Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stier30 van week tot week

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
Nou had me zo verheugd op de eigengemaakt muffins. Maar t viel een beetje tegen, proefde alleen de stukjes appel en walnoot, maar verder smaakte het een beetje flauw. Geen banaan geproefd
En door de stukjes appel was erom heen het deeg wat vochtig, terwijl ze toch echt wel gaar waren. was niet mijn ding.
Volgende keer dus iets anders zoeken. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 aug 2015 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Iris-40kg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hoi stier30,
bedankt voor je berichtje in mijn dagboekje,
ik ben terug van vakantie en we gaan er weer voor.

Gr Iris

Woensdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Bloempje30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dietiste

Reageer met quote
stier, jammer dat ze niet zo smaakte, waar je zo op gehoopt had, mij lijken ze ook wel lekker.

Top van je dat je de andere kant hebt opgekeken bij de verleidingen, Yo Go Girl Dansen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015 20:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank dames voor jullie bezoek aan mijn dagboekje. Ik ben hier (op het forum) veel te vinden nu omdat ik me dan blijf focussen. Dus als jullie me missen dan graag aan de bel trekken Lach

Vandaag begon de stress weer over de schoonfam. Er is veel ruzie steeds (tussen schoonouders en 2 schoonzussen die op het geld uit zijn) en ik vermoed dat één van mijn schoonouders vergeetachtig begint te raken en dat er daardoor problemen ontstaan, omdat niet iedereen dit ziet, of er juist misbruik van probeert te maken. Heb het er met mijn lief over gehad en we gaan morgen daar eens over praten met hen. Want ik denk dat de problemen daardoor steeds ontstaan.
Had toen weer emotietrek. Vind dat zo lastig.

Heb net mijn lief op bed gelegd, hij moet morgen weer vroeg op om te werken maar we hebben goed gepraat over ons zelf. En vooral over mij. Dat ik het lastig vind om af te vallen. Ik merk er niet zo veel van in het dagelijks leven, ja een getal op de weegschaal en de gaatjes van mijn riem die ik strakker moet doen. Maar de conclusie is dat ik mezelf er niet echt mooier en beter door voel. Hij ziet het wel en merkt het wel en is er ook nog heel blij mee, waardoor ik schuldgevoelens heb. Dat ik er nooit eerder zo serieus wat aan ben gaan doen.

Vanavond waren we lekker een ijsje gaan halen. Niet omdat het verdiend was, maar gewoon omdat het ook leuk moet blijven en ik liever vanavond met hem een ijsje haal, als morgen alleen een B&J ga halen en mmmmmmm leeg eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2015 21:37    
Vrouw Weeggegevens   Mispa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Natuurlijke voeding

Reageer met quote
Lieve Stier ,

Ik heb zojuist je dagboek gelezen en bemerkt dat er al 10 dagen niets meer geschreven is Huil huil

Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen

IK TREK NU DUS HEEL HARD AAN DE BEL !!!!

Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen Er gaat een belletje rinkelen

Zie ook dat je nog maar een ietsiebietsie van een heerlijke beloning verwijdert bent. Kom op dat moet je toch zeker deze week kunnen halen Cool Verrast Erg blij Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 20:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen ja goed gezien. Het ging inderdaad minder dacht ik, maar had me wel in de sprintjes gemeld hoor ohhh gelukkig bleek ik nog vet groen te hebben.
We zijn uit eten geweest za en had vorige week 2x eetbui, minder bewogen, dus ik snap de -0,9 niet echt. Misschien toch vocht dat ik daarvoor vast hield kwijt en dat ik zo goed naar WC kon.

Donderdag ben ik bij de diëtiste geweest. Ik heb daar besproken dat ik graag een soort streef wil, waarop ik kan stoppen met anticonceptie. Ze had niet echt een antwoord. Maar we gaan voor eind van het jaar de 123 iig proberen te halen, liefst misschien wel 120. Daarbij kwam weer naar boven dat ik afvallen zo eng vind, wat als mensen dingen gaan verwachten van me. En wat als ik weer ongelukkig wordt. Vroeger was ik misschien wel slanker maar zeker niet gelukkig. Dat maakt het soms lastig om gemotiveerd te blijven.

