Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Blondje2
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Jeetje wat ga jij goed zeg! Ben stiekem gewoon een beetje jaloers!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2015 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
dag 28

Zo, deze week overleefd. Lekker hoor, al die maaltijden. Jammer dat ik er alweer zonder moet de komende 3 weken. Morgen mijn weegdag en ik ben erg benieuwd! Na het wegen ga ik thuis ook even wegen, want heb het idee dat de weegschaal toch niet klopt. Even checken dus.

Ik vind het echt lastig om dat dagboekje in te vullen. Wat voor soort dingen vullen jullie in?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2015 20:30    

Reageer met quote
Welk dagboekje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2015 20:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ah, dat is natuurlijk niet bij elke coach zo, maar bij Consulinn wel. Dan moeten we welke dag invullen wat goed ging en wat lastig was etc. Maar het begint nu zo normaal te worden dat ik het niet elke dag meer bedenken kan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2015 21:24    

Reageer met quote
Aah zo! Nee ik begrijp dat het op een gegeven moment lastig is om iets op te schrijven. Maar niets te melden is toch ook goed? Want dan is het meer een gewoonte geworden.

Waarom denk je dat de weegschaal niet klopt? Dat heb ik ook hoor. Bij de consulent weeg ik ruim een kilo meer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2015 21:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat ik hier 2 kilo zwaarder ben dan mijn laatste weegmoment. Dat zou niet leuk zijn. Dus ben benieuwd. 15.15 uur pas mijn afspraak. Zo laat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2015 10:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
0,3 kilo eraf. hmm, niet zoveel. Maar niet erg, want het is de eetweek en alle kleine beetjes helpen!

Ik merk het aan mijn lichaam dat ik afval, dus dat ik hartstikke mooi. Ik begon met een vetpercentage van 47,2 en dat is nu 44,5. Niets te klagen dus Lach Ik verwacht dat er volgende week wel weer meer af is.

Nu weer zonder mijn maaltijdjes leven, ben benieuwd hoe ik het weer oppak. Komt vast goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2015 15:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dag 30:

Nog even over gisteren. tweede dag dat ik weer 3 maaltijdvervangers had en geen maaltijd. Viel eigenlijk best mee, maar stiekem toch wel beetje zin in die maaltijd. Coach gaf dit al aan, dus even doorheen.

Vanochtend stiekem op de weegschaal gestaan, 95,8 ! Dus dat moet helemaal goed komen volgende week dinsdag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 6:15    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Waarschijnlijk maak je deze week wel een flinke klapper hoor, vaak krijgt je lichaam gewoon weer even een boost van die extra voedingsstoffen dus wees niet getreurd.
Dat er nu in eerste instantie maar 0.3 af leek te zijn is natuurlijk ook omdat je wat extra vulling in je lichaam hebt en je wellicht toch wat vocht vasthoudt door het eten van de maaltijden.

Succes deze week! Nog maar een paar kilo en je zit al onder de 90!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 7:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Yldau voor de motiverende woorden. Doet een mens goed Lach

Dag 31:
Vandaag wel erg trek gehad, maar dit vertelde de coach ook dat dit kan gebeuren na de balansweek. Zat een klasgenoot naast me met blokjes kaas, nou ik had er toen wel erg zin in. Maar sterk gebleven.

Vandaag ook documentaire gezien over iemand die van gezonde leefstijl naar een leefstijl ging met producten uit de supermarkt wat suiker bevat. Onvoorstelbaar, die man kwam 3 kilo in een week aan. Ben mezelf wel bewust van het feit dat suiker bij mij de grootste boosdoener was en wil niet meer terug naar mijn 'elke dag een halve liter cola (soms een hele) per dag drink tijdperk' te gaan. Het is gewoon een verslaving (ratten (of muizen) reageren nog 'verslaafder' op suiker dan op cocaïne. Zegt wel wat.

Als jullie t leuk vinden om de documentaire te zien, hij heet: That sugar film. (heb via google gezocht).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 22:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8