Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Suzanne's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
zucht...rood vakje.

tja na 3x chinees, patat, lekker broodje, taart, etc.... Ik ben nu echt boos op mezelf dat ik het zover heb laten komen. We gaan deze week gezond eten en voor een groen vakje zorgen!

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2013 5:58    
Vrouw Weeggegevens   marije1976
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal & maaltijdvervanger

Reageer met quote
Wat jammer van je rode vakje. Je weet zelf jevalkuilen te vinden, dat is positief. Dat je vriend je niet steunt is ergens fijn, omdat het hem kennelijk niet uit maakt of je te zwaar bent. Hij houdt van je. Liever zo dan partners zeuren over een paar kilo overgewicht.
Maar ik snap dat je liever had dat hij je niet in verleiding zou brengen. Als je hem nou uitlegt dat je zelf zo graag wil afvallen en dat je liever zag dat hij niet in jouw bijzijn fout eten neemt? Daarbij kan je jezelf voor ogen proberen te houden hoe je je voelt na zo'n maaltijd. Voel je je prettig? Heb je spijt? Is het niet fijner om 'Nee' te zeggen?

Probeer anders ook eens een weekplanning te maken qua avondeten. Haal het in huis, bereid evt vast wat voor zodat je eind Vd dag makkelijk die gezonde maaltijd kan maken. Dan ben je minder geneigd voor Chinees of Mac te gaan.

Ik weet het hoor, het is makkelijk gezegd. Maar het kan wel. Je kan wel je eetstijl aanpassen en dat kan niemand voor je doen.

Zelf heb ik weg met de weegschaal gedaan. Beviel erg goed.
Nu aan de shakes omdat ik na volgende week een maand niet mag sporten en ik even een stimulans 'lees flinke gewichtsdaling' nodig heb om door te blijven zetten.
Bij mij was het gevaar altijd, afvallen, wat missen daardoor de fout in gaan, aankomen en opgeven. Resultaat: iedere keer zwaarder eindigen.
Maar ik geef niet op, en jij ook niet. Succes!
Lieve groet Marije
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 apr 2013 0:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Marije voor je inspirerende tekst! Laatste tijd niet zo bezig geweest met lijnen... Druk thuis bezig ivm met het te koop zetten van ons huis. Even dacht ik 2kg aangekomen te zijn maar dat was van een zware maaltijd van de dag ervoor haha. Ik sta nog op het zelfde gewicht dus tijd voor actie. Morgen koninginnedag met veel verleidingen, komt goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2013 19:15    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Suus

Hoe gaat het nu?
Als je real life steun zoekt weet je dat je altijd kan en mag aankloppen voor een gezellige dag met lekkere fruitsalade of shaken we samen
X Wendy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 mei 2013 19:01    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Suus ik zag dat je weer weeggegevens hebt ingestuurd, welkom terug. Klopt je dieet nog?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 okt 2013 15:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Hoi Suus ik zag dat je weer weeggegevens hebt ingestuurd, welkom terug. Klopt je dieet nog?

Hele late reactie maar Nee, ik eet nu gezond en sport met een personaltrainer. Ik vind het leuk om af en toe hier mee gegevens in te vullen en de resultaten te zien. Ook lees ik dan graag Hoe het met iedereen gaat. Echt vaak zal ik me niet inloggen maar blijf terug komen!😊
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 feb 2014 13:23    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Wat jij wilt hoor, niks verplicht, toch? Erg blij Ik zal in ieder geval je dieet aanpassen in je profiel. Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 feb 2014 13:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gezond eten is nog de basis maar omdat ik nu nog veel te veel lekker trek heb ga ik aankomende 5 dagen alleen maar wc shaken. Na die 5 dagen weer gezond eten en lekker sporten! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2014 13:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dag 2

9.00 wc
11.00 wc chips
12.00 shake
14.00 evergreen
17.30 wc
19.00 appel

dag 3

9.00 wc
12.00 wc
17.00 wc

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mei 2014 10:31    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey suus

Hoe gaat het nu bij jou?
Hier gaat het wisselend

Wel zwaar dat afvallen maar weer moeten door bijten

Groetjes wendy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jul 2014 20:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 12 van 38