Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stier30 van week tot week

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi eef bedankt voor je steun! Ik vind het alleen heel moeilijk om te bedenken wat ik allemaal dan wel kan. Want het afvallen gaat zo langzaam dat ik ook wel beetje moedeloos ervan wordt.
Enige wat ik kan bedenken is dat als ik tenminste 10% gewicht kwijt ben ik aan een zwangerschap kan gaan denken.
Maar kleding enz, zal boven de 100 niet zo flatteus blijven. bovendien met ik nu al dat mijn lichaam "uit verhouding" gaat door verlies van gewicht. Dus voel me daardoor eerder onzeker dan door mijn gewicht bijvoorbeeld.
Ergens weet ik ook wel dat het gezonder is, ik leukere kleding aan zal kunnen enz, enz. Maar dringt niet echt door, of lijkt zo ver weg dat het me nog niet echt helpt.
Denk dat het ook daarom zover is gekomen. Want ach ik merk het nauwelijks. Eten is verslavend lekker en heb er nooit probleem in gezien. ja tot we een huis gingen kopen vorig jaar, was het een probleem met de overlijdensrisicoverzekering.
En toen ging ik me er eens in verdiepen, ook omdat we in dit huis uiteindelijk wel een kindje wilde. Maar ondanks dat ik wist dat ik moest afvallen, lukte het niet. Door alle stress van het verhuizen, mijn baan stond op het spel en de verbouwing van de keuken in begin van dit jaar. Nu is het weer wat rustiger, dus nu zijn we er wel mee bezig. Kan niet zeggen dat het tegenvalt hoor! Maar zou gewoon sneller willen. (wie niet?).

Maar mijn Italiaanse ijsje is nu wel in de buurt! 131,1 nog 0,1. dat is een welkome afwisseling met dat warme weer.
We geven ook niet op bij een tegenslag. Maar vooral dan de draad goed oppakken vindt ik dus lastig.
Gister wel goed gegaan eigenlijk behalve 's avonds, dan ga ik toch weer snacken. Dus daar moet ik iets op vinden.
Nu vandaag maar eens overleven met dat warme weer. Moeten toch gewoon werken.

Iedereen sterkte met de warmte en succes met de strijd tegen de kilo's Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leef je nog steeds op alleen maaltijdvervangers?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 7:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee, dat niet, ik ontbijt ermee 6x per week en lunch er ongeveer 5x in de week mee.
1x in het weekend doen we brunch en minstens 1x door de weeks maak ik (sla) salade.

's avonds eet ik elke dag gewoon mee thuis maar let erg op de schijf van 5 (in elk geval genoeg groente, klein beetje aardappel/rijst/pasta en mager vlees/vis/vega)
Dit mee eten met de avondmaaltijd heb ik overigens al die tijd al gedaan.

Tussendoor heb ik fruit, en proteïne snackreep of 3 lange vingers staan. Maar dat wordt laatste tijd vaak en'en

verder gewoon veel drinken bij elke maaltijd en tussendoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 7:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
owja dat ik niet afval of weinig, heeft te maken met extra snacks tussendoor. Cracker/beschuitje hier of daar. Etentje waar extra toetjes zijn enz.
of zoals laatst een dieptepunt met een bak ben en jerry's die op gaat.
kan op zo'n moment de kracht niet vinden om het niet te doen. Maar 8 weken terug, vond ik het nog heel normaal er altijd maar aan toe te geven. En nu lukt het vaker om dat niet te doen. Al zit daar nog een hele winst.

En om meer structuur te hebben in bewegen. Want dat schiet er ook te vaak bij in. Maar nu met dat warme pufweer, lukt me dat dan toch echt weer niet. Veels te warm.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 7:45    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Positief is dat je bewust bent waar he mis gaat als je dat stapje voor stapje aanpakt ben je al een eind op weg.
En waterijsjes hebben de minste Kcal Erg blij je hebt een prachtig doel zwanger worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 7:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet dat waterijsjes minste calorieën hebben, daarom ga ik zelf slimpie ijsjes proberen te maken vandaag.

