Auteur |
Bericht |
stier30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-4-2015 Berichten: 914 Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)
|
|
Nou had me zo verheugd op de eigengemaakt muffins. Maar t viel een beetje tegen, proefde alleen de stukjes appel en walnoot, maar verder smaakte het een beetje flauw. Geen banaan geproefd
En door de stukjes appel was erom heen het deeg wat vochtig, terwijl ze toch echt wel gaar waren. was niet mijn ding.
Volgende keer dus iets anders zoeken.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 aug 2015 21:43 |
|
 |
|
 |
Iris-40kg Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi stier30,
bedankt voor je berichtje in mijn dagboekje,
ik ben terug van vakantie en we gaan er weer voor.
Gr Iris_________________
Woensdag = weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2015 20:43 |
|
 |
Bloempje30 Vaste Weegclubfan

|
|
stier, jammer dat ze niet zo smaakte, waar je zo op gehoopt had, mij lijken ze ook wel lekker.
Top van je dat je de andere kant hebt opgekeken bij de verleidingen, Yo Go Girl  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2015 21:48 |
|
 |
stier30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-4-2015 Berichten: 914 Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2015 22:37 |
|
 |
|
 |
Mispa Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 1011 Dieet: Natuurlijke voeding Woonplaats: Maasbracht
|
|
Lieve Stier ,
Ik heb zojuist je dagboek gelezen en bemerkt dat er al 10 dagen niets meer geschreven is
IK TREK NU DUS HEEL HARD AAN DE BEL !!!!
Zie ook dat je nog maar een ietsiebietsie van een heerlijke beloning verwijdert bent. Kom op dat moet je toch zeker deze week kunnen halen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 aug 2015 21:15 |
|
 |
stier30 Mega Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 aug 2015 21:58 |
|
 |
Mispa Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 1011 Dieet: Natuurlijke voeding Woonplaats: Maasbracht
|
|
Och op vakantie kun je ook lekker gezond ofwel gezond en lekker eten
Meis, maak je niet zo druk om anderen , het is jouw leven en dan kun je maar beter zelf goede keuzes maken
Ook ik werd vroeger geleefd door wat anderen zeiden of wat ze wellicht van mij dachten. Zo'n elf jaar geleden ging de knop om , tijd voor mijzelf , wat vind ik leuk , wat is het beste voor mij , waar zou ik gelukkig van worden of zijn ?
Luisteren anderen naar wat jij hun opdraagt te doen ? Nee , want dat zou jij net als ik , niet eens doen
Maak bij een eetbui eens een groene smoothie , drink er kleine slokken van en je zult bemerken dat de trek verminderd , zeker wanneer je daarna ook een glas water neemt.
Je/wij hoeven niet aan een eetbui toe te geven , weet je. Die keus maak ik. Maak een copy van (of meerdere) van een egobaby ( vast met google te vinden , plak die overal waar iets eetaars of snaaibaars inligt. Op de koelkast , op de binnenkant van een kast , bij de spiegel en op de weegschaal bv en denk of schrijf erop .... hier doe ik het voor ! Maakt niet uit wat anderen ervan vinden , maar wij willen graag voor een kindje gaan
Je kunt het best en ik en anderen geven je steun en peptalk  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 aug 2015 23:34 |
|
 |
|
 |
stier30 Mega Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 sep 2015 22:32 |
|
 |
Mispa Super Weegclubfan

|
|
Dan moet ik zeker niet vergeten je zondag een hele mooie vakantie toe te wensen
Lekker gevoel als je vandaag de laatste werkdag hebt gedraaid en je langzaam kunt voorbereiden eventjes alles achter te laten  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 sep 2015 22:56 |
|
 |
stier30 Mega Weegclubfan

|
|
Woehoe bijna echt weg. Vandaag nog even een groen hokje kunnen achter laten. We gaan lekker van de vakantie genieten. Heb me voor het sprintje van Ellen opgegeven, dus moet me ook tijdens mijn vakantie nog x melden en gewicht doorgeven.
Tot over in elk geval een ruime week!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 sep 2015 11:26 |
|
 |
|
|