is vooral omdat ik nu vrij ben. Volgende week is het weer gewoon werken enzo hoor, dus dan is de hoeveelheid sensatie weer op normaal niveau.

Fijn je moederfiets. Dat vind je dochter vast ook een hele leuke ervaring. Ik wil ook gaan fietsen naar het station, maar ik vind het nu ook te koud. Nog even wachten maar.

ja, die kip is voor in de oven. Honing Mosterd met walnoten. Het zijn kipfilets. Je hebt verschillende smaken, maar ik ben dol op honing mosterd. Bak er voor mijn vriend lekker aardappeltjes bij en dan een lekkere salade erbij. Hmmmm....

Straks naar mijn werk om mijn spullen in te leveren. "laatste dag". Daarna naar de wasstraat, auto schoonmaken en naar de garage mijn auto omwisselen. Spannende dag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2016 8:48    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow suus wat een knaller heb je gemaakt
En wat ben je goed bezig gister super goed gegeten.
Ben trots op je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 8:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk berichtje Wendy, bedankt. Ik vond het erg gezellig gisteren en vandaag. Leek net of we een groot gezin waren haha. Blij dat ik vandaag niet veel op de planning heb staan, jij succes vandaag.

Yes het is gelukt, onder de 110kg met het begin van het nieuwe jaar. Niet verwacht 2kg af te vallen maar erg blij mee! Volgende mijlpaal is naar die 100 of beter gezegd eronder.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 11:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd met het behalen van je tussendoel!! Dat moet goed voelen zo na de feestdagen! Bij mij is het ook wel weer goed gegaan, maar ben wel blij dat vanaf morgen het normale leven weer een beetje begint, want het is toch elke keer weer puzzelen en veel Nee zeggen tegen allerlei lekkers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 26 van 38