Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Even je dagboek door gelezen. Je gaat echt goed zeg.
De eerste dagen zijn inderdaad het zwaarst maar dan kom je vervolgens in een flow en dan gaat het vanzelf.

Ik vond de vruchtenshakes niet lekker veel te zoet. Op een gegeven moment at ik iedere avond spaghetti, heeeeeerlijk. Ook de cottage pie vond ik lekker.

Heel veel succes Ann, je gaat als een trein meid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2015 16:41    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Dag 12:

ja, de spaghetti is lekker, doe er alleen wel italiaanse kruiden bij. Cottage pie ook lekker. De taco ook wel, maar die bonen blijven hard. Das niet zo lekker.

Morgen gaan ze pannekoeken eten hier als lunch, niet fijn! Dat is zoo nom, maar ik ken mezelf en weet dat ik er wel vanaf kan blijven. Nu paar maand knallen en dan mag ik weer genieten, maar dan met mate.

Ben zo benieuwd naar het weegmoment, zal geen 4 kilo af zijn, maar ik hoop op 98 kilo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 sep 2015 22:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 13:

Vandaag ging wel goed. Had helemaal geen last van die pannenkoeken, dus dat scheelt weer. Wel beetje down vandaag, maar komt niet door het eten. Mijn vader moet weer, voor de 5e keer, geopereerd worden. Heeft blaaskanker gehad, maar het blijft terugkomen. Deze keer blijkt het op een andere plek te zitten wat eigenlijk niet voorkomt. Sfeer is dus best wel beetje down hier in huis. Niks aan zo. Blij dat ik morgen weer naar school kan. Ook even twee uurtjes werken.

Dinsdag weer wegen, super benieuwd. Ik moet stoppen met elke dag wegen, is niet de bedoeling en het is wel leuk om het verrassing te houden voor het weegmoment. Dus morgen en dinsdagochtend mezelf verbieden dat ik dat niet mag.

b.t.w.: die soep met champignons was echt niet lekker. Geen soep meer voor mij,.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2015 20:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
OOOh die soepen, niet te eten. Beh. Ik heb de champignon geprobeerd en vervolgens de andere smaken direkt retour naar mijn coach gedaan. Heb je de Havermout al geprobeerd?

Vervelend joh van je vader. Goed van je dat je niet in eten terugvalt op zo'n moment. Of ben jij geen emo eter?

Iedere dag wegen is inderdaad heel verleidelijk. In het begin woog ik netjes 1x zelf en 1x bij mijn coach maar na een paar weken stond ik er thuis ook iedere dag op hoor. Stom want er kan best wel een verschil in zijn per dag. Soms houd je wat meer vocht vast en dan is het zo een kilo meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2015 21:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 14:
Ik ben niet echt een emo eter, meer een verveel eter en 'ik ben toch al dik' eter.

Ik heb de havermout nog niet gehad. Deze neem ik mee, hopelijk lekker. Denk met kaneel ook erg lekker.

Heb vandaag niet gewogen, braaf hé. Morgen dus toch een beetje een verrassing. Hopelijk die 98 kilo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2015 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Spannend vandaag Ann! Laat je het ons weten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 7:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ann92 schreef:
Dag 12:

ja, de spaghetti is lekker, doe er alleen wel italiaanse kruiden bij. Cottage pie ook lekker. De taco ook wel, maar die bonen blijven hard. Das niet zo lekker.

Ik laat de chili eerst altijd even in een kom lauw/warm water staan zodat de bonen wat zachter worden. Probeer maar eens, ik vind de chili hier een stuk lekkerder door worden.
Ik doe trouwens ook overal nog (verse)kruiden doorheen hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 9:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja! dik onder de 100! 97,5. Dus in totaal al 7 kilo in twee weken. Gaat lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 16:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waanzinnig goed van je. Gefeliciteerd. Op naar de 95 kilo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 sep 2015 17:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, goed gedaan meid!
Wat moet dat een fijn gevoel zijn om twee ipv drie cijfers op de weegschaal te zien!

Mijn lichaam heeft zich wonderbaarlijk goed hersteld na mijn feest weekend, ik woog vanochtend 67,2! Dus 100 gram lichter dan donderdag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2015 9:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8