Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stier30 van week tot week

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ah via je werk die betalen het denk ik ook voor je super initiatief, en je hebt gelijk buiten lopen geeft een super relax gevoel .
Je brengt me op goede gedachten ik denk dat ik ook weer ga wandelen mooie plekjes genoeg hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 jun 2015 8:44    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed idee zeg zo'n loopcoach. Zit je ook niet ongemakkelijk in een stoel tegen iemand te praten.
Leuk dat je je eerste beloning hebt verdiend!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2015 10:04    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Klinkt inderdaad goed zo'n loopcoach. Eerst dacht ik toen ik je verhaal las " beetje zweverig" maar er zit eigenlijk wel heel veel waarheid in.
We zijn niets voor niets zo zwaar geworden en er is ook een reden waarom het afvallen eerder niet voor ons lukte. Als je dit op deze manier van je af kunt praten en tegelijker tijd bewegen is dat mooi mee genomen. Ik zal straks eens op de link kijken.

Mooi beloningslijstje heb je trouwens. Mooie en niet te dure kado's en dingen waar je blij van wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 jun 2015 17:23    
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
Bij mij zit de klad er goed in zeg Sip bah baal zo erg, maar dat doe ik al de hele week en het levert me alleen maar frustraties op die ik weer omzet in extra eten.
Waar zit die knop ook alweer.. Hij is gewoon echt ff zoek. Vanochtend 1.2 erbij op de weegschaal (valt eigenlijk nog mee als ik bedenk wat ik deze week heb gegeten). Hoop morgen op minder schade, want waren gister uit eten bij een wok. (soepje, met twee stukjes stokbrood met boter, bordje 1 vis en flink wat groente met oestersaus gewokt, 1 opscheplepel rijst erbij, gevulde eitjes, stukjes wrap met sla en zalm, bordje 2 2 stukjes gegrilde zalm en courgette, 2 mini loempia??s en 3 stukjes gebakken aardappel en schaaltje sla met garnalen erbij, en toe nog beetje ijs, met twee lange vingers in chocolade gedoopt, en schaaltje aardbeien) Maar daar ligt het niet alleen aan, dat weet ik ook wel.
Deze week elke avond extra maaltijdreep en sommige avonden wel 2. Een avond flinke eetbui Sip 6x twix icecream en koekjes.. Van het weekend ontbeten zowel zaterdag en zondag met broodjes uit de oven met kaas. zaterdag bitterballen uit de oven en stuk pizza als avond eten.
Er moet nu echt wat veranderen. Maar blijkbaar is dat erg moeilijk.

Ik wil mezelf elke dag even melden, zodat ik me blijf herinneren aan wat het doel is, en ik gelijk even afleiding heb. Verder weer alles opschrijven in de eetmeter app want dat heb ik ook verslonst.
Voor iedereen natuurlijk succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 11:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
owja wel positief manlief zag van het weekend dat ik was afgevallen, aan mijn silhouet zei hij.
We hadden het erover omdat ik zei dat ik geen verschil merk en hij van de week zei, "ik zie je elke dag, dus ik zie dat ook niet sorry schatje"
Maar hij zag het dus wel! Misschien dat me dat ook beter op de been kan houden deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 11:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kom op Stier je kunt het best. Iedereen heeft wel eens een rot week nu gewoon weer oppakken en verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gewoon de draad weer oppakken en niet meer omkijken want dat is loze energie.
Hoe is het met je loopcoach?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 13:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag onder 1500kcal en goede keuzes. zo lekker op tijd naar bed.

Loopcoach zie ik woensdag pas weer. Er zit steeds ongeveer 2 weken tussen. Maar dat is wel oké.
Heb wat vragen/onderwerpen genoteerd in mijn boekje, zodat ik die niet vergeet te benoemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 21:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
bleghh weekje ziek geweest. Dus geen loopcoach gezien of me hier gemeld, wel ijs gesnoept want had zo'n keelpijn..

Vandaag weer gaan werken voor t eerst sinds vorige week. Ben nu kapot op. Maar qua eten is het niet slecht gegaan. Had iets beter gekund, maar heb met een eitje en sla niet voor een slecht extra eetmoment gekozen. Vandaag 2 stuks fruit op tussendoor. Dus dat is iets om wel trots op te zijn. Wel iets te weinig gedronken eigenlijk. dus zo nog even een extra glas water met tandenpoetsen en dan heb ik het minimum wel gehad.

Nou doorzetten en me hier wat vaker melden.

Owja en ik baal van de auto. er is iets mis, morgen afspraak bij de garage! Dus gaat weer geld kosten zoiets, maar heb hem echt nodig. Dus de auto van mijn ouders opgehaald om morgen wel gewoon te kunnen werken. Cool rij toch liever mijn eigen bolide

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2015 21:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vervelend stier dat je die knop kwijt bent.
Maar kom op hoor doorzetten. Misschien een lijstje maken waar je het allemaal voor doet of wat je kunt gaan doen als je afgevallen bent. Dingen die je nu niet of moeilijker doet vanwege je gewicht.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 jun 2015 12:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 5 van 12