Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Blondje2
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Even een vraagje! Wanneer kregen jullie weer wat meer energie! Want daar heb ik op het moment echt wel een gebrek aan haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Dag 5 en 6:

Update time:
Alles overleefd, wauw, wat een weekend. Teveel lekker eten om me heen maar niks gehad! Had het wel moeilijk mee, vooral gisteren. eerst patat voor mijn neus, toen later op avond oliebollen (dorpsfeest) en daarna weer naar patatkraam. Vervolgens moesten we ook nog langs de McDrive natuurlijk. Alsof ze het erom deden. Maar niet erg, ik heb mezelf laten zien dat ik sterker ben dan ik vooraf dacht!

Vandaag ook hele dag verjaardag met brownies, taart, borrelnootjes, worst, kaas en komkommer en alles. Ook nog lekker avondeten op tafel. But I survived, ging makkelijker dan gister!

Ik moet zeggen, de shakes zijn niet echt lekker, dus ik hoop dat ik deze niet meer zoveel hoef. Als de maaltijden me bevallen dan neem ik die lekker als avond. Zal dit wel overleggen met mijn coach.

@ yldau: Heb je toevallig in Grou dorpsfeest? Ik werk daar namelijk en dan is daar ook dorpsfeest, dat zou toevallig zijn.

@Blondje2; Ik kan niet echt zeggen wanneer je wat meer energie krijgt, ik had het vooral de derde dag, maar nu wel redelijk normaal. Heb het druk, dus dan ook wel beetje moe daardoor. Maar hiervoor dronk ik veel cola, dus toen had ik juist meer last van energieschommelingen. Door dit eten blijft het meer op pijl.

Als ik jou was zou ik je coach vragen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Echt heeeel knap van je Ann! Petje af!
Wij zijn gisteren met de meisjes wezen zwemmen en daarna ook langs McDonalds geweest, heb braaf een flesje water genomen.

Ik woon in een klein dorpje vlak bij Bergum, dus geen dorpsfeest in Grou...

Ik heb gisteravond twee glaasjes droge witte wijn gedronken Geschokt Had een heftig en emotioneel avondje achter de rug, helaas voelde ik me er niet veel beter door Sip

Ik sta al sinds donderdag stil, nog steeds 68 kilo. Heb gehoopt nu toch wel in de 67 te zitten maar helaas.
Vanochtend kwam even de gedachte op om te beginnen met de afbouw maar ik heb mezelf even streng toegesproken en ga in iedergeval nog een week door. Straks moet ik naar Manon, ik hoop dat zij me een beetje kan opbeuren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 8:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 7:

Eigenlijk best lekkere dag gehad. Alleen rond 6 uur hongergevoel, wilde graag wachten tot eten op tafel stond. Eet namelijk wel gewoon mee met ouders en broer was er ook even. Ik stoor me er niet echt meer aan, kan me er voor afsluiten. Maar als ze lasagna gaan eten denk ik niet, maar dat hebben ze nog niet gedaan gelukkig.

Mijn moeder vind het wel gek, ze vind het knap maar het voelt voor haar alsof ze me laat verhongeren. Dit vond ik wel grappig om te horen. Eerste 2 dagen vond mijn moeder het niet zo heel tof, maar ze staat wel achter me. Nu vind ze het wel knap en ziet ze dat ik nog niet dood ben en goed humeur behoud. Dus dat obstakel is ook weg Lach

Morgen wegen!!!!! Ik heb er zin in en vooral ook om te zien wat ik weeg en de nieuwe producten uit te proberen. Hopelijk bevalt de kant en klare maaltijden mij, want die shakes vind ik niet echt heel er lekker. Wel te doen, maar soms dan is een slok echt ineens vet vies. Ik ga der weer voor !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 21:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Spannend Ann! Laat je het ons weten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 7:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ojaa, 4,1 kilo afgevallen! van 104,5 naar 100,4. Oké eerste week, allemaal vocht, maar leuk begin, want dat betekent dat ik sowieso volgende week wel onder de 100 kom als ik zo doorga!

Straks de spaghetti proberen. Hoe maak jij de maaltijden klaar Yldau? Gewoon met heet water of magnetron, merk je verschil in hoe lekker het dan is?

Heb ook nog 1 soepje meegenomen, de champignon, toch even proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 15:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw! ! Al bijna onder de 100, top hoor! Dat motiveert hè!
Hoe smaakte je spaghetti? Ik heb een qooker dus pak daar wat water van en laat het dan even staan totdat het wat indikt. Daarna warm Ik het nog even extra op in de magnetron.
De Chili laat ik trouwens een poosje langer in wat water staan anders zijn de bonen Nog hard Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 19:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Stap je nu trouwens ook over Op de 3 producten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2015 19:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 8:

Gaat weer lekker deze week tot nu toe. Heb nu de spaghetti en de cottage pie gehad voor maaltijd. Beide goed te doen, stiekem zelfs wel lekker. Heel kruidig ook.

Vanavond haast mijn 2e helft van de reep op te eten! oeps. Doe nu trouwens 3 producten Yldau. Bevalt me goed, vooral als ik nu al mijn laatste stukje vergeet op te eten. Deze 22.15 nog gehad.

Vind het lastig om dat dagboek altijd goed in te vullen, zoals mooiste moment van de dag. Lastig om soms te bedenken.

Morgen weer een dagje school. Neem dan mijn to go shake mee, een reep en als maaltijd de taco chilli proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2015 22:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren was dag 9 van mijn dieet: ging goed, weer veel verleidingen, maar niet aan toegegeven. Heel stiekem een mini stukje van de kip gehad voor de smaak. Kan volgens mij niet echt kwaad. En vond het niet eens heel lekker, dus dat scheelt.

Vanochtend stiekem op weegschaal gestaan, 99,3 !!! Gaat goed. Dinsdag weer wegen, dus ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2015 11:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8