Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Leuk dat jullie meedoen! En ik zie al groene vakjes, super! Mij helpt zo'n streng groen sprintje wel. Ik ben klein van stuk en al mijn kleren zitten nu te strak. Niet fijn. dus goed om er even tegenaan te gaan. En fijn om dat met jullie te mogen doen!
Geregistreerd op: 11-4-2015 Berichten: 672 Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur
Leuk, ik heb wel zin om er nog even flink tegenaan te gaan dit laatste deel v.h.jaar. Goeie stok achter de deur om niet toe te geven aan al die Sinterklaaslekkernijen
Gelukkig weer een groenvakje. Op naar de volgende!
Ik hoef niet super veel meer, ben 20 kilo lichter dan januari 2019, merk wel dat mensen daardoor nu snel zeggen het is toch goed zo, en je hoeft toch niet meer verder af te vallen. Zelfs mijn man vind het onzin dat ik nog wat kwijt wil raken.
En toch voel ik mezelf nog niet oké.. En kan er echt nog wat af. Mijn bmi is nog steeds rond de 25 en ik moet daar niet te veel op focussen maar ik ga toch echt nog voor een aantal kilo's.
Met mijn 1.59 lengte is tussen de 55 en 60 echt wel oké..