Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

'Straight Away' it will be!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Goedemorgen lotgenoten,
mijn naam is Astrid en ik ben een veteraan. Bijna 67 jaar, doe niet aan sport maar heb het erg druk met hobbies e.a. zaken.
Nu volg ik de Straight Away methode met veel succes maar ben benieuwd of het stabiliseren een succes wordt.
Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 3:16    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Asstrid, van harte welkom bij de weegclub.
veteraan of niet we willen allemaal op een goed gewicht komen
goed dat dit voor je werkt

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 8:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel, Dipinipi

Is er nu niemand hier die ook Straight Away volgt?!

Niet een vraag aan jou hoor, Dipinipi of misschien ook wel, maar eigenlijk meer in het algemeen.

Ik zou graag lotgenoten willen vinden voor tijdens het stabiliseren en bij kiezen van een betere eet/leefstijl om terugval te voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 7:31    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
niet dat ik weet maar zoals met alle maaltijdvervangers maar ook met cohen of zelf Weight Watchers is het de bedoeling dat je rustig aan dingen toevoegt of vervangt
en als je dan eens een beetje uit de bocht bent gevlogen weer een dagje of een paar dagen vervangers nemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 7:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je, dat is iets waar ik wat mee kan!

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval en bestel minder online.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Astride schreef:
Dank je wel, Dipinipi

Is er nu niemand hier die ook Straight Away volgt?!

Niet een vraag aan jou hoor, Dipinipi of misschien ook wel, maar eigenlijk meer in het algemeen.

Ik zou graag lotgenoten willen vinden voor tijdens het stabiliseren en bij kiezen van een betere eet/leefstijl om terugval te voorkomen.

Welkom Astride!
Ik ben niet bekend met Straight Away.... Maar als je steun zoekt raad ik je aan een dagboekje aan te maken hier op de weegclub en daar regelmatig wat in te zetten, dan kunnen andere leden je aanmoedigen.
En kom ook lekker meedoen, als je wilt, bij dit sprintje: https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-deel-3-t57140.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 aug 2021 18:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Kordiya, ik ga er in het weekend mee aan de slag!

Kun je mij misschien ook vertellen of er een spellingconrole op de reactiepagina zit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 sep 2021 5:06    

Reageer met quote
Astride schreef:
Bedankt Kordiya, ik ga er in het weekend mee aan de slag!

Kun je mij misschien ook vertellen of er een spellingconrole op de reactiepagina zit?

Helaas, dat weet ik niet. Als je dit wilt weten kun je het hier vragen:
https://www.weegclub.nl/forum/forumvragen-profielaanpassingen-vraag-het-hier-t11138.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 9:51    

Reageer met quote
Hoi Astride, ik werd benieuwd en ben gaan zoeken op internet: is dit de methode die jij volgt?
Zie deze link: https://straightaway.nl/dieet/

Ik zag dat je vroeg hoe een dagboekje te maken, dit kan je zo doen: ga naar het forum (bovenaan, via de blauwe 'tabs') en ga dan naar beneden, dan zie je heel veel verschillende dieetmethodes en leefstijlen staan. Kies degene die bij jou past, ik denk 'maaltijdvervangers'.
Zie hier https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-maaltijdvervangers-f184.html

Als je daar bent heb je linksboven een 'knop' waarop staat 'nieuw onderwerp. Als je daar op klikt, dan krijg je een berichtvakje, met daarboven een regel waarop je de naam van je dagboekje kunt zetten, b.v. 'Dagboekje Astride'. In het bericht vakje zet je dan neer wat je over jezelf wilt delen met de andere deelnemers.
Dat is alles.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 13:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk dat je nu weet wat het dieet behelst. Geen oordeel? Niet erg, ik heb ook mijn bezwaren maar op dit moment van mijn leven is het geschikt, gemakkeijk en doeltreffend.
Mijn man en ik zijn er allebei over eens dat dit mij niets leert over gezond leven en meer bewegen. Wel levert het wekelijks een gigantische hoeveelheid plasic afval, vooral veel voor iemand die zegt te denken aan het milieu.
Maar gelukkig is dit tijdelijk, over een paar weken vind ik iets geschikter.

Mijn dank voor de beschijving van het aanmaken van een dagboekje.
Ik heb al gezien hoe het mij kan helpen met het stabiliseren.

Doe jij aan sport?

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval en bestel minder online.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2021 17:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2