Maar zo'n Italiaans ijsje is echt een traktatie, dus heb ik als beloning op mijn lijstje gezet Schaam Schaam
Vorig jaar hadden we al wel geminderd, de 2 jaar ervoor hebben we de hele zomer door, elke week/dag bijna ijs gegeten als het 20 graden plus was Lach hihi was erg gezellig en lekker maar op een gegeven moment niet meer zo bijzonder. Dus deze zomer pas 2x geweest, en planning om niet vaker dan 2x in de maand te gaan sowieso, maar had me nu ook als doel gesteld eerst af te vallen. Dat werkt ook wel

En ik probeer echt wel om de B&J te vermijden, maar in zo'n eetbui lukt dat dus echt niet. Maar we werken eraan Lach weet ook wel dat dat de boosdoeners zijn en dat ik over alles gewoon te veel eet/at vroeger en nu, moeilijk om minder te eten, en ook anders te eten.
maar dat is ook echt nodig om resultaat te krijgen, anders helpen de maaltijdvervangers niks. Dus kcal. tellen op de eetmeter app. Helpt wel goed! Maar merk met de sleur erin dat ik dat bijv. verslof.
Diëtist is wel heel erg tevreden Lach dat geeft ook een goed gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 8:16    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Grappig dat jij die B&J ijsjes zo lekker vind, ik had ze een keer als toetje gekocht toen ik voor 20 mensen had gekookt vond ze duur en zelf niet lekker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 8:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Tja mag ook een ander merk zijn, maar vind vooral stukjes koek in combi met chocola en noten lekker en die hebben zij toevallig. Maar ligt er echt aan welke variant je dus hebt denk ik.
Vind van Ola ook ééntje erg lekker. Chocoladeijs met stukjes chocolade en rasberry swril erin.
Maar denk dat ik sowieso een zoetekauw ben ook, want geef minder om zout en hartig. Kan ik wel lekker vinden, maar tijdens eetbuien kies ik vaker zoet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015 8:54    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Heerlijk hoor stier een B&J ijsje. Is voor mij een echte traktatie want ik vind ze erg duur. Ik heb vorig jaar nog wel eens de nep versie genomen van de lidl. Ook lekker. Dit jaar heb ik nog geen ijsje op.
Stier is het voor jou niet makkelijker als je gewoon geen ijs, snoep, koekjes etc in huis haalt? Kun je ook de fout niet in gaan.
En misschien de aardappelen/rijst/pasta helemaal schrappen bij het avondeten maar alleen veel groente en klein stukje vlees?
Voor mezelf werkt dat nl super.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 02 jul 2015 17:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je eef voor meedenken, maar als ik aardappels pasta rijst moest schrappen heb ik honger honger honger. en ik haal geen ijs enz. normaal in huis hoor.
Ik fiets daar apart voor naar de winkel op een zwak moment.
Ik denk als ik met avond eten niet normaal mee kan eten dat ik dan alleen maar vaker apart naar de winkel ga voor iets lekkers.

Het gaat er wel af, maar gewoon niet zo snel. Maar het is er ook niet zo snel aangekomen hoor, dus ik moet gewoon geduld hebben.

Ik vind het echt knap dat je zoveel kunt laten.

Gister op werk hadden we vergadering met cupcakes en toch eentje gepakt. Later kwamen ze met ijsjes langs, toch een raketje genomen. Gewoon ook omdat het zo warm was! Ik weet echt wel wat ik verkeerd doe, maar t lukt me gewoon niet om dan Nee te zeggen. Of ik zeg inderdaad wel Nee, maar dan ga ik richting huis langs de winkel en haal een taart/ijs/koekjes enz. en ga lekker zitten mmmmmmm

Ow en ik verlies mijn eetlust dus echt gewoon nooit, tenzij ik heel ziek ben van misselijkheid. Maar over het algemeen heb ik koorts en hoofpijn en verkouden als ik ziek wordt en dan lust ik gewoon eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2015 6:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12