Vandaag ging eigenlijk heel goed Cool Morgen ga ik weer naar coaching. Hoop mijn bevindingen van donderdag daar te kunnen bespreken. Vind het wel spannend.

Mispa ik hoop echt voor mijn vakantie onder de 128 te komen ja Lach dan heb ik een lekkere verrassing. A.s. zondag weet ik hoe ik ver ik voor de vakantie ben gekomen. Dan ga ik lekker 2 weken genieten en daarna hoop ik weer vol verder te gaan.

Zal van de week nog x een update doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 20:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Och op vakantie kun je ook lekker gezond ofwel gezond en lekker eten Erg blij

Meis, maak je niet zo druk om anderen , het is jouw leven en dan kun je maar beter zelf goede keuzes maken Erg blij

Ook ik werd vroeger geleefd door wat anderen zeiden of wat ze wellicht van mij dachten. Zo'n elf jaar geleden ging de knop om , tijd voor mijzelf , wat vind ik leuk , wat is het beste voor mij , waar zou ik gelukkig van worden of zijn ?

Luisteren anderen naar wat jij hun opdraagt te doen ? Nee , want dat zou jij net als ik , niet eens doen Geschokt

Maak bij een eetbui eens een groene smoothie , drink er kleine slokken van en je zult bemerken dat de trek verminderd , zeker wanneer je daarna ook een glas water neemt.

Je/wij hoeven niet aan een eetbui toe te geven , weet je. Die keus maak ik. Maak een copy van (of meerdere) van een egobaby ( vast met google te vinden , plak die overal waar iets eetaars of snaaibaars inligt. Op de koelkast , op de binnenkant van een kast , bij de spiegel en op de weegschaal bv en denk of schrijf erop .... hier doe ik het voor ! Maakt niet uit wat anderen ervan vinden , maar wij willen graag voor een kindje gaan Lachen

Je kunt het best en ik en anderen geven je steun en peptalk Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2015 22:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij ik weet ook wel dat ik alles voor mezelf doe. Maar ik ervaar niet echt dat ik het nodig heb zeg maar.

Het is meer dat ik weet dat ik er later profijt van heb en dat ik weet dat het gezonder is, maar wat ik bedoel ik dat ik niet ervaar dat ik nu niet gezond ben.

Ik vind het ook moeilijk om uit te leggen maar er is iets wat me steeds tegen gehouden heeft om door te zetten. Momenteel lukt het voor het eerst best aardig om het te veranderen, maar ik kan niet zeggen dat het vanzelf gaat en daarbij ben ik nu 10 kilo kwijt maar ik merk er eigenlijk vrij weinig van het resultaat.
Dat is dus niet de extra motivatie zoals ik gehoopt had.

Vandaag laatste dagje op het werk gehad, morgen nog wat administratie verwerken thuis en natuurlijk eerst fitnessen 's ochtends. Dan wat huishoudelijk werk. Zaterdag nog een dagje schoonfamilie en zondag wordt het tassen inpakken en heel vroeg naar bed, want we gaan 's nachts rijden.
We hebben in elk geval tot vrijdag geboekt en afhankelijk van het weer blijven we misschien nog wel langer weg. Cool Ik ga er zeker van genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dan moet ik zeker niet vergeten je zondag een hele mooie vakantie toe te wensen Erg blij

Lekker gevoel als je vandaag de laatste werkdag hebt gedraaid en je langzaam kunt voorbereiden eventjes alles achter te laten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2015 21:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cool Woehoe bijna echt weg. Vandaag nog even een groen hokje kunnen achter laten. We gaan lekker van de vakantie genieten. Heb me voor het sprintje van Ellen opgegeven, dus moet me ook tijdens mijn vakantie nog x melden en gewicht doorgeven.
Tot over in elk geval een ruime week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2015 10:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12