Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Volgens mij heeft ze geel en licht ze eruit maar zeker weten doe ik het niet.

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2016 13:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb even zitten rekenen, uitgaand van 1kg gewichtsverlies per week zou ik:

- 20 april 97kg wegen (verjaardag van me dochtertje)
- 30juli 83kg wegen voor onze vakantie Griekenland
- en dan nog maar een maand verwijderd vaneen te zwaar gewicht ipv veel te zwaar!

Normaal zou ik denken pff dat is ver weg... maar nu weet ik dat de tijd super snel gaat en als ik er niets aan doe dat ik dan nog 117kg weeg.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 nov 2016 7:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben erg benieuwd wat de weegschaal zondag aangeeft. Qua dieet ben ik nog steeds tevreden.
Verder word ik soms moe van sommige mensen, ik wil er niet te veel energie in steken. Daarnaast heb ik andere dingen aan me hoofd.

Mijn kleine meid heeft last van haar oortjes, erg sneu, hopelijk knapt ze snel op. Van het weekend gezellig sinterklaas vieren, 2x.

Hopelijk zijn page en Wendy weer snel online want ik mis me maatjes in de strijd tegen de kilo's.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 dec 2016 13:41    
Vrouw Weeggegevens   Foxy
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi Suzanne,

Ik ben ook rond mijn 18e heel erg veel aangekomen (30 kilo), maar ondertussen gaat het alweer een aantal jaar iets beter. Het bewegen is er in ieder geval iets meer ingeslopen, maar als het druk is op het werk heb ik nog steeds de neiging om veel te snoepen. Daar ben ik nu voor aan het werken, om de goede balans te vinden tussen werk, eten, bewegen en vrije tijd.

Hoe ging het vandaag? Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 dec 2016 15:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je een kijkje neemt in mijn dagboekje Foxy! Ik ga zo kijken of jij er ook een hebt. Pff eenmaal overgewicht kom je er nooit meer van af. Althans we altijd hard moeten werken om gezond op gewicht te zijn. Jij geeft aan al een aantal jaar op de goede weg te zijn wat mij hoop geeft. Wat voor beweging doe je?

Vandaag ging het weer super, al had ik iets meer uitdaging. Op de bso waar ik werk gingen we kruidnoten bakken. Wat ruikt dat lekker zo vers uit de oven. Ik heb me wederom beheerd en ben er best trots op.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 dec 2016 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Foxy
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe taekwondo op maandag en donderdag, bodypump op dinsdag en bodyjam op vrijdag. Maar meestal valt een van die 4 dagen wel weg door sociale dingetjes, dus gemiddeld drie dagen per week. En ik heb een stappenteller, en probeer iedere dag minstens 10.000 stappen te lopen. Natuurlijk blijft mijn gewicht wel fluctueren, en ik moet gewoon iets meer op m'n eten letten dan andere mensen. Maar ik zie er heel anders uit dan eerst, veel meer spieren en minder vet.

En super dat je van de kruidnoten af hebt weten te blijven! Dingen uit de oven kunnen zo ontzettend lekker ruiken! Ik liep vandaag door de stad, en de geur van warme wafels kwam op me af. Zo verleidelijk! Maar wel afgebleven! High five!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 dec 2016 22:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw klinkt als leuke sporten, dat zijn lessen die je volgt op een sportschool? Zeker weten high five!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2016 7:46    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Panterdraak, Suzanne,

bedankt voor je bericht! Geeft weer moed voor de komende week.
Ik doe het ziekenhuisdieet, 3 dagen aangepast eten en 4 dagen normaal eten.
Het blijft opletten en dat telt voor ons allemaal die af willen vallen, helaas...
Ik kom van de 105kg, nu 84.2kg, dus ben er al wel wat blij mee...

Ik heb het idee van maakt niet uit hoe het er af gaat, er af is er af. Daarna voor zorgen dat het er niet bij komt.

Kleding kopen vind ik geweldig maar naast men moeder en stiefdochter komt er jaloezie op... Zij hebben maat 36 en 38, ik 46...
Dus werk aan de winkel tot aan de zomer.. hopen dat we het vol houden.

Succes meid, er voor gaan, week voor week, stap voor stap..
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2016 13:37    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jammer dat er geen sprintje is van 119.9-114.9, dat werkt namelijk heel motiverend... Misschien kun je het zelf aanmaken, als je wilt natuurlijk, en voordat je het weet kun je je aansluiten bij de bestaande sprintjes... Erg blij Fijn weekend alvast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 dec 2016 14:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw 84kg, was ik maar op dat gewicht! Ik heb maatje kano en wil weer terug naar 46 en misschien zelf kleiner #durftedromen.

Morgen weegdag dat sleept me door de twee sinterklaasfeesten heen. Ik zie het groene vakje al voor me.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 dec 2016 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 20 van 38