Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 3 van 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik is der ook weer na de vakantie
Vanaf maandag weer volop knallen en nu langzaam aan terug in mijn ritme komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 16:51    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Die vakanties ook hè? Garantie voor gewicht erbij, maar belangrijker is het om te genieten!

Miranpeet, heb je toch nog redelijk weer gehad in Oostenrijk?

Fientjuh, geeft helemaal niks, zo lang het maar zo weinig is. Ik ben zelf altijd een beetje huiverig met de spier/vet metingen, want spiermassa aanmaken gaat echt heel erg langzaam... Ik let meer op de centimeters maar dat verschilt ook nog al met mijn buik, soms meer opgeblazen, andere keren weer vlakker..., zucht, het blijft een dilemma.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 12:21    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Oeps.....vakantie is niet zo goed voor de lijn Lachen

Volgende week groen Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 18:45    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Eindelijk wat resultaat! 1 kg eraf ! alhoewel, volgens mij is dat gwn de hele voorraad glycogeen van 1 kg. Ik blijf toch positief! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 15:25    

Reageer met quote
@Sophie

We hebben schitterend weer gehad op de vrijdagmiddag/zaterdagmiddag na dan dat was een en al regen.. en zondagavond was het echt ineens over met het mooie weer

We hebben ons prima vermaakt, we zouden tot zaterdag blijven maar hebben tot maandag nog bij geboekt, veel gezien, veel mee gemaakt.. heel toevallig was een vriendin van mij de zondag ook in de buurt.. die is ook vrachtwagenchauffeur en rijdt samen met haar vriend op 1 auto.. en hun stonden kleine 25 km verderop hun weekendrust te houden.. dus zondags zijn we de hele dag met hun opgetrokken.. lekker naar een meertje geweest, lekker gegeten, gekletst ed.. en toen we onderweg weer naar ons appartement waren kwamen we de berg over en het was ineens van helderblauwe lucht en warm (30 graden) omgeslagen naar pikzwarte lucht en krap aan 18 graden.. dus we waren net op tijd in ons appartement en toen brak het noodweer echt los onweer, (slag)regen, hagel, en boven op de berg sneeuwde het zelfs.. echt zo apart.. terwijl me vriendin die aan de andere kant van d eberg zat echt helemaal niks hebben gehad.. hahah die hadden al voorzorgs maatregelen getroffen ed voor het geval het bij hun ook zo zou kunnen zijn na mijn berichtjes.. maar geloof dat ze een paar druppels gehad hebben..

Maar we zaten verders in een pracht aparthotel met zwembad en ruime, luxe wellness gedeelte erbij.. en we komen der ckers nog een keer terug..

Nu maar weer terug in het gareel komen want heb echt schandalig gegeten en genoten.. gewicht valt mee maar heb een buik die aan vult als een ballon helaas.. en merk dat het nu ff niet eenvoudig gaat om terug te gaan naar basics maar ik ga het redden.. ff paar dagen de tijd geven ;-)..

jullie allemaal ook een hele fijne week toegewenst en succes voor de mensen die uit de vakantie stemming moeten komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 9:20    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Sophie, hoe lang duurt wat spiermassa aanmaken dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 7:16    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Nou, ik ben al bang voor de weegschaal morge. Weer slecht nieuws wat betreft mijn gezondheid deze week en een dipje leent zich dus perfect voor gigantische vreetbuien want wat maakt het ook uit!
Maar goed, ik ben ondertussen al weer gekalmeerd en heb die bikini weer in gedachten, dus we zijn weer gestart, maar ik denk dat er morgen wel een flink rood vakje aan komt.

Miranpeet, dus uiteindelijk viel het weer dus toch wel mee! Wat een toeval en gezellig dat je vriendin daar ook nog in de buurt was, dat maakt het extra leuk! Tja, de éne kant en de andere kant van een berg kunnen zo twee verschillende werelden zijn. We hebben het hier, als we via de snelweg gaan rijden we door een tunnel, en vaak als je dan aan de andere kant eruit komt, is het opeens heel ander weer of ligt er sneeuw.

YT, gefeliciteerd!

Fientjuh, ik ben geen expert, maar het schijnt dat je max zo'n 500 gram aan spier er bij kan krijgen in een maand, maar dan echt met een heel goed uitgekozen sport plan en eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2018 16:39    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hier ook weer de draad op aan het pakken, heb het gevoel alsof het al zomervakantie is, maar Nee....gewoon werken deze week Yes! (nederlands=

Mijn summerbody is nog niet helemaal in beeld, maar ik ga er weer voor. Vandaag netjes eten en vanavond een flinke wandeling Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 12:45    

Reageer met quote
Hier wil het nog niet zo om de draad weer op te pakken naar de vakantie.. ik merk dat ik me teveel dingen toe sta en dat moet echt anders gaan worden.. Gisteren met mijn sport instructeur ook al klein oppep gesprekje gehad.. hij is ook vriendje van mijn facebook en houd alles in de gaten, dus krijg nog wel es wat te horen (hahaha grapje hoor) ik kan gewoon goed met hem, is vader van een vriendje van mijn zoon.. ;-)

Maar er moet echt weer wat strakker aan de touwtjes getrokken worden wil ik mijn summerbody behouden, echt veel minder en beter zal het er niet van worden/komen.. ik moet weer ff terug in de flow..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 9:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6