Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Summerproof de zomer in!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Karen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Met dit sprintje motiveren we elkaar om dit jaar summerproof de zomer in te gaan. Je bepaalt zelf je doelen en je afslankmethode. Waar wil je staan op 21 juni 2018? En wat zijn jouw tussendoelen?
Op 4 februari gaan we van start!

Even voorstellen...
Zelf ben ik nu 4 maanden bezig met Weight Watchers. Ik ben nu ongeveer halfweg in het af te leggen parcours. Tegen 21 juni zou ik dan ook graag mijn streefgewicht bereiken. De laatste weken gingen even wat minder goed. Verbouwingen thuis zorgden ervoor dat ik weer vaker naar comfortfood greep. Ik probeer me al even te herpakken, maar dat blijkt moeilijker dan ik dacht. Morgen is het gelukkig weer tijd voor mijn wekelijkse Weight Watchers cursus.
Donderdag start ik samen met mijn vriend ook opnieuw met sporten. Verder ben ik opnieuw gaan studeren en schrijf ik momenteel mijn eindwerk.

Benieuwd naar jullie doelen, afslank- en andere verhalen!

Groetjes,

Karen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 21:33    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Karen
Ik doe mee! Cool
Ik ben vandaag echt van start gegaan.
Ik weeg nu 6kg meer dan deze zomer.
Ik zou tegen 21 juni graag 65 wegen.
Op de koelkast heb ik een blad gehangen met foto's van deze zomer en werkpuntjes (geen cola, geen choco, geen gebak).
En vanaf vandaag wil ik elke dag 1,5l water drinken en een halfuur bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 22:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Lisa,

Leuk dat je meedoet!
Je stelt meteen ook goede doelen waar ik een voorbeeld aan zou moeten nemen 😉.
30 minuten bewegen op een dag wil nog wel lukken, denk ik. Die 1,5 liter water is wat mij betreft een ander verhaal. Maar ik ga er in ieder geval werk van maken om terug wat meer water te drinken. Momenteel drink ik enkel thee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 9:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Karen
Er zijn ook dagen, waar ik geen enkel glas water drink.
Vandaar, dat ik het wil aanpakken.
Vanmorgen toch twee grote glazen bij het ontbijt.
In plaats van mijn boterham met choco, ga ik nu voor havermout.
Een beetje aanpassen, maar het lukt! Cool
Straks een uitdaging: spaghetti.
Ik ben daar zo zot van, maar ik ga me moeten inhouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Chocolatesweety
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: minder koolhydraten

Reageer met quote
Hai Karen en Lisa, ik doe ook graag mee. Ik heb me vandaag aangemeld, nadat ik in shock verkeerde bij het zien van het getal op de weegschaal...zo zwaar was ik zelfs niet op het einde van mijn 3 zwangerschappen. Ik beweeg al vrij veel....maar helaas zet dat bij mij geen zoden aan de dijk. Ik ga nu dus strenger op mijn voeding letten. Veel water en veel groene thee drinken is ook al een vast patroon. Hoop dat we elkaar kunnen supporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 18:44    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
ik meld me ook gezellig aan bij jullie

ben erg benieuwd of ik mijn doel ga halen, ik ben nu al blij met mijn gewicht maar toch er zit een klein beetje in mijn achterhoofd dat nog een heel klein beetje deraf wilt.. het is dus geen must en elk onsje is der 1

iedereen heel veel succes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 22:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Chocolatesweety, Loisjaahh en Miranpeet fijn dat jullie ons groepje wat groter maken. Bij mij was de eerste keer dat ik me bij Weight Watchers aanmelde ook na de shock van mezelf op foto te zien. Plots zag ik hoeveel ik was aangekomen op relatief korte tijd. Daar is momenteel gelukkig alweer heel wat af, maar ik heb toch nog een weg te gaan richting streefgewicht. En de steun hier op het forum kan daar vast bij helpen 😉.

@Lisa,
Ik kies ook wel vaker voor havermout bij het ontbijt. Net bij Weight Watchers nog een erg lekker receptje gekregen om een mugcake te bereiden. Misschien zegt het je ook wat.

Recept mugcake:
Prak een banaan, kluts daar een ei bij en meng hier 30g havermout onder. Het geheel doe je in een grote koffietas. Eventueel extra zoeten met honing ofzo. 2 minuten op 750 à 800 watt in de microgolf en klaar. Je kan je cake dan gewoon op en bordje uitstorten. Simpel, lekker en in Weight Watchers-termen weinig punten (3 voor 30g havermout).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 12:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal Cool

Dag 3 verloopt goed.
Choco, cola en gebak niet aangeraakt!
Water loopt vlot.

Beweging moet ik nog wat zoeken.
Nu doe ik wat oefeningen.
Maar ik denk dat ik straks de hometrainer van mijn schoonmoeder leen...

Karen
Heel benieuwd om jouw recept eens te proberen!

Miranpeet
Fantastisch wat jij al bereikt hebt!

Chocolatesweety
Ik denk dat we hier allemaal het gevoel herkennen om soms te verschieten van de weegschaal. Verward
Ps, ik heb ook drie kindjes.

Tot binnenkort
Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 17:09    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@lisa

goed bezig en probeer de beweging te vinden in niet zulke moeilijke dingen.. Ik ben tegenwoordig helemaal van het lopen en het fietsen gewoon rondje dorp of rondje park.

Mijn auto staat voor de deur maar die staat er gewoon weg te roesten echt zonde ik heb hem eens in de 2 weken nodig om mijn zoon op te halen en de rest staat het stil.. en soms ook wel langer want soms komt zoonlief met de trein hierin..

Btw ik heb ook 3 kids 2 jongens (17 en 10 en een vlindermeisje) daarnaast een bonusdochter van 24

Hier vandaag een mindere dag, normaal ben ik echt heel de dag aan het rennen ed maar vandaag er komt niks uit.. moest vanmorgen op school van kleine draak helpen bij een project en ben helemaal koud en verkleumd thuis gekomen dus alleen het nodige heb ik gedaan.. morgen ga ik met een vriendin naar een beurs in utrecht dus daar loop ik het er wel weer uit maar had echt een middag van volgens mij moet ik ff toe geven aan mijn lichaam of iets.. nah ja morgen hopelijk wat betere dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Chocolatesweety

Dieet: minder koolhydraten

Reageer met quote
Is beweging bij jullie ook een belangrijk middel om af te vallen of puur en alleen de voeding?

Je leest wel vaker m.b.t. afvallen dat de verhouding 70% voeding 30 % beweging het echt is....

Welke voedingsmiddelen vinden jullie lastig om te laten staan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 18:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4