Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stok achter de deur

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gezondvoormnkids
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dag allemaal. Wat fijn dat deze website er is. Ik heb echt een stok achter de deur nodig om mezelf te motiveren om af te vallen. Het is me 1x eerder gelukt in mn leven: toen ik 10 kilo kwijt moest raken om een fertiliteitsbehandeling in het ziekenhuis te ondergaan. Uiteindelijk raakte ik over een periode van 1,5 jaar 18 kilo kwijt (van 120 naar 102) en voelde me erg goed. Dat was een gewicht waarop ik me gezond voelde en alles kon doen wat ik wilde. Mn BMI was dan wel nog altijd 31, maar ik weet nu dat dit gewicht bij mij past. Mn bloeddruk en bloedwaarden waren fantastisch en ik voelde me ook gewoon goed.

Na een jaar of 5 ging het mis na mn tweede zwangerschap, een tweeling. Ik kon in de laatste maanden nog maar weinig eten omdat een van de kinderen tegen mn maag aan zat. In combinatie met borstvoeding kreeg ik daarom na de bevalling gierende honger. Ik kon op een dag makkelijk 5000 calorien eten. De kilo's vlogen er dan ook bij en de rem op het eten was er af.

Nu de tweeling 4 wordt en ik voor mn gevoel eindelijk weer wat rust krijg wilde ik begin dit jaar weer serieus aan de slag met een gezond gewicht. Op mn werk vond ik het eenvoudig om het 'vasten' vol te houden. In een window van 5 a 6 uur at ik door de week wat ik wilde en in het weekeind lette ik niet op. Ik weet nu dat dit niet bij me past en dat bleek toen Corona startte en ik thuis moest gaan werken. De 5 kilo die ik kwijt was vloog er weer aan en nog wat.

Nu de rust weer wat wederkeert begin ik vol goede moed op dezelfde weg die ik 6 jaar geleden bewandelde. Veel meer groente op een dag en geen snoep/chips/koekjes in huis. Ik sta nog iedere avond enkele malen in de keuken en vind dat rijstwafels, nootjes en zaden.

Het is erg fijn hier af en toe te kunnen lezen en schrijven. Het motiveert enorm de ticker omlaag te zien gaan. Ik heb hem bewust op BMI gezet omdat ik streef weer rond de 30 uit te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2020 10:24    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ah je hebt heel goed door wat je moet doen om af te vallen op een manier die bij je past en uit te komen op het BMI waarbij je je goed voelt! Top! Succes met op de 30 te komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2020 13:37    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo gezondvoorm'nkids, van harte welkom bij de weegclub.
ik zie dat je je weg al hebt gevonden Lachen
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2020 23:17    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom op deze site, gezondvoormijnkids. Gaat vast goed lukken als ik je verhaal zo lees. Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 10:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1