Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Yes, vanochtend gaf de weegschaal 1.5kg minder aan dan vorige week! Elke kilo ben ik blij en alle extra halve kilo's vind ik helemaal te gek! Nog 1week tot kerst, ik ben benieuwd wie er dan nog afvallen.

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Foxy
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw! Je gaat echt hard zeg!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 9:49    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow goed bezig ben trots op je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Super zeg PanterDraak!! Het is vast een beloning voor de beproeving die je hebt doorstaan.

Ik had wel een zwaar weekend. Niet per se qua verleidingen ofzo, maar het weekend vind ik toch moeilijk plannen. Alles meenemen en al die zakjes zijn niet altijd van te voren te plannen. Heb dus helaas vandaag en gisteren een snack gemist... Balen! Maar niks aan te doen. Wat ik erger vind is dat ik merk dat drinken ook lastiger gaat. Op mijn werk zit ik wel in een lekker ritme, maar als we onderweg zijn of naar een verjaardag ofzo vind ik het toch lastiger.

Het was wel een leuk weekend! Gisteren heb ik een auto gekocht! Na 6 jaar lease rijden wissel ik van baan dus nu weer een eigen auto. Einde van de maand kan ik hem ophalen!! En vandaag weer wezen skiën. Vond het minder zwaar dan vorige week gelukkig en het ging ook weer een stuk beter. Zelfs van de hogere piste (niet de hoogte hoor... brrr). Echt fijn. Ik ga ook nog les nemen als we op vakantie gaan, maar fijn om al een beetje basisskills te hebben.

Nog een paar dagen en dan mijn weegmoment na de eerste 10 dagen! Ben zo benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 23:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Elise! De maaltijd vervangers zijn makkelijk mee te nemen dus ik gok dat je op het groente doelt? In het begin is het altijd uitvogelen maar je gaat je weg er wel in vinden. Zelf neem ik mijn avondeten mee naar mijn werk omdat ik het anders niet red qua honger. Dat je een snack gemist heb zal vast geen probleem zijn voor een keer. Je bent al zo goed opwegen, 3,3kg lekker hoor!
Qua drinken kan ik fleshes aanraden, makkelijk voor onderweg.

Klinkt als een goed weekend inderdaad, wat voor auto is het geworden? Slim om eerst wat te oefenen, het is niet leuk als je op wintersport gaat en je de rest niet kan bijhouden. Ik ben benieuwd naar je weggegevens woensdag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016 8:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja op zich zijn die maaltijdvervangers wel mee te nemen, maar ik kan ze niet allemaal van tevoren bereiden. Ik heb bijv. zakjes voor een pannenkoek, die moet ik dan wel bakken. En van die toetjes moeten opstijven in de koelkast. Ga woensdag wat meer dingen nemen die ik makkelijk mee kan nemen, zoals shakes of kant en klare toetjes en crackers. Groente gaat wel om mee te nemen. Neem vooral onderweg komkommer en tomaatjes mee. Als ik bij iemand anders (avond)eet, neem ik soep mee oid.

Sowieso heb ik een paar producten getroffen die ik helemaaaaal niet lekker vond, dus die blijven ook lekker achter daar.

Flesjes is inderdaad de oplossing, maar ik vergeet het gewoon ofzo. Resultaat, ik zit net voor het slapen nog een halve liter water weg te werken en 's nachts kan ik er weer uit Sip.

Mijn auto is een peugeot 207 geworden. Ben er helemaal verliefd op. Hij reed zo lekker!! En het skiën, inderdaad, ben blij dat ik al wat kan, dan is het in Oostenrijk bij mijn lesjes straks wat makkelijker.

Net een afscheidslunch van mijn werk gehad ivm mijn uitdiensttreding. Heerlijke ceasar salade op. Grappig dat ik daar nu zo ultiem van kan genieten (wilde bijna mijn bord aflikken hahaha), terwijl ik dit vroeger nooit zou bestellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016 14:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Joh aan zulke maaltijd vervangers had ik nooit gedacht, ga meestal van shake of reep uit....Wat fijn dat je van het gezonde eten houd! Lik lekker je bordje schoon, je verdient het Erg blij

Hier geen bijzonderheden, alleen morgen wegen bij mijn begeleider.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het ook allemaal z'n gangetje. Ben benieuwd naar je weegresultaten!!!

Vandaag een etentje met mijn nieuwe werk. Super spannend, moet me ook even voorstellen (in het engels enzo). Ben heel benieuwd wat we eten natuurlijk... Lach. Maar mijn ervaring is inmiddels dat er altijd wel salade is dus dat ik vast wel een lekker hapje kan eten zonder dat iedereen denkt... sjonge jonge, wat is zij nou allemaal aan het doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016 8:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lies84 schreef:
Hier gaat het ook allemaal z'n gangetje. Ben benieuwd naar je weegresultaten!!!

Vandaag een etentje met mijn nieuwe werk. Super spannend, moet me ook even voorstellen (in het engels enzo). Ben heel benieuwd wat we eten natuurlijk... Lach. Maar mijn ervaring is inmiddels dat er altijd wel salade is dus dat ik vast wel een lekker hapje kan eten zonder dat iedereen denkt... sjonge jonge, wat is zij nou allemaal aan het doen.

Hahaha 'wat is zij nou aan het doen' snap het wel als je net nieuw bent. Dit weegmoment vind ik niet heel spannend omdat ik elke zondag al weeg. Maar wel fijn om even over de voortgang te hebben .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016 8:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik zei tegen de diëtiste vorige week... mijn eerste indruk bij mijn collega's gaat niet zijn dat ik binnenkom van: Oh wat eten we... Oh dat mag ik niet... Moeilijk moeilijk...

Dus vanavond maken we er gewoon een lekker etentje van, waarbij ik gewoon alle koolhydraten mijd als de pest Uitlachen. Verder zei ze dat ik in principe gewoon soep en salade en vlees kan eten. Beetje opletten met sauzen. En geen toetje natuurlijk, maar lekker koffie oid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 dec 2016 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 24 van 38