Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Piccallilly79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Super dat je de stap hebt gezet. De eerste dagen zijn het zwaarst, daarna (ging het bij mij tenminste) als een tierelier. Ik heb continue het 900 programma gedaan. Ik kwam in een flow en die is niet meer weg gegaan. Als je interesse hebt in het verloop: zie mijn dagboek ;-)

Succes verder: you can do it!

Edit: ik zie dat mijn SA dagboek niet bij mijn profiel staat, via 'alle berichten van' kom je er ook wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Hoe ging dag 2?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
hello people

dag 2:

Ging echt te goed! Ik zit al op bijna 3 liter, nog 250 ml. Heb een app, echt super handig om bij te houden.

Wat heb ik vandaag gehad:
11.15: Mango shake
15.00: Hazelnoot reep, klein stukje overgehouden , deze 16.00 opgegeten.
18.15: Dark chocolate shake
en straks nog de chocoloco reep! <3 save the best for last.

Mango shake ook apart smaakje, maar wel lekkerder dan de vanille. Dark chocolate ging ook wel. Ze hebben allemaal wat een gek smaakje, denk dat ik eraan moet wennen. De hazelnootreep ging wel qua smaak, structuur vond ik wat apart, maar zeker wel te doen.

Straks nog de lekkerste reep, denk dat ik hem nu al ga opeten, want krijg nu wel beetje hongergevoel. Maar rest van de dag super, geen hoofdpijn, geen last van buik, niet duizelig. Hopelijk morgen ook, dan heb ik een hele lange dag school. 9.15-18.45 . bluuuh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 18:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, dat gaat al lekker bij jou! Vandaag de zwaarste dag zeggen ze (de 3e dag) hoop dat je het vol kunt houden vandaag.
Goed je water blijven drinken en bij mij persoonlijk werkt koffie ook goed tegen een hongergevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 6:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yldau, je had gelijk over dag 3, best pittig. Niet qua lichamelijke klachten, alleen moe, maar ook hele lange dag op school.
Het was vooral psychisch, zo zin in eten! Beetje honger op de middag, maar vooral zin in lekker eten. En dan ook nog rond etenstijd naar me zus, die vervolgens pizza ging eten, my favorite. Vond ik niet zo leuk. Sip Zit ik daar met me reepje. Maar the good news, i survived.

Heb vandaag de 2 to go drankjes meegenomen (chocola, mango/sinaasappel). Die zijn best wel even lekker! Jammer dat ze wat duurder zijn, maar wel heel handig, al voor mijn gevoel wel minder vullend. Zal wel tussen oren zitten.

Morgen 4e dag, benieuwd hoe het dan gaat. Wel last van me keel, hele week al. Hopelijk gaat het eens over, normaal neem ik er wat voor, maar dat kan nu niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 21:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Top dat je die moeilijkemomenten hebt doorstaan, echt super knap!
Vanaf vandaag wordt het waarschijnlijk alleen maar gemakkelijker.

Ik weet niet of je van havermout houdt, maar die vult dus echt goed! Ik neem vaak 's ochtends een halve portie als ontbijt, lekker met kaneel er Door. 'S avonds voor de tv neem ik dan de rest van de havermout, heerlijk vind ik dat.
Maar nogmaals, je moet er wel van houden. Ik ken ook mensen die er van gruwelen.

Leuk om zo je vorderingen en dieet belevenissen te lezen. Ben benieuwd hoeveel je dinsdag kwijt bent.
Weeg je thuis ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Blondje2
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight away

Reageer met quote
Je bent goed bezig zeg!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 13:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
thanks Yldau! vandaag viel gelukkig weer mee. Stiekem al wel gewogen vanochtend, maar niet hele betrouwbare weegschaal. 102 stond erop. Benieuwd!

Ik hou opzich wel van havermout, maar doe er altijd banaan doorheen. Ik neem wel eentje mee om te proberen! Ik heb de chocoloco altijd voor de avondsnack, als beloning zeg maar. Heb jij ook al eens de maaltijden geprobeerd van hun? De spaghetti enzo? Ben heel benieuwd naar die smaak.

Morgen ga ik naar dorpsfeest toe, rond 2.00 snachts waarschijnlijk thuis. Hopelijk dan geen last van honger o.i.d. Zal vast meevallen. Geen alcohol, dat vind ik wel lastig, maar kan er wel vanaf blijven.

Vandaag de perzikshake en de bosvruchtenshake gehad. Vooral de perzik vond ik lekker! Morgen weer aan het werk, dus doe dan als ontbijt de reep, voor als ik weg ga een helft en in de kleine pauze. 13.00 klaar en dan neem ik 14.00 de shake. Vind het niet leuk om te shaken waar anderen bij zijn, maar reepje is anders ofzo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Piccallilly79 schreef:

Edit: ik zie dat mijn SA dagboek niet bij mijn profiel staat, via 'alle berichten van' kom je er ook wel.

Je dagboek staat in je profiel als je op je naam klikt zie je de link ook staan, klopt je dieet nog wel wat je in je profiel hebt ingevoerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 sep 2015 11:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind de maaltijden best oké, de spaghetti en Taco Chili (soort van Chili con carne) zijn favoriet. De cottage pie (soort stamppot) vind ik vrij smakeloos.

Veel plezier vanavond, hoop dat jullie het een beetje droog houden. Hier regent het af en aan pijpenstelen.
Wij zijn volgend weekend aan de beurt voor dorpsfeest, ik mag graag een wijntje drinken dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2015 19:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 2 van 8