Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stier30 van week tot week

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mispa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Natuurlijke voeding

Reageer met quote
Fijne vakantie en veel plezier , het zou iig nog n mooie week worden wat het weer betreft Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo Stier,

Ik dacht ik kom eens in je dagboekje spieken, maar ik zie dat je al enige tijd niet hebt geschreven. Heb je er geen zin meer in? Of heb je genoeg aan je sprintjes? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2015 18:56    
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
ja nou ja ben inderdaad nogal actief in de sprintjes. Weet hier niet altijd goed wat te schrijven. Ik heb altijd mijn ups en downs.
Deze vakantie is het eigenlijk boven verwachting gegaan tot vorige week. Deze week wel iets minder. Maar ik weet ook waardoor het komt. Hoop vanaf volgende week weer beter ritme en dus ook met eten weer op de rit te komen.

Als ik niet in de sprintjes ben te vinden en het is hier ook erg stil.. tja dan is het heel slecht. Dus moet van mezelf af en toe gewoon ook hier even wat posten.

Mijn roeier is in onderhoud, dus ik moet even geduld hebben, maar kan daardoor nu even niet roeien thuis. Eigenlijk had ik verwacht deze week dat weer te kunnen oppakken.
Eet momenteel wat onregelmatig door mijn vakantie, waardoor het ff wat minder gaat. Ben dan ook sneller geneigd toe te geven aan dingen.. Cool en gebruik om het goed te praten het smoesje dat het de twee eerste weken zo meeviel Sip is niet de bedoeling. Gelukkig is vrijdag mijn lief thuis, dan is het ook gemakkelijker vol te houden.

Leuk als je mee leest! Ga ff spieken of je ook een dagboekje hebt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2015 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
En als we in elkaars boekje blijven schrijven, blijven we een melding krijgen. En worden we steeds ermee geconfronteerd. Lachen
Ik vind het juist wel fijn om een eigen boekje te hebben. Daar ''mag'' ik lekker over mezelf praten, en kan ik volledig alles open en eerlijk zeggen. Bij de sprintjes ook wel, maar dan is het natuurlijk ook leuk om op elkaars verhaal te reageren. Ik ben in ieder geval super blij met mijn mede sprinters!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2015 19:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo tijdje niet in mijn dagboek geschreven want ben vooral actief in de sprintjes, maar het loopt weer even minder. Daarom goed om even een afspraak in mijn dagboekje te zetten.

Ik moet dingen los laten en achter me laten en dat lukt me momenteel even niet zo goed.. daardoor gister ook weer flink de mist in gegaan.. dat is gewoon een vicieuze cirkel die ik weer moet doorbreken.
Morgen bezoek ik de diëtiste, die weet me meestal wel positief te stemmen. Ik heb het dan ook echt nodig om elke x weer te gaan. Terwijl ik zelf echt weet wat ik wel en niet moet doen.
Merk vandaag dat ik ook moeite heb om niet als een kip zonder kop naar de winkel te fietsen voor snackies.

Ik ga a.s. zaterdag met mijn moeder naar een creatieve beurs toe. Heb een lijstje met spullen die ik wil kopen. Heb met mezelf besloten dat als ik za ochtend minder weeg als maandagochtend ik iets extra's mag uitzoeken dan wat er al op het lijstje staat.
sowieso ga ik een nieuw haakpatronenboekje halen, een pieper voor in een van mijn amigurumi's sokkenwolletjes om 1 paar sokken te breien (soms kan dat uit 1 grote bol soms heb je 2 kleine nodig) en rood, groen en zilver haakkatoen om voor de kerst wat moois te maken.
Op zo'n beurs zie je altijd dingen die je extra wilt hebben vandaar een lijstje Erg blij hihi want je hebt nooit genoeg van je hobbyspullen. Dus me aan dit lijstje houden is sowieso moeilijk, maar als ik nog een paar dagen goed mijn best ga doen dan weeg ik za misschien wel minder en is er een kleine beetje extra budget wat mee gaat voor een impuls aankoop. Als stimulans en beloning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 12:22    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
amigurumi's sokkenwolletjes " wat een prachtig scrabblewoord. Applaus

Het is en blijft moeilijk he Stier. Zo herkenbaar meid. Een hobby is inderdaad een goede afleiding en beloning.
Meestal ben ik richting kerst lekker aan het fröbelen en als ik fröbel heb ik geen tijd om te eten dus prima.

