Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Streng groen sprintje voor de kerst

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hester80
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat super knap, silmar! Ik ben 1.58 meter, dus ook klein van stuk, dus begrijp wel dat je naar dit gewicht wilt. Maar wat je nu voor prestatie neergezet hebt is echt goed. Wat was jouw manier?
Ik had vandaag een lastige dag. Na twee stressvolle weken een dag thuis. En de hele dag zo’n zin in lekkers. Pfft, is dan echt emotie-eten volgens mij. Succes allemaal! Ik zie mooi groene hokjes! Zelf weeg ik vrijdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2021 21:52    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Hester,

Dank je wel!
ja eigenlijk een methode waarvan altijd gezegd word als je stopt vliegt het er aan, en dat zal ook gebeuren als je terugvalt in het oude patroon.
Ik ben januari 2019 begonnen met het Cambridge dieet. En eigenlijk ben ik gewoon stabiel gebleven. Beetje schommelen tussen de 65 en 68.
Blijft een strijd.

Vervelend he die lastige dagen, even afleiding zoeken, blokje om of veel thee/water drinken.
Zelf neem ik wel een glas cola light bij enorme trek.
Slapen wellicht?? Zeker als je 2 stressvolle weken heb gehad.
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 13:41    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Ps Hester,
Ik keek even naar jou tabel maar ik vind het keurig hoor. En je hebt al een heel fijn gewicht!
Knap dat je voornamelijk onder de 60 blijft!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 nov 2021 13:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn, Silmar, dat je vooral stabiel blijft! ja, ik ben ook blij dat het mij lukt om vooral onder de 60 te blijven. Wat ik lastig vind is dat ik hele dunne armen en benen heb en dat extra kilo’s op mijn buik en billen gaan zitten. Dus ik hoop er nog een paar kilo af te krijgen en sowieso een gezonde levensstijl te ontwikkelen, zodat ik niet heen en weer blijf switchen. Ik probeer nu bewust te kiezen wat ik eet en niet al het lekkers te schrappen, maar er met mate van te genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2021 8:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jij gaat wel super hard trouwens met afvallen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2021 8:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas, ik ben gelijk gebleven…
Zo balen, maar ik zal jullie blijven volgen!! En de rode en gele vakjes verwijderen. Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
O Nee hester. Jammer dat je er uit bent. Ik moet ook nog even zien of ik er in blijf. Ik weeg vrijdag of zaterdag maar het gaat niet meer zo goed. Chocolade pepernoten zijn zo lekker. Nog even een paar dagen vechten om weer een groen vakje te halen. Helaas zijn mijn 2 sport activiteiten na 5 uur en dus gestopt voor de aankomende tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2021 20:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2