Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Hallo lieve medemensen,

Ik ben het zat om zo zwaar te zijn en heb besloten om het roer drastisch om te gooien. Ik woog eind 2014 nog 92 kilo en dat is nu alweer meer dan 10 kilo zwaarder. Ook toen zat ik al niet goed in mijn vel, maarja ben toch al dik en het lukt toch niet, dus ik kan het net zo goed allemaal opeten. Ik weet dat dat niet de juiste gedachte is, maar het duurt zo lang en het vergt zoveel discipline als je maar een kilo of minder of juist helemaal niks verliest per week. Daarom wil ik beginnen met de Straight away producten. Natuurlijk met begeleiding, waar ik overigens terecht ben gekomen door zoveel goede verhalen in mijn eigen omgeving.

Super spannend natuurlijk. Iemand al ervaring met Straight Away? Zo ja, ik hoor graag van jullie!

Maandag 31 augustus is mijn eerste afspraak. T is een investering, maar ik hoop de beste die ik ooit ga doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2015 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug ik heb je dieet aangepast voor je ,

heel veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 aug 2015 23:54    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Succes! SA is echt een super dieet vind ik zelf.
Twee jaar geleden ruim 25 kilo mee afgevallen, helaas door een ongelukje en poos niet kunnen hardlopen dus er zitten weer wat kilo's aan die ik er weer af wil hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015 14:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Super Yldau! Geeft hoop, hoor veel goede verhalen over hun. Ik heb vanochtend mijn eerste afspraak gehad. Gewicht niet zo leuk, maar goed, ben er voor een goed doel. Morgen ga ik beginnen! Heel erg benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 11:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel veel succes! Houd je doel voor ogen dan gaat het je zeker lukken!
Start je morgen ook met 4 producten?

Ik ben morgen precies 3 weken bezig en zat vanochtend op -6.8 wat erg goed is gezien ik "slechts" een kilo of 10 kwijt moet.

Houd je ons op de hoogte over het verloop van je dieet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 12:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik begin inderdaad met 4 producten. Spannend, net mijn laatste hap op voor de komende maanden. Raar gevoel. Gelukkig hebben ze maaltijden en havermout etc. Toch het idee dat je eet!

Nu nog glas water achterover en hopelijk vallen de eerste dagen mee. Zou wel fijn zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 21:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes vandaag Annemarie! De eerste dagen zijn echt het zwaarst maar probeer door te zetten. Het wordt na een tijdje echt gemakkelijker.
Als je erg veel moeite hebt met het minder eten kun je de producten ook door twee delen zodat je meerdere eetmomenten op een dag hebt. Dit deed, en doe ik, ook.

Succes meid, je kunt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2015 7:28    
Vrouw Weeggegevens   Blondje2
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Hoi Annemarie,

Ik begin morgen ook met straight away! Ik ben benieuwd hoe jouw eerste dag ging?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2015 18:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dag 1:

Ging opzich best goed.
Wat heb ik gehad:
11.00: shake aardbei
15.00: reep chocoloco
16.30: halve reep cranberry yoghurt
18.30: Shake vanille
20.30: halve reep cranberry yoghurt

Ik vond de shakes niet bepaald lekker. Hopelijk smaken ze morgen beter. Ga dan voor de dark choco en de mango.

De repen zijn wel lekker, al vind die ik de cranberry wel iets apart. Maar niet vies.

Ik voelde me de eerste dag wel goed. Rond 15.00 kreeg ik wel beetje honger, daarom zo snel die andere reep. Nu straks de andere helft nog opeten. Voelde me erg moe en rond 19.30 beetje lichte hoofdpijn. Valt mee dus. Hopelijk gaat het morgen ook goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2015 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Blondje2

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Dat klinkt goed! Ook ik ben erg benieuwd naar de smaak van alles! Succes morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2015 20:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8