Wel doorzetten hoor je bent al een mooi eindje op weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 15:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cool Dank je eef. Je bent er weer !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2015 21:25    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
ja hoor stier ik ben er weer. Nog niet actief met afvallen maar in de "voor fase" zullen we maar zeggen.
Eerst nog even aansterken na mijn operatie voor ik er weer tegenaan ga.
Als ik de verhalen zo lees van iedereen heb ik er weer zin in hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 10:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ging het vorige week niet zo goed op de beurs mocht ik geen extra's inslaan. Heb er zelfs ook geen sokkenwol gekocht, want kon niet een mooie geschikte vinden.

De rest van de week lekker aan het sniffen en snotteren geweest. Weinig bewogen en wel lekker gegeten.
Dus ik dacht dat zal wel weer niet veel goeds betekenen, maar gek genoeg stond ik vandaag op de weegschaal en -1,4 Geschokt

nu komt mijn eerste mijlpaal -15 kg al dichterbij.. en ook voor mijn doel gezonder zijn/leven voor een eventuele zwangerschap ben ik nu een mooi eind opweg. Ik zou het nu nog leuk vinden om richting het einde van het jaar zo ver mogelijk richting de 120 te komen en ga zo langzamerhand steeds meer nadenken over het stoppen met de anticonceptie richting het nieuwe jaar 2016. Zolang als het duurt kan ik verder zakken en wil dan bij een zwangerschap ook intensief bij de diëtist langsgaan om alles goed in de gaten te laten houden. Verder natuurlijk ook de gebruikelijke begeleiding volgen.

Er leuk om mee bezig te gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 12:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zondag was ik hartstikke blij met mijn daling van het gewicht, maar 's avonds voelde ik me ineens niet lekker. Kreeg soort stekende pijn in de hartstreek. Normaal als ik erg gespannen ben, kan ik zoiets ook wel voelen, maar dan neemt het gelijk af als ik iets afleidends ga doen. Dit keer niet.
Gevolg, mijn lief belde 112 en er kwam een ambulance. Die kon niks vinden op een hartfilmpje, dus ze namen me mee voor verder onderzoek.
Na een 6 uur in het ziekenhuis en bloedonderzoek, nieuw hartfilmpje e.d. mocht ik weer naar huis, want ze konden niks vinden. Alles was goed, geen afwijkingen te vinden. Dus ze denken dat ik toch last had van spanning.
Ik kan me echt niet goed bedenken wat dat dan zou moeten zijn. Misschien een hoop kleine dingetjes bij elkaar, maar meestal weet ik wel een oorzaak en dat weet ik nu niet.

Op mijn werk was iedereen flink geschrokken. En raadde me gelijk aan om contact op te nemen met de coach. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik haar dan precies moet vragen. Omdat ik zelf eigenlijk nauwelijks snap waar ik nu last van heb gehad..
Qua eten gaat het momenteel wel weer oké, Want ik kan veel verleidingen weerstaan. Ik hoop dit door te kunnen zetten komende week.

Vanochtend ben ik naar de huisarts geweest. Heb gister en ook vandaag nogal last van wat er zondag is gebeurd. Ben er een beetje van ontdaan en daardoor ook wel weer echt gespannen geweest. Maar de huisarts kon me melden dat echt alles goed was, geen verhoogde bloeddruk, geen afwijkende suikerwaarde, of andere afwijkingen in het bloed van organen ofzo. Dus hij raadde me aan de volgende keer niet een 112 maar de huisartsenpost te bellen, die komen dan ook met spoed naar je toe, maar die hebben een arts bij, die direct een betere diagnose kan stellen. Het ambulance personeel is vooral opgeleid om mensen voor te bereiden op ziekenhuis bezoek (aanleggen infuus, uitvragen allergiën e.d. enz) en checken alleen of ze eerste hulp moeten verlenen (bijvoorbeeld door medicatie, reanimeren e.d.). Verder zei de huisarts dat ik ook mijn coach kon vragen om te kijken waar de stress ineens vandaan kwam. Ik weet het namelijk echt niet.
Ik heb hem ook van de kinderwens verteld en dat ik zo na zondag dan weer twijfels heb of ik het aankan. Hij gaf aan dat er veel vrouwen zijn die zwanger raken die daar geen eens over nadenken, maar die wel veel ergere stress klachten hebben. Dat stelde me gerust, hij zei dat ik eind december nog maar eens een afspraak moest maken Schaam Schaam Lachen dan konden we er nog eens rustig aan denken.

Laatst aangepast door stier30 op di 10 nov 2015 9:49, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 8